and-mat Skrevet 14. februar #1 Del Skrevet 14. februar NRK har en sak i dag om at de i kirka nå har «dropin» brullup.. Der kan man bare møte opp også vips er man gift. Dette er jo helt feil! Innsatsen som kreves er en stor del, om ikke hele kjærlighetserklæringen! Det skal ikke være lett å sveise sammen to sjeler i hellig bånd! Skal det være sånn ja da kan man like gjerne bare signert på nette hjemme.. Hva syns dere kvinner? Hadde dere blitt med på demonstrasjonstog hvis jeg arrangerte? Her er saken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 14. februar #2 Del Skrevet 14. februar and-mat skrev (Akkurat nå): NRK har en sak i dag om at de i kirka nå har «dropin» brullup.. Der kan man bare møte opp også vips er man gift. Dette er jo helt feil! Innsatsen som kreves er en stor del, om ikke hele kjærlighetserklæringen! Det skal ikke være lett å sveise sammen to sjeler i hellig bånd! Skal det være sånn ja da kan man like gjerne bare signert på nette hjemme.. Hva syns dere kvinner? Hadde dere blitt med på demonstrasjonstog hvis jeg arrangerte? Her er saken da Nei. 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3 Del Skrevet 14. februar Bryllupet er noen timer av en dag i et forhåpentligvis langt liv. Det er ikke i de minuttene eller timene kjærligheten har hverken rot, bolig eller spesiellt stor plass. Ekteskapet har ingenting med bryllupet å gjøre. Anonymkode: 8a73c...c15 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. februar #4 Del Skrevet 14. februar Du får sende inn et sint leserinnlegg i lokalavisa. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #5 Del Skrevet 14. februar Haha, nei det hadde jeg altså ikke. Å signer noe på nett kan man heller ikke gjør for å få et gyldig ekteskap! Du må ha vitner osv, og det å planlegge et komplisert bryllup er altså ikke hele kjærlighetserklæringen, for noe tull. Jeg ser på de som planlegger stort saftig bryllup som små gal jeg da. Å ha stort selskap med masse greier kan man gjøre etter flere års ekteskap, det er jo da man virkelig har noe å feire. Anonymkode: b707a...880 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #6 Del Skrevet 14. februar Mange folk som hater bryllup og andre store festivas, og som bare ønsker å være gift på papiret. Folk er forskjellige og alle tenker ikke som deg Anonymkode: 9242a...908 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 14. februar #7 Del Skrevet 14. februar Jeg kan bli med i tog om du serverer noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 14. februar #8 Del Skrevet 14. februar and-mat skrev (8 minutter siden): NRK har en sak i dag om at de i kirka nå har «dropin» brullup.. Der kan man bare møte opp også vips er man gift. Dette er jo helt feil! Innsatsen som kreves er en stor del, om ikke hele kjærlighetserklæringen! Det skal ikke være lett å sveise sammen to sjeler i hellig bånd! Skal det være sånn ja da kan man like gjerne bare signert på nette hjemme.. Hva syns dere kvinner? Hadde dere blitt med på demonstrasjonstog hvis jeg arrangerte? Her er saken da Man kan ikke "bare" møte opp. Dokumentene skal være i orden. 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #9 Del Skrevet 14. februar Hvorfor dreper det kjærligheten? Det er selvsagt ikke for alle, men en fin mulighet for de av oss som ønsker å gifte seg av kjærlighet, men ikke ønsker alt det andre. Jeg hadde fint kunnet gjort det på denne måten, intimt og lite. Anonymkode: b4152...761 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #10 Del Skrevet 14. februar Så bra ♥️ Anonymkode: 7f02d...ce1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #11 Del Skrevet 14. februar Guppy88 skrev (10 minutter siden): Man kan ikke "bare" møte opp. Dokumentene skal være i orden. Dette. TS må jo sette seg inn i saken før hun trommer sammen demonstrasjonstog. Anonymkode: 37d81...752 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bdog Skrevet 14. februar #12 Del Skrevet 14. februar and-mat skrev (20 minutter siden): NRK har en sak i dag om at de i kirka nå har «dropin» brullup.. Der kan man bare møte opp også vips er man gift. Dette er jo helt feil! Innsatsen som kreves er en stor del, om ikke hele kjærlighetserklæringen! Det skal ikke være lett å sveise sammen to sjeler i hellig bånd! Skal det være sånn ja da kan man like gjerne bare signert på nette hjemme.. Hva syns dere kvinner? Hadde dere blitt med på demonstrasjonstog hvis jeg arrangerte? Her er saken da Tror du det er slik at man bare bråbestemmer seg og popper innom og gifter seg? Som drop in hos frisøren? Man må jo ha papirer i orden, så dette er ikke noe folk gjør på impuls. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #13 Del Skrevet 14. februar Vi hadde et tradisjonelt bryllup og er fornøyde med det, men hver gang det er drop in bryllup tenker jeg at det høres fryktelig romantisk ut! Heia kjærligheten og heia de som velger hverandre. Anonymkode: ca796...348 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #14 Del Skrevet 14. februar «Dreper kjærligheten»? Du har altså ikke forstått at ikke alle har samme preferanser som du har? Håper inderlig du er veldig ung, for ellers er det skremmende å være så lite reflektert. Anonymkode: f896e...fc6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 14. februar #15 Del Skrevet 14. februar Nei, det hadde jeg ikke gjort! Det er neppe det det som dreper kjærligheten! Det er helt andre ting som gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 14. februar #16 Del Skrevet 14. februar Å si at det dreper kjærligheten er vel å dra det litt langt. Noen ønsker store bryllup og elsker planleggingen. Andre igjen vil ha det i små former, men likevel kanskje gifte seg spontant. Ikke alle er fan av å planlegge og alt styret som følger med. Flott at det er et alternativ som passer for alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 14. februar #17 Del Skrevet 14. februar Men som presten seier i artikkelen, det er ikkje heilt drop-in bryllup, for en må ha vigselattest i orden og booke tid. Det er et godt tilbud til par som gjerne vil gifte seg, men vil gjere det enkelt. Det er ikkje mulig med en impuls vielse, og det er ikkje intensjonen med drop-in vielse heller… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #18 Del Skrevet 14. februar Mezzosoprena skrev (37 minutter siden): Nei. ..... Og enda mer nei ! Koselig med drop-in bryllup Anonymkode: b1e75...d3e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungkarnikolai Skrevet 14. februar #19 Del Skrevet 14. februar Selv vil jeg bare gifter meg om paven selv vier oss og halve kongeriket er invitert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 14. februar #20 Del Skrevet 14. februar Så koselig. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå