Gå til innhold

Jeg gleder meg til katten min dør

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi ser at du er en god kattemor. Du har tatt ansvaret ditt på alvor, selv når det har koster deg, du har integritet. Men det ansvaret innebærer også å akseptere når nok er nok. Jeg synes du og veterinæren har prøvd nok, ut i fra hvordan du beskriver kattens atferd. La den slippe, heller før enn senere ❤️

Hilsen ei som har ei 15 år gammel katt og er kjemperedd for at katten skal ha det vondt uten at jeg forstår det. 

Anonymkode: 7cd4c...335

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tok valget om å avlive min kjære katt da hun var 14 år, etter at hun begynte å tisse og bæsje tidvis inne på tepper og i sofa, kastet opp etter måltider, ble markant tynnere osv. Hadde full utredning hos veterinær for mange tusen kroner. Fant ikke noe annet enn urinveisinfeksjon som hun ble behandlet for to ganger, men hun ble ikke kvitt symptomene fullt ut. Jeg tenkte at jeg ønsker å la henne få slippe før det blir så ille at hun får det uutholdelig. Og kanskje lider seg til døde mens jeg er på jobb feks. Ville heller være der med henne når hun døde og la henne dø i verdighet.

Dagen vi hadde timen hos veterinæren var hun i uvanlig bra form. Hun løp etter sommerfugler i hagen og rullet seg i solsteken. Det var fryktelig å løfte henne inn i buret og kjøre avgårde. Jeg gråt konstant hele dagen. Avlivingen gikk rolig for seg, men det var så forferdelig vondt. Både jeg og mannen min gråt lenge der vi satt ved katten som nå hadde sovnet inn.

Men jeg VET at jeg gjorde det riktige og har ikke angret. Savner katten masse, hun var en viktig del av våre og barnas liv. Men hun hadde et godt fritt liv med masse kjærlighet. Hun slapp å dø alene, i massiv smerte og lidelse, slik mange dyr og mennesker dessverre må. 

❤️

Anonymkode: 5cc93...b6d

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor piner du katten langsomt?

Anonymkode: aacfa...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...