Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Vi har lyst til å gifte oss i ene kirken der... Jeg har en nær slektning på ene kirkegården å han har en nær slektning på kirkegården til den andre kirken.. Så jeg lurte på om noen kan hjelpe meg med å finne bilder av kirkene?? Jeg er ikke så flink til å søke på nett....
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Hmm. gikk visst ikke det. Her da. Stordal kirke.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Jeg glemte å skrive i første innlegg at vi vil helst se bilder fra inne i kirkene, sånn som den linken Floja Feliz la ut her...
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Søk i google på stordal kommune/ stordal kirke o.l., så får du mange treff
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #7 Skrevet 8. mars 2006 Ønsker du en litt spesiell ramme rundt brylluppet, ville jeg definitivt ha valgt Rosekyrkja (den gamle). Den er dekorert hele veien innvendig, og mer intim en den andre kirka, som er en tradisjonell hvit trekirke av det slaget det går tretten av på dusinet. Rosekyrkja er vel bare åpen i sommerhalvåret, så vidt jeg vet.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 8. mars 2006 #8 Skrevet 8. mars 2006 Ønsker du en litt spesiell ramme rundt brylluppet, ville jeg definitivt ha valgt Rosekyrkja (den gamle). Den er dekorert hele veien innvendig, og mer intim en den andre kirka, som er en tradisjonell hvit trekirke av det slaget det går tretten av på dusinet. Rosekyrkja er vel bare åpen i sommerhalvåret, så vidt jeg vet. ← Ja etter å ha sett på litt bilder nå så synst jeg at Rosekirka er definitivt finest.. Men.. off... Jeg har mest lyst til å gifte meg i den andre kirken siden min bestemor er gravlagt der... Men den kirken er jo ikke så fin innvendig... Off.. Det skal ikke være lett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå