Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tomt

Endret av tenker1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville lurt på om det egentlig var en innrømmelse, at han faktisk hadde vært utro. Skjønner ikke hva man forventer å oppnå med å fortelle noe sånt. Takk for at du ikke var utro, liksom?

Anonymkode: f851a...9d3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde lurt på partners kognitive evner om han sa noe slikt til meg. Tenker det sikkert er rimelig normalt å føle fristelser i løpet av et samliv, men bare idiotisk og snålt å si slikt til partner. Hvorfor? For å gjøre partner usikker? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Åja gjett om, vi hadde det mye mye sjeldnere, men han sa han aldri vurderte å være utro for han elsket meg mer enn sex. Og at han hadde slått opp, ikke vært utro. 

Forstår at når partner blir syk, og dere har barn er tanken om å dra vanskeligere og dermed utroskap større. Men samtidig syns jeg det er respektløst å ikke snakke med deg, eller unne deg bedre enn en utro partner. Og også respondere som det i en krise. 

Bra han ikke gjorde. 

Anonymkode: 9daa7...f2c

Skrevet

Du har aldri tenkt en tanke du ikke har vært beredt til å gjennomføre, aldri et øyeblikk latt deg friste på det teoretiske planet til å drømme om noe du ikke kunne og ville gjort i praksis eller fantasert om andre enn partner? Det har jeg vondt for å tro...

Han tenkte. Det er faktisk lov - og noe å anbefale. Flere hadde antagelig latt være å gjøre dumme ting hvis de hadde tenkt litt mer på og rundt de dumme tingene først.

Skrevet
Daria skrev (42 minutter siden):

Du har aldri tenkt en tanke du ikke har vært beredt til å gjennomføre, aldri et øyeblikk latt deg friste på det teoretiske planet til å drømme om noe du ikke kunne og ville gjort i praksis eller fantasert om andre enn partner? Det har jeg vondt for å tro...

Han tenkte. Det er faktisk lov - og noe å anbefale. Flere hadde antagelig latt være å gjøre dumme ting hvis de hadde tenkt litt mer på og rundt de dumme tingene først.

Er vel ikke det at han ikke har lov å tenke det han vil tenke. Men mere, hva var på en måte poenget med å fortelle meg det langt over 6 år senere. Kjenner det sårer litt. Jeg føler allerede at han har lite lyst på meg nå, at jeg ikke er nok, pga en situasjon som har oppstått fra hans side. Det har ingenting med at jeg ikke tar vare på meg selv osv, for det gjør jeg, jeg både trener og tenker over hva jeg spiser. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (4 timer siden):

Men å nevne det for en partner? "Jeg holdt på å være utro, men droppa det" 

Tusen takk liksom? Så snilt at du gjorde det for meg? 

Anonymkode: 62d9c...e7e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også vurdert hans kognitive evner, samt lurt på om han egentlig er sæelig motstandsdyktig, som forteller at han ikke egentlig forandringer som kommer med barn eller sykdom. Dette var noe han til og med tenkte på i begynnelsen, altså har det tatt lite tid før han har vurdert å ha sex med andre enn deg. Det syns jeg er veikt og det passer ikke i mitt liv.

Jeg hadde ikke gått inn for å tilfredsstille en mann 12 dager etter å ha presset ut et barn av fitta. Bare hvis det var jeg som selv ønsket og hadde fi tte til det. Er han heldig? Kanskje. Men hvor heldig er det for deg å stå på pinne for en fyr som dette?

Det er helt normalt å ikke ha sex en stund etter fødsel. Veldig mange, både kvinner og menn, er svært opptatt med å nettopp ha blitt foreldre og alt det innebærer av praktisk omgjøring, stell og følelser.

Anonymkode: 6bd59...ad9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig har jeg aldri vurdert å vært utro, betyr ikke at jeg ikke har sett noen jeg finner attraktive. Men å tenkt, skal jeg være utro? Nei.

Da må jeg ha satt mitt sexliv og kjærlighetsliv over partneren min sitt.

Anonymkode: 9daa7...f2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La meg gjette, du spurte om han om det, og når han ikke svarte første gangen så spurte du helt til du fikk det svaret du ønskey deg - som du kan bruke mot han senere? 

Anonymkode: 2eee5...ac1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ganske stor forskjell på å fantasere om noen å tenke på å være utro. Og så er det stor forskjell på å si dette som et svar på at noen spør deg om det og å bare si det til en partner ubedt.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

La meg gjette, du spurte om han om det, og når han ikke svarte første gangen så spurte du helt til du fikk det svaret du ønskey deg - som du kan bruke mot han senere? 

Jeg spurte han ikke om det og har aldri spurt han om det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
tenker1 skrev (Akkurat nå):

Da er det ganske evneveikt av ham å ta det opp.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt fryktelig skuffet, og begynt å betvile om han virkelig elsket meg. En som virkelig elsker er ikke utro. Punktum finale for min del.

Skrevet
SPOCA skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde blitt fryktelig skuffet, og begynt å betvile om han virkelig elsket meg. En som virkelig elsker er ikke utro. Punktum finale for min del.

Han har ikke vært utro. Men han sa noe lignende som at han har tenkt på det for mange år siden, men at han ikke var det. Men jeg vet ikke hvorfor han i det hele tatt sa det og jeg tenker jo da og sitter igjen med noen spørsmål. 

AnonymBruker
Skrevet
tenker1 skrev (9 minutter siden):

Hvordan kom denne samtalen frem hvor han plumper ut noe så dumt? 

Skrevet
tenker1 skrev (1 minutt siden):

Han har ikke vært utro. Men han sa noe lignende som at han har tenkt på det for mange år siden, men at han ikke var det. Men jeg vet ikke hvorfor han i det hele tatt sa det og jeg tenker jo da og sitter igjen med noen spørsmål. 

Nei, det skjønner jeg, men jeg hadde blitt veldig usikker og synes det høres merkelig ut. Jeg hadde begynt å tvile på han, rett og slett.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det sykeste her er at denne fyren ikke brydde seg om du fikk infeksjon fordi han skulle ha sex 12 dager etter fødsel. Kanskje han faktisk skulle få kjent litt på hvordan andre har det. Du trenger ikke finne deg i dette ❤️

Anonymkode: e2277...3b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes det sykeste her er at denne fyren ikke brydde seg om du fikk infeksjon fordi han skulle ha sex 12 dager etter fødsel. Kanskje han faktisk skulle få kjent litt på hvordan andre har det. Du trenger ikke finne deg i dette ❤️

Anonymkode: e2277...3b3

Enig. Å trenge seg på en barselskvinne for sex er bare ekkelt. 

Anonymkode: c09f4...90e

AnonymBruker
Skrevet

Min sa noe lignende og jeg reagerte nok litt raskt med å vise med kroppsspråk og blikk, at det ikke var veldig hyggelig å høre.  Jeg ble beroliget når han sa at det aldri ble noe mer enn det og jeg satte pris på at han hadde fortalt det. Ett år senere, fant jeg ut at han faktisk hadde vært utro og at han ikke hadde fortalt hele sannheten. Han hadde tenkt til å fortelle det, men turte ikke fordi jeg reagerte slik.  Jeg har lært av dette å ikke vise mine reaksjoner så raskt og la han snakke ferdig  når han sier noe uventet… 

Jeg sier ikke dette trenger å være likt i ditt tilfelle, men tenk over hvordan du reagerte når han sa det og om du «tok over» samtalen raskt? I så fall, kan det hende han prøvde å fortelle deg noe mer, men trakk seg pga din reaksjon. Beklager å si det, var bare min første tanke siden det var slik det skjedde her.

Alternativ 2 er at han er for ærlig og ubetenksom, men hvorfor si det er 6 år i så fall, det ville vel plumpet ut før. Jeg håper på denne for deg.

Alternativ 3 han sier det for å såre deg.

Alternativ 4 han tenker de samme tankene nå og prøver å lette på sin egen samvittighet. 

Anonymkode: 6d0c8...5a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...