AnonymBruker Skrevet 14. februar #1 Del Skrevet 14. februar Har tidligere kun drukket sprit med tilsatt smak som sitron osv og blandet med urge, burn, juice osv men hva er anbefalt blanding med vikingfjord 37,5% og hvor mye blandevann bør brukes? Anonymkode: 60309...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #2 Del Skrevet 14. februar Den var faktisk god, blandet med burn men kommer til å drikkes uten å blande den også etterhvert, vikingfjord har gått rett i favoritt hos meg Anonymkode: 60309...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3 Del Skrevet 14. februar First price appelsinjuice🙃 Anonymkode: bbbb1...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #4 Del Skrevet 14. februar Lag Moscove mule - med ingefærøl og lime? Anonymkode: 8929e...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #5 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lag Moscow mule - med ingefærøl og lime? Anonymkode: 8929e...10e 😳 Anonymkode: 8929e...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #6 Del Skrevet 15. februar Jeg anbefaler å lage skikkelige drinker i stedet for vodka + brus/juice/energidrikk. Jeg lager mine egne drinkmikser og legger i fryseren. Altså alt bortsett fra blandevannet. Så tar jeg bare med meg en slik flaske og blandevannet på fest. For eksempel: Eplekjekk 5 dl vodka 5 dl De Kuyper Sour Apple 5 dl Bols Peach 15 dl sour mix (av og til lager jeg selv, men vanligvis bruker jeg bare pulver som jeg putter rett oppi drinkmiksen uten vann - og da tar du altså bare så mye pulver som skulle vært oppi 15 dl sourmix) (notat: de siste årene har jeg slitt med sure oppstøt og bruker mye mindre sourmix enn denne oppskriften. Bruker ca 1/3 av oppskriften) Fyll i flaske(r) som tåler fryser (for eksempel plastflasker etter brus) og rist godt så alt pulveret er oppløst. Sett i fryseren. Det holder seg i åresvis i fryseren. Blandevann: Mozell, eplemost eller eplejuice. Anbefaler at du ikke bruker for surt blandevann (altså en sur eplemost). Vanlig blandingsforhold er ca 1:3. Jeg blander sterkere drinker i starten for å drikke meg opp, og så blander jeg svakere for å vedlikeholde. Jeg pleier å ta med meg en halvliterflaske med drinkmiksen og en 1,5-litersflaske med Mozell. Det er nok til vorspielet hvis jeg får ha drinkene mine i fred. Det får jeg ikke alltid fordi de er sykt gode. Anonymkode: f3ecb...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #7 Del Skrevet 15. februar 96% Anonymkode: ba410...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå