AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg gikk forbi en fyr på gata i dag. Han gikk og snakket i mobilen, og akkurat i det han passerte meg, hørte jeg ham si: "Og hvor mange leiligheter har du tenkt å kjøpe?" Jeg løftet på øyenbrynene da, sånn for meg selv under hetta på jakken. Ble ganske overrasket. Jeg hørte dessverre ikke svaret eller en bekreftelse på hva personen i andre enden kan ha sagt, men det var jo litt av et spørsmål. Han kjenner vel noen som er veldig rike, da... Hva har du overhørt andre si på buss, bane, tog, gata, fortauet, butikker etc når de snakket i telefonen, som du har reagert på eller stusset over? Ja, kanskje rett og slett blitt sjokkert? Anonymkode: 5c6f2...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Overhørte ei dame på bussen som snakket om at hun skulle leve et par uker på bananer, fisk og grønnsaker, fordi hun i følge henne var for feit og ville slanke seg. Dette var vistnok en diett som stammet fra nord-afrika i følge damen. Anonymkode: b8e26...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #3 Del Skrevet 25 minutter siden Mannen snakket sikkert med en eiendomsinvestor. Jeg synes ikke det var en rar ting å si Anonymkode: e06a7...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå