Gjest *gjest* Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Har tenkt litt på å sette i extencions.Har prøvd å se på nettet og da oppdaget jeg at det er svin-dyrt + at det ødelegger håret så det må klippes mye etterpå.... Men så fantes det sånt hår man setter inn i lange remser inne i eget hår.... Hva slags erfaringer har dere andre med å sette på løs-hår? Jeg har langt hår fra før og vil gjerne ha fylde i det... Noen som kan anbefale noen i Trondheim for extensions?
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Da jeg bodde i Trondheim fikk jeg satt i extensions av typen Great Lengths hos Schankes som lå i frisørgata (vet ikke hvor de holder til nå etter den storbrannen for noen år siden, men de eksisterer nok fortsatt). Ettersom du er ute etter volum og ikke forlenging, vil jeg anbefale denne metoden. Det ødelegger ikke ditt eget hår, og koster heller ikke så mye når det kun dreier seg om å oppnå mer fylde i håret. Jeg betalte ca 1500,- for det samme. Fant også denne linken: http://www.sjakkmatt.no/detskjer.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå