Mamma31 Skrevet 14. februar #1 Del Skrevet 14. februar Med former… det vil si, jeg bruker str. M/L. Har større bakpart og er mindre i livet. Jobber på kontor og vil ha noen klassiske og fine plagg, men som ikke koster skjorta. Er litt lei genser og jeans 😅 Noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #2 Del Skrevet 14. februar De selger sorte dressbukser på vero moda, gina tricot og så kan du finne mye fint på HM. Selected har ofte mye fint. Du trenger ikke nødvendigvis dra til en spesiell butikk for å kle deg pent. Anonymkode: c9c3b...c1a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 14. februar #3 Del Skrevet 14. februar Jeg anbefaler veldig å investere i noen bedre plagg. Har noen fine silkebluser jeg har hatt i årevis. Billige bukser og bluser mister lett fasong eller blir ødelagt. I stedet for å kjøpe opp en garderobe; kjøp ett plagg hver måned eller lignende. Følg med på salg 😊 Dra gjerne innom butikker, det virker som det er mye salg for tiden. Jeg fant f.eks. en utrolig fin Tiger of Sweden-bluse i 100 % silke på 50 %. 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #4 Del Skrevet 15. februar Invester i noen klassiske plagg i god kvalitet, og styr unna fast fashion som h&m, gina tricot, vero moda, cubus o.l. Jeg hadde sjekket på Høyer, Ferner Jacobsen, Gant osv. Synes f.eks. Ralph Lauren har mange fine skjorter. Koster litt, men de holder seg lenge. Anonymkode: 3d575...174 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 15. februar #5 Del Skrevet 15. februar Mango kan ha en del i ok kvalitet. Sjekk også &Other Stories og merket Levete Room hos Boozt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #6 Del Skrevet 15. februar Carma.no Anonymkode: d4d7e...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 15. februar #7 Del Skrevet 15. februar Du kan gå på Match eller Vic, de har litt mer klassisk klær som passer seg på kontoret. Mange egeneide frittstående i butikker har også ofte klassisk fint tøy, hvis det ligger noen sånne butikker i nærheten av der du bor? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #8 Del Skrevet 16. februar Arket, COS og Massimo Dutti foretrekker jeg 😊 Anonymkode: 6d3c1...e9c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #9 Del Skrevet 17. februar Høyer har mye fint. Anonymkode: c46aa...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #10 Del Skrevet 18. februar Mango 😊 Anonymkode: 297ac...735 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #11 Del Skrevet 18. februar &other stories, arket, cos, mango, tiger, Filippa k Anonymkode: 6752f...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #12 Del Skrevet 19. februar Merker som In Wear og Part Two har ganske mye som passer til kontorbruk og som tåler å bli brukt i flere år uten at det er kjempedyre ting. Selv om mange hyler opp om kjerringklær skal man ikke kimse av enkelte av plaggene fra Match, heller. Både Jean Paul og Marie Philippe kan glimte til. Anonymkode: 26f92...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 19. februar #13 Del Skrevet 19. februar Synes de har en del fint på villoid.no , kjøpt bl. a. noen strikkekjoler og støvletter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #14 Del Skrevet 19. februar Jeg har kjøpt dressbukser på HM i det siste. Utrolig fornøyd. Har hatt de eldste i 1 1/2 år og de er så gode som nye. Tungt og godt stoff. Legger seg pent, markerer midjen, men passe løs over magen. Jeg er også M/L, ca 40 i størrelse hos HM i underdel. Anonymkode: 39647...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #15 Del Skrevet 21. februar Match, Vic, Høyer og butikker som har noe dyrere plagg av god kvalitet. Anonymkode: 72652...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malaco Skrevet 23. februar #16 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 16.01): Jeg har kjøpt dressbukser på HM i det siste. Utrolig fornøyd. Har hatt de eldste i 1 1/2 år og de er så gode som nye. Tungt og godt stoff. Legger seg pent, markerer midjen, men passe løs over magen. Jeg er også M/L, ca 40 i størrelse hos HM i underdel. Anonymkode: 39647...317 Har du en spesiell modell som du er spesielt fornøyd med på HM? Prøver å finne noen nye bukser som holder seg fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå