Anita666 Skrevet 14. februar #1 Skrevet 14. februar Har alltid kost meg med Bridget,og da de 2 første filmene,som er koselig å se om og om igjen.Ikke noen av de siste kommer opp mot disse to. Denne siste filmen føles ikke som en komedie for meg,Jeg trakk såvidt på smilebåndet til scenen med leppeserumet.Det er mer dybde i denne filmen,og litt alvor og tristhet.Men det gjorde den litt "baktung",og litt småkjedelig,med mindre du er innstillt på endel følelsesmateriale å prosessere.En ser hele tiden hva som er neste scene.Men Rene Zellwegger er som alltid perfekt som Brigdet. Så synd at Mark Darcy er borte.Helen Fielding sier selv at det var en stor tabbe at hun"drepte han". Men kjekt å se Hugh Grant igjen..Du verden så gammel han har blitt(!) Kjekt også å se at hele den vante gjengen er med fortsatt,og foreldrene,selv om de har små roller.Bridgets mor var en komedie i seg selv i de andre filmene,men har få replikker nå.Også hun har blitt gammel.Det gjelder selvsagt meg også,som fortsatt har en lite hjerte for disse filmene Vil si det var et hyggelig gjensyn,men ikke noe mer enn det. 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #2 Skrevet 15. februar Hatet den, hvorfor skulle hun på død og liv bli sammen med en som kunne vært barnebarnet hennes?! Anonymkode: 41c0c...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 17.04): Hatet den, hvorfor skulle hun på død og liv bli sammen med en som kunne vært barnebarnet hennes?! Anonymkode: 41c0c...1d2 hmm jeg må skaffe meg briller for hun ble jo sammen med en brun lærer som sikkert var over 40 år gammel... Anonymkode: 8c73d...89b
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar Jeg syns den var nydelig! Syns fortsatt Bridget hadde mye av den vimsete personligheten sin, samtidig som hun også har blitt eldre. Hadde vært litt rart om hun fortsatt var like umoden som 50-åring. Jeg lo godt flere steder, og gråt også en skvett. Gleder meg til å se den igjen en gang ❤️ Anonymkode: d62d2...d37 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 17.04): Hatet den, hvorfor skulle hun på død og liv bli sammen med en som kunne vært barnebarnet hennes?! Anonymkode: 41c0c...1d2 Enig, akkurat den sekvensen var unødvendig og lite troverdig. Anonymkode: 2bd01...cf4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå