AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:15 #21 Del Skrevet lørdag kl 23:15 Ååh, det hørtes veldig koselig med frokost levert på døra☺️🫶fin start på dagen det. Så fint å både skriv og motta Kjærlighetskort. Så heldige venninner og kjæreste som mottok et slikt kort🩷så omtenksomt gjort. Da forstår jeg at du hadde sørget for å lage deg en fin dag. Viktig å spre kjærlighet💖🩷klisskliss💞 Jeg har allerede gitt deg svaret på hva jeg gjorde den dagen🥰🥰. Se innlegg med anonym bruker nr ...d9b lengre opp i tråden. Men jeg kosa meg med å sende et bilde av et rødt hjerte med tekst "husk at du er elsket" på, til flere av mine venninner, de to ung-voksne barna mine, tantebarn og svigerdatter. Fikk fin respons på dette. Og det gleder mitt hjerte. -Ellers gomlet jeg i meg den rosa hjerteformede donutsen pluss annen godis. Viktig å holde vekta stabil. Det er jo meg selv jeg skal tilbringe mest tid med så hvorfor ikke bjuda på litt, å sette av tid til seg selv😂🥰💖🎶🌞 det ble en rolig og fin dag. Kjærlighetsdagen behøver ikke å handle om å kjøpe ting🤗 Anonymkode: a0940...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:52 #22 Del Skrevet lørdag kl 23:52 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ååh, det hørtes veldig koselig med frokost levert på døra☺️🫶fin start på dagen det. Så fint å både skriv og motta Kjærlighetskort. Så heldige venninner og kjæreste som mottok et slikt kort🩷så omtenksomt gjort. Da forstår jeg at du hadde sørget for å lage deg en fin dag. Viktig å spre kjærlighet💖🩷klisskliss💞 Jeg har allerede gitt deg svaret på hva jeg gjorde den dagen🥰🥰. Se innlegg med anonym bruker nr ...d9b lengre opp i tråden. Men jeg kosa meg med å sende et bilde av et rødt hjerte med tekst "husk at du er elsket" på, til flere av mine venninner, de to ung-voksne barna mine, tantebarn og svigerdatter. Fikk fin respons på dette. Og det gleder mitt hjerte. -Ellers gomlet jeg i meg den rosa hjerteformede donutsen pluss annen godis. Viktig å holde vekta stabil. Det er jo meg selv jeg skal tilbringe mest tid med så hvorfor ikke bjuda på litt, å sette av tid til seg selv😂🥰💖🎶🌞 det ble en rolig og fin dag. Kjærlighetsdagen behøver ikke å handle om å kjøpe ting🤗 Anonymkode: a0940...d9b Ja, det var deg ja, fulgte ikke med på anonymkodene, beklager! Takk, enig, klisskliss, haha! 💖💖 Så herlig å høre at vi er flere som elsker sånt. Jeg digger deg! 🥰 Sant, det er virkelig oss selv vi skal tilbringe mest tid med, er noe nytt jeg lærer meg å fylle min egen kopp også, herlig rett og slett å våge å feire livet og kjærligheten også alene. 🧚♀️🥰💖 Heldige de rundt deg er! TS Anonymkode: 2a628...7fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:28 #23 Del Skrevet søndag kl 08:28 Mannen tok meg med ut på date, også fikk jeg litt gaver 🥰 Vi bytter på å arrangere/gi annenhvert år, og i år var det hans tur. Storkoste oss, er en liten stund siden vi har hatt tid til å ta en datenight. Vi er flinke til å skjemme hverandre bort, være generøse med hverandre og finne på ting ellers i året også, altså - tenkte det kunne være greit å nevne for de som tilsynelatende tror at om man feirer valentines så ekskluderer romantikk resten av året. Det gjør det altså ikke, valentines kommer i tillegg til alt det andre ❤️ Anonymkode: bd33a...3c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:39 #24 Del Skrevet søndag kl 08:39 Mannen min bestilte Valentines-undertøy til oss begge fra Comfyballs, og kjøpte 36 tulipaner som han skar og satte i vase selv. Han hadde forhåndspåsatt badstuen, som sto klar etter skituren. Han var nyfrisert nedentil og det ble fellesdusj og deretter ettermiddagssex på sengen i solen fra vinduet. Siden vedfyring, vinyljazz, hjortefilet og vinglass. Anonymkode: f7177...885 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:46 #25 Del Skrevet søndag kl 08:46 Vi tok oss en fjelltur med hunden, og lagde taco når vi kom hjem, en vanlig fredag. Anonymkode: 6fba9...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:59 #26 Del Skrevet søndag kl 08:59 Vi gikk ut og spiste på en fin restaurant, så hadde jeg kjøpt en fin liten gave til han som han både trengte og ville ha🥰 Anonymkode: d7016...c2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:41 #27 Del Skrevet søndag kl 09:41 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, det var deg ja, fulgte ikke med på anonymkodene, beklager! Takk, enig, klisskliss, haha! 💖💖 Så herlig å høre at vi er flere som elsker sånt. Jeg digger deg! 🥰 Sant, det er virkelig oss selv vi skal tilbringe mest tid med, er noe nytt jeg lærer meg å fylle min egen kopp også, herlig rett og slett å våge å feire livet og kjærligheten også alene. 🧚♀️🥰💖 Heldige de rundt deg er! TS Anonymkode: 2a628...7fb Såå fint svar med bare gode ord, tusen takk😍🌞✨️🩷og i ligeså💖 Spre kjærlighet, og send det videre🥰 sånn som vi gjør nå. Fra en anonym til en anonym. Veldig kosemosehyggelig, hihi💞🩷🥰. Grip dagen og nyt søndagen🌺☺️ Lys og kjærlighet sendes til den som vil motta👋😘🎶🩷🦋🍀 Anonymkode: a0940...d9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:05 #28 Del Skrevet søndag kl 12:05 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Såå fint svar med bare gode ord, tusen takk😍🌞✨️🩷og i ligeså💖 Spre kjærlighet, og send det videre🥰 sånn som vi gjør nå. Fra en anonym til en anonym. Veldig kosemosehyggelig, hihi💞🩷🥰. Grip dagen og nyt søndagen🌺☺️ Lys og kjærlighet sendes til den som vil motta👋😘🎶🩷🦋🍀 Anonymkode: a0940...d9b Haha, nå fikk du meg til å le. Du har skikkelig bra "emoji-game"! 😍😍 Minnet meg om den filmen Pay it forward fra 2000, skal tro om den fremdeles finnes. Handler om å gjøre det du gjør nå! 🥰 Lys og kjærlighet til deg også! 💖🧚♀️🌷🐝 TS Anonymkode: 2a628...7fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:08 #29 Del Skrevet søndag kl 12:08 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannen tok meg med ut på date, også fikk jeg litt gaver 🥰 Vi bytter på å arrangere/gi annenhvert år, og i år var det hans tur. Storkoste oss, er en liten stund siden vi har hatt tid til å ta en datenight. Vi er flinke til å skjemme hverandre bort, være generøse med hverandre og finne på ting ellers i året også, altså - tenkte det kunne være greit å nevne for de som tilsynelatende tror at om man feirer valentines så ekskluderer romantikk resten av året. Det gjør det altså ikke, valentines kommer i tillegg til alt det andre ❤️ Anonymkode: bd33a...3c5 For en fin tradisjon å bytte på! Det jeg synes er herlig er å liksom ha den datoen fast, for då vet man at det er noe spesielt som skal skje å se litt frem til i vintertida. 🥰 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannen min bestilte Valentines-undertøy til oss begge fra Comfyballs, og kjøpte 36 tulipaner som han skar og satte i vase selv. Han hadde forhåndspåsatt badstuen, som sto klar etter skituren. Han var nyfrisert nedentil og det ble fellesdusj og deretter ettermiddagssex på sengen i solen fra vinduet. Siden vedfyring, vinyljazz, hjortefilet og vinglass. Anonymkode: f7177...885 Tulipaner er min favoritt, nydelig! Høres riktig så idyllisk ut, minner meg på at en del har jo kanskje vinterferie nå. 🥰 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi gikk ut og spiste på en fin restaurant, så hadde jeg kjøpt en fin liten gave til han som han både trengte og ville ha🥰 Anonymkode: d7016...c2e Det gjør meg så glad at dere deler! Heldig han er! 💖 TS Anonymkode: 2a628...7fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:53 #30 Del Skrevet søndag kl 16:53 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Haha, nå fikk du meg til å le. Du har skikkelig bra "emoji-game"! 😍😍 Minnet meg om den filmen Pay it forward fra 2000, skal tro om den fremdeles finnes. Handler om å gjøre det du gjør nå! 🥰 Lys og kjærlighet til deg også! 💖🧚♀️🌷🐝 TS Anonymkode: 2a628...7fb 🤳👌😂🙏🥰🤝🩷💞 Anonymkode: a0940...d9b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 03:01 #31 Del Skrevet mandag kl 03:01 AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 18.08): Jeg syns det er ekstra fint å høre om hva dere har gjort/skal gjøre for å glede noen Anonymkode: 2a628...7fb Ga en god kollega en blowjob til lunsjen. Anonymkode: 7d636...e36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:20 #32 Del Skrevet mandag kl 17:20 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ga en god kollega en blowjob til lunsjen. Anonymkode: 7d636...e36 Ohlala! Romantisk. 😂🥰 TS Anonymkode: 2a628...7fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:41 #33 Del Skrevet mandag kl 21:41 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ohlala! Romantisk. 😂🥰 TS Anonymkode: 2a628...7fb 🕺🏼✊️🍌👅👄🧎♀️👀🫣 😂🎊 Peace and Love det der😂 Anonymkode: a0940...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:01 #34 Del Skrevet i går, 01:01 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 🕺🏼✊️🍌👅👄🧎♀️👀🫣 😂🎊 Peace and Love det der😂 Anonymkode: a0940...d9b 😂😂😂😂 Anonymkode: 2a628...7fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:09 #35 Del Skrevet i går, 16:09 Vi hadde en vanlig, hyggelig fredagskveld med andeconfit og en god burdunder. Amerikansk kremmersøppel holder vi oss unna:) Anonymkode: 75e4d...177 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå