newman01 Skrevet 18. februar 2025 #21 Skrevet 18. februar 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og du vet fortsatt bedre enn en elektrikker om slik? Anonymkode: f3f93...5e8 Beklager om jeg fornærmet deg på en eller annen måte altså, det var ikke meningen å si slemme ting om ditt favorittmerke innen elektronikk. De fungerer sikkert helt greit, men de er ikke kjent for å være høyt på kvalitetslisten.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2025 #22 Skrevet 18. februar 2025 newman01 skrev (55 minutter siden): Beklager om jeg fornærmet deg på en eller annen måte altså, det var ikke meningen å si slemme ting om ditt favorittmerke innen elektronikk. De fungerer sikkert helt greit, men de er ikke kjent for å være høyt på kvalitetslisten. Og hvordan kan du vite det som ikke er elektrikker? Anonymkode: f3f93...5e8
newman01 Skrevet 18. februar 2025 #23 Skrevet 18. februar 2025 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Og hvordan kan du vite det som ikke er elektrikker? Anonymkode: f3f93...5e8 Jeg er verken mekaniker eller bilforhandler, men jeg har en formening om at Audi er bedre enn Dongfeng. Jeg veit at Festools er MYYYYE bedre enn Worx elektrisk skrutrekker, selv om jeg overhodet ikke er snekker. Jeg har en formening om at det billigste rælet som er å få tak i på en byggeplass er av lavere kvalitet enn vesentlig dyrere merker. Det at en ting er hyppig brukt er ikke nødvendigvis ensbetydende med at det er bra. Det er bra nok til å ha nødvendige godkjenninger for å bli kalt et lovlig produkt, og det holder antagelig gjennom reklamasjonstiden. Det var da voldsomt til kverulerende du skulle være. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2025 #24 Skrevet 18. februar 2025 Etman og Chint er annerkjent for å være dritt. Velg Eaton, Schneider e.l. Anonymkode: ae255...21f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2025 #25 Skrevet 18. februar 2025 newman01 skrev (1 time siden): Jeg er verken mekaniker eller bilforhandler, men jeg har en formening om at Audi er bedre enn Dongfeng. Jeg veit at Festools er MYYYYE bedre enn Worx elektrisk skrutrekker, selv om jeg overhodet ikke er snekker. Jeg har en formening om at det billigste rælet som er å få tak i på en byggeplass er av lavere kvalitet enn vesentlig dyrere merker. Det at en ting er hyppig brukt er ikke nødvendigvis ensbetydende med at det er bra. Det er bra nok til å ha nødvendige godkjenninger for å bli kalt et lovlig produkt, og det holder antagelig gjennom reklamasjonstiden. Det var da voldsomt til kverulerende du skulle være. Du verden for en reaksjon😄 Anonymkode: f3f93...5e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå