Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Er det virkelig slik at det koster nesten to hundre kroner, slik som i min by? ...og det er liksom helt normalt for "en varm potet" med litt småting på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Vet ikke. Kjøper aldri bakt potet og vet ikke hvor jeg skulle gått for å finne det heller. Anonymkode: f75d8...bfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden 70kr på ikea bergen Anonymkode: 9f1c3...bbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden 149.90,- Anonymkode: 38a26...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Altså, ting koster. Om du kjøper måltid ute betaler du for råvarene, husleie, strømregning, skatt, arbeidsgiveravgift, lønn, vinter-brøyting, konseptet, duker, servietter, oppvask, kjøkkenutstyr og sikkert 40 andre ting jeg ikke kommer på. Tror du det er gratis å drive bedrift i Norge? Anonymkode: 171a5...117 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Altså, ting koster. Om du kjøper måltid ute betaler du for råvarene, husleie, strømregning, skatt, arbeidsgiveravgift, lønn, vinter-brøyting, konseptet, duker, servietter, oppvask, kjøkkenutstyr og sikkert 40 andre ting jeg ikke kommer på. Tror du det er gratis å drive bedrift i Norge? Anonymkode: 171a5...117 Åhh...dask på lanken der. Greit da vet jeg åssen ståa er der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Det lager jeg selv til en billig penge. Selges ikke noe slik her. Anonymkode: 0f24c...0f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Altså, ting koster. Om du kjøper måltid ute betaler du for råvarene, husleie, strømregning, skatt, arbeidsgiveravgift, lønn, vinter-brøyting, konseptet, duker, servietter, oppvask, kjøkkenutstyr og sikkert 40 andre ting jeg ikke kommer på. Tror du det er gratis å drive bedrift i Norge? Anonymkode: 171a5...117 Klarer du ikke å få frem poenget ditt uten å bli frekk og nedlatende? Anonymkode: 9f1c3...bbf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Aner ikke hvor de selger bakt potet her jeg bor. Anonymkode: 10c3c...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden 189 koster det her (Sunnmøre) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Her selger de bakt potet med kjøtt (kebab, kylling e.l.) kryddersmør, mais, ost m.m til kr 159,- Et fullverdig middagsmåltid. Anonymkode: 41ee0...78b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden 159/169kr ifølge nettside til ene. Ikke kjøpt der selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå