Gå til innhold

Der hvor du bor; hvor mye koster en bakt potet med alt på?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Er det virkelig slik at det koster nesten to hundre kroner, slik som i min by? :sjokkert: 
...og det er liksom helt normalt for "en varm potet" med litt småting på? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

70kr på ikea bergen

Anonymkode: 9f1c3...bbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, ting koster. Om du kjøper måltid ute betaler du for råvarene, husleie, strømregning, skatt, arbeidsgiveravgift, lønn, vinter-brøyting, konseptet, duker, servietter, oppvask, kjøkkenutstyr og sikkert 40 andre ting jeg ikke kommer på. Tror du det er gratis å drive bedrift i Norge? 

Anonymkode: 171a5...117

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Altså, ting koster. Om du kjøper måltid ute betaler du for råvarene, husleie, strømregning, skatt, arbeidsgiveravgift, lønn, vinter-brøyting, konseptet, duker, servietter, oppvask, kjøkkenutstyr og sikkert 40 andre ting jeg ikke kommer på. Tror du det er gratis å drive bedrift i Norge? 

Åhh...dask på lanken der. Greit da vet jeg åssen ståa er der ute. :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det lager jeg selv til en billig penge. Selges ikke noe slik her. 

Anonymkode: 0f24c...0f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Klarer du ikke å få frem poenget ditt uten å bli frekk og nedlatende? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aner ikke hvor de selger bakt potet her jeg bor.

Anonymkode: 10c3c...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her selger de bakt potet med kjøtt (kebab, kylling e.l.) kryddersmør, mais, ost m.m til kr 159,-

Et fullverdig middagsmåltid.

Anonymkode: 41ee0...78b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

159/169kr ifølge nettside til ene. Ikke kjøpt der selv da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for info. :)  Jeg har faktisk aldri kjøpt en slik, selv om jeg har kjørt forbi noen skilt mange ganger langs veien...men jeg har utsatt det til "neste gang" jeg drar forbi og dermed ble det aldri noe av. Nå er det plutselig en mulighet å få brakt til min dør ser det ut til, så om ikke så lenge skal jeg teste en sånn en og jeg gleder meg. Jeg er superglad i potet, smør og godt tilbehør! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar ved navn "Spud Man" har en potetvogn og selger akkurat sånne som jeg gjerne ville hatt levert på min dør nu. :rodmer: 
Sjekk på youtube og lev dere inn i synet. Kan ikke få en eneste ting mer i emballasjen med STOR potet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hoppetaujenta skrev (På 14.2.2025 den 15.09):

Er det virkelig slik at det koster nesten to hundre kroner, slik som i min by? :sjokkert: 
...og det er liksom helt normalt for "en varm potet" med litt småting på? 

ikke mulig å sammenligne tror jeg - bakt potet kan være alt fra gatekjøkkenmat til skikkelig restauranthåndverk. pris deretter

Anonymkode: dba79...69d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

149 kr på Voss. De er knallgode ☺️

Anonymkode: 6c442...fea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen blir jo også etter om det er "gammeldags" bakepotet der man såvidt fyller poteten eller moderne der de overfyller den. For den første vil jeg betale rundt 100 kroner, for den andre minst en 100-lapp til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 16.42):

Klarer du ikke å få frem poenget ditt uten å bli frekk og nedlatende? 

Hvis det er frekt og nedlatende å poengtere at alt har en kostnad så står jeg godt i det. Det er på tide at dagens ungdom skjønner hva ting koster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hoppetaujenta skrev (På 15.2.2025 den 8.10):

Mange takk for info. :)  Jeg har faktisk aldri kjøpt en slik, selv om jeg har kjørt forbi noen skilt mange ganger langs veien...men jeg har utsatt det til "neste gang" jeg drar forbi og dermed ble det aldri noe av. Nå er det plutselig en mulighet å få brakt til min dør ser det ut til, så om ikke så lenge skal jeg teste en sånn en og jeg gleder meg. Jeg er superglad i potet, smør og godt tilbehør! :D 

Bakt potet er jo superenkelt å lage selv da.

Anonymkode: c55d6...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bakt potet er jo superenkelt å lage selv da. Anonymkode: c55d6...d9e

Helt sikkert, men noen ganger har jeg lyst til å unne meg noe som er ferdiglaget "bare til meg"
og da faller jeg for fristelsen. :)  Bakt potet er enda ikke testet, men det kommer nok snart. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Bakt potet er jo superenkelt å lage selv da.

Anonymkode: c55d6...d9e

Hvis du ser sånn på det så er jo all mat suuuuperenkelt å lage selv, så hvorfor gå på restaurant? Noen ganger har man lyst til at andre skal lage maten for seg, enten det er restaurantbesøk, take-away eller levering på døra. 

Anonymkode: e9c93...435

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...