Gå til innhold

Hvilken tilbake til fremtiden film er best  

10 stemmer

1. 1. Hvilken tilbake til fremtiden film er best

• Tilbake til fremtiden 1
      7
    • Tilbake til fremtiden 2
      1
    • Tilbake til fremtiden 3
      2

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Hvilken av filmene i tilbake til fremtiden triologien er best.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Stemte på eneren. Men digger alle tre, og blir ikke lei! Toeren har den fordelen at den viser fremtiden, og det synes jeg er litt mer spennende enn (nær) fortid. Flyvende skateboards og slikt som man kan drømme seg bort i. Men eneren tar kaka likevel. :)

Skrevet

Ååååh, barndomsminner!!

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett disse filmene! De har vært favorittene mine helt fra de kom.

Og jeg har dem på DVD. Hmm.. lenge siden jeg har sett dem nå, må kanskje ha en filmkveld snart!

;)

Forøvrig stemte jeg på eneren..selv om jeg egentlig synes at alle tre er fantastisk bra.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan ikke stemme, men synes absolutt 1'ern er best. Deretter følger 2'ern og så 3'ern.

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Ingen av dem er best. Eneren er i beste fall middels. Mulig at jeg er for ung til å ta dem på alvor.

Skrevet

Den førtse får en klar sekser av meg! Hver gang jeg ser den merker jeg meg nye fantastiske detaljer. Den portreterer USA og Amerikansk post-krigs historie samtidig som den viser hvor raskt store teknologiske og kulturelle forandringer kan skje. Den er så smart laget at jeg blir like imponert nå som da jeg så den første gang.

Oppfølgerne er også veldig bra, og følger hakk i hæl med karakterene 5 og 4...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...