Gå til innhold

Hva har du gjort for å feire valentinsdagen, og eventuelt hva har du gjort for å glede noen i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ååh, det hørtes veldig koselig med frokost levert på døra☺️🫶fin start på dagen det. 

Så fint å både skriv og motta Kjærlighetskort. Så heldige venninner og kjæreste som mottok et slikt kort🩷så omtenksomt gjort. Da forstår jeg at du hadde sørget for å lage deg en fin dag. Viktig å spre kjærlighet💖🩷klisskliss💞

Jeg har allerede gitt deg svaret på hva jeg gjorde den dagen🥰🥰. Se innlegg med anonym bruker nr ...d9b lengre opp i tråden. Men jeg kosa meg med å sende et bilde av et rødt hjerte med tekst "husk at du er elsket" på, til flere av mine venninner, de to ung-voksne barna mine, tantebarn og svigerdatter. Fikk fin respons på dette. Og det gleder mitt hjerte. -Ellers gomlet jeg i meg den rosa hjerteformede donutsen pluss annen godis. Viktig å holde vekta stabil.  Det er jo meg selv jeg skal tilbringe mest tid med så hvorfor ikke bjuda på litt, å sette av tid til seg selv😂🥰💖🎶🌞 det ble en rolig og fin dag. Kjærlighetsdagen behøver ikke å handle om å kjøpe ting🤗

Anonymkode: a0940...d9b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ååh, det hørtes veldig koselig med frokost levert på døra☺️🫶fin start på dagen det. 

Så fint å både skriv og motta Kjærlighetskort. Så heldige venninner og kjæreste som mottok et slikt kort🩷så omtenksomt gjort. Da forstår jeg at du hadde sørget for å lage deg en fin dag. Viktig å spre kjærlighet💖🩷klisskliss💞

Jeg har allerede gitt deg svaret på hva jeg gjorde den dagen🥰🥰. Se innlegg med anonym bruker nr ...d9b lengre opp i tråden. Men jeg kosa meg med å sende et bilde av et rødt hjerte med tekst "husk at du er elsket" på, til flere av mine venninner, de to ung-voksne barna mine, tantebarn og svigerdatter. Fikk fin respons på dette. Og det gleder mitt hjerte. -Ellers gomlet jeg i meg den rosa hjerteformede donutsen pluss annen godis. Viktig å holde vekta stabil.  Det er jo meg selv jeg skal tilbringe mest tid med så hvorfor ikke bjuda på litt, å sette av tid til seg selv😂🥰💖🎶🌞 det ble en rolig og fin dag. Kjærlighetsdagen behøver ikke å handle om å kjøpe ting🤗

Ja, det var deg ja, fulgte ikke med på anonymkodene, beklager! 

Takk, enig, klisskliss, haha! 💖💖

Så herlig å høre at vi er flere som elsker sånt. Jeg digger deg! 🥰 Sant, det er virkelig oss selv vi skal tilbringe mest tid med, er noe nytt jeg lærer meg å fylle min egen kopp også, herlig rett og slett å våge å feire livet og kjærligheten også alene. 🧚‍♀️🥰💖 Heldige de rundt deg er! 

TS

Anonymkode: 2a628...7fb

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen tok meg med ut på date, også fikk jeg litt gaver 🥰 Vi bytter på å arrangere/gi annenhvert år, og i år var det hans tur. Storkoste oss, er en liten stund siden vi har hatt tid til å ta en datenight.

Vi er flinke til å skjemme hverandre bort, være generøse med hverandre og finne på ting ellers i året også, altså - tenkte det kunne være greit å nevne for de som tilsynelatende tror at om man feirer valentines så ekskluderer romantikk resten av året. Det gjør det altså ikke, valentines kommer i tillegg til alt det andre ❤️

Anonymkode: bd33a...3c5

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min bestilte Valentines-undertøy til oss begge fra Comfyballs, og kjøpte 36 tulipaner som han skar og satte i vase selv. Han hadde forhåndspåsatt badstuen, som sto klar etter skituren. Han var nyfrisert nedentil og det ble fellesdusj og deretter  ettermiddagssex på sengen i solen fra vinduet. Siden vedfyring, vinyljazz, hjortefilet og vinglass.

Anonymkode: f7177...885

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok oss en fjelltur med hunden, og lagde taco når vi kom hjem, en vanlig fredag.

Anonymkode: 6fba9...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk ut og spiste på en fin restaurant, så hadde jeg kjøpt en fin liten gave til han som han både trengte og ville ha🥰

Anonymkode: d7016...c2e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, det var deg ja, fulgte ikke med på anonymkodene, beklager! 

Takk, enig, klisskliss, haha! 💖💖

Så herlig å høre at vi er flere som elsker sånt. Jeg digger deg! 🥰 Sant, det er virkelig oss selv vi skal tilbringe mest tid med, er noe nytt jeg lærer meg å fylle min egen kopp også, herlig rett og slett å våge å feire livet og kjærligheten også alene. 🧚‍♀️🥰💖 Heldige de rundt deg er! 

TS

Såå fint svar med bare gode ord,  tusen takk😍🌞️🩷og i ligeså💖

Spre kjærlighet, og send det videre🥰 sånn som vi gjør nå. Fra en anonym til en anonym. Veldig kosemosehyggelig, hihi💞🩷🥰. Grip dagen og nyt søndagen🌺☺️

Lys og kjærlighet sendes til den som vil motta👋😘🎶🩷🦋🍀

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Såå fint svar med bare gode ord,  tusen takk😍🌞️🩷og i ligeså💖

Spre kjærlighet, og send det videre🥰 sånn som vi gjør nå. Fra en anonym til en anonym. Veldig kosemosehyggelig, hihi💞🩷🥰. Grip dagen og nyt søndagen🌺☺️

Lys og kjærlighet sendes til den som vil motta👋😘🎶🩷🦋🍀

Haha, nå fikk du meg til å le. Du har skikkelig bra "emoji-game"! :ler: 😍😍

Minnet meg om den filmen Pay it forward fra 2000, skal tro om den fremdeles finnes. Handler om å gjøre det du gjør nå! 🥰

Lys og kjærlighet til deg også! 💖🧚‍♀️🌷🐝

TS

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen tok meg med ut på date, også fikk jeg litt gaver 🥰 Vi bytter på å arrangere/gi annenhvert år, og i år var det hans tur. Storkoste oss, er en liten stund siden vi har hatt tid til å ta en datenight.

Vi er flinke til å skjemme hverandre bort, være generøse med hverandre og finne på ting ellers i året også, altså - tenkte det kunne være greit å nevne for de som tilsynelatende tror at om man feirer valentines så ekskluderer romantikk resten av året. Det gjør det altså ikke, valentines kommer i tillegg til alt det andre ❤️

Anonymkode: bd33a...3c5

For en fin tradisjon å bytte på! Det jeg synes er herlig er å liksom ha den datoen fast, for då vet man at det er noe spesielt som skal skje å se litt frem til i vintertida. 🥰

Mannen min bestilte Valentines-undertøy til oss begge fra Comfyballs, og kjøpte 36 tulipaner som han skar og satte i vase selv. Han hadde forhåndspåsatt badstuen, som sto klar etter skituren. Han var nyfrisert nedentil og det ble fellesdusj og deretter  ettermiddagssex på sengen i solen fra vinduet. Siden vedfyring, vinyljazz, hjortefilet og vinglass.

Anonymkode: f7177...885

Tulipaner er min favoritt, nydelig! Høres riktig så idyllisk ut, minner meg på at en del har jo kanskje vinterferie nå. 🥰 

Vi gikk ut og spiste på en fin restaurant, så hadde jeg kjøpt en fin liten gave til han som han både trengte og ville ha🥰

Anonymkode: d7016...c2e

Det gjør meg så glad at dere deler! Heldig han er! 💖

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha, nå fikk du meg til å le. Du har skikkelig bra "emoji-game"! :ler: 😍😍

Minnet meg om den filmen Pay it forward fra 2000, skal tro om den fremdeles finnes. Handler om å gjøre det du gjør nå! 🥰

Lys og kjærlighet til deg også! 💖🧚‍♀️🌷🐝

TS

🤳👌😂🙏🥰🤝🩷💞

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 18.08):

Jeg syns det er ekstra fint å høre om hva dere har gjort/skal gjøre for å glede noen

Ga en god kollega en blowjob til lunsjen.

Anonymkode: 7d636...e36

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ga en god kollega en blowjob til lunsjen.

Anonymkode: 7d636...e36

Ohlala! Romantisk. 😂🥰

TS

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ohlala! Romantisk. 😂🥰

TS

🕺🏼🍌👅👄🧎‍♀️👀🫣

😂🎊 

Peace and Love det der😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

🕺🏼🍌👅👄🧎‍♀️👀🫣

😂🎊 

Peace and Love det der😂

😂😂😂😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi hadde en vanlig, hyggelig fredagskveld med andeconfit og en god burdunder. Amerikansk kremmersøppel holder vi oss unna:)

Anonymkode: 75e4d...177

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...