AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:57 #1 Del Skrevet fredag kl 17:57 Jeg er sulten og den ser fristende ut! ... men er den noe god? Sammenlignet med den vanlige Big Macen, som jeg kun synes er helt OK ... Halp? Anonymkode: d587b...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:05 #2 Del Skrevet fredag kl 18:05 Sånn ser den altså ut... Anonymkode: d587b...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:09 #3 Del Skrevet fredag kl 18:09 Det var en vanlig big mac. Anonymkode: 77182...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:13 #4 Del Skrevet fredag kl 18:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var en vanlig big mac. Anonymkode: 77182...4e1 Nei. Den på bildet har bacon stikkende ut. Vanlig Big Mac har ikke bacon på. BLT som ts kaller den, står altså for Bacon, Lettuce, Tomato. De to sistnevnte er muligens på vanlig Big Mac også, men ikke baconet. Anonymkode: 67bd3...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:22 #5 Del Skrevet fredag kl 18:22 Det er jo en bigmac med bacon og tomat, salaten merket jeg ikke noe endring på. God den, big mac er big mac. Tror jeg liker denne bedre enn vanlig big mac. Anonymkode: b66fa...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet fredag kl 18:48 #6 Del Skrevet fredag kl 18:48 Ikke hverdagskost. Men du verden hvor aldeles deilig og syndig det er par ganger i året, kanskje, å sette tennene i denne søppelmat en. Ble sulten nå. 🍔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå