AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:36 #21 Del Skrevet fredag kl 16:36 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Et godt tips er å ikke ha minst 8.100 kr på kortet når man skal "ut på byen". Max 2.000 kr holder fint. Tips nr 2: Man bør ha en rimeligere telefon (mobil) nr 2. Det vil si at den "finere" og primære telefonen lar man stå hjemme, og tar man den billigere telefonen nr 2 "på byen". Selv går jeg ut på byen med et kredittkort som har en maks grense på 5.000 kr og siden jeg alltid skylder litt på den i varierende perioder, så er det aldri en sjanse for at jeg taper mer enn 2.500 kr eller noe rundt der. Den primære mobilen, iPhone 16 Pro Max har jeg hjemme, mens den sekundære, betydelig billigere iPhone 14 (som er verken Plus eller Pro eller Pro Max) er med på byen. Naturligvis er ingen viktige app-er installert på den sekundære telefonen, verken Vipps eller BankID eller noe sånt. Er logget ut av iCloud også. Anonymkode: 4e132...2ac Og dette mener du er enkelt for en led autisme å huske/ gjøre? Anonymkode: 506f5...242 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:41 #22 Del Skrevet fredag kl 16:41 Uff, så leit! Sjekk om dere kan få noe på forsikring. Reiseforsikringen kan muligens dekke dette. Jeg fikk igjen penger på reiseforsikring da jeg ble ranet i Hellas. Og en reiseforsikring gjelder idet man går ut av døra hjemme, ikke bare på ferie. Anonymkode: 36e40...952 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:55 #23 Del Skrevet fredag kl 16:55 Dette er vanvittig trist og dere MÅ anmelde det, mange minibankier har kameraovervåkning både på selve terminalen og området rundt. Hvis dere er heldige så er avskummet fanget opp på kamera og er han en kjenning av politiet så kan det være i de gjør ett eller annet. Anonymkode: c15a3...b49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:57 #24 Del Skrevet fredag kl 16:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er vanvittig trist og dere MÅ anmelde det, mange minibankier har kameraovervåkning både på selve terminalen og området rundt. Hvis dere er heldige så er avskummet fanget opp på kamera og er han en kjenning av politiet så kan det være i de gjør ett eller annet. Anonymkode: c15a3...b49 De har heldigvis politianmeldt. Står i HI. Anonymkode: 36e40...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:58 #25 Del Skrevet fredag kl 16:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): En på 19 år har vel ikke barneautisme. Han har autisme. Anonymkode: 6f47a...a3b Det er det du velger å henge deg opp i? KG på sitt småligste. Anonymkode: 78386...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:51 #26 Del Skrevet lørdag kl 21:51 Håper det går bra med gutten deres!❤️ Jeg tenker også at det er lurt å ikke ha så mye penger på kortet,da blir ihvertfall tapet mindre om det skulle skje igjen. Har tenåring selv,og har lært han å flytte penger mellom sparekonto og brukskonto,og kun ha ca det han trenger på kortet når han skal noe. Anonymkode: 5fd52...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:03 #27 Del Skrevet lørdag kl 22:03 AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 16.45): En på 19 år har vel ikke barneautisme. Han har autisme. Anonymkode: 6f47a...a3b Først skal du altså forsøke å være en jævla drittsekk, hakke på folk som har det kjipt uten noen verdens oppside, og så er du i tillegg så kunnskapsløs og uvitende at du bommer med fornærmelsen. Sterkt. Anonymkode: adb77...a2c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:03 #28 Del Skrevet lørdag kl 22:03 Så utrolig trist! Ble ordentlig lei meg på vegne av gutten din og deg. Håper han blir trygg nok til å prøve på ny senere. Anonymkode: cc602...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:11 #29 Del Skrevet lørdag kl 22:11 Herregud! Så grusomt 💔 Dette er min skrekk også, har en gutt i rullestol som farter rundt og noen ganger uten ledsager, og føler jo han er ekstra sårbar. Mange gode tanker til dere, håper han kommer seg fort på fote igjen❤️ Jeg har blitt utsatt for svindel, reiseforsikringen min dekket det. Den dekket reiser både innenlands og utenlands, jeg var på en måte dekket med en gang jeg gikk ut døra. Kanskje deres også er slik? Har dessverre ikke tips utover det, håper dere får råd fra politiet og at det var kameraer rundt. Anonymkode: a0f9b...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:23 #30 Del Skrevet søndag kl 11:23 monican94 skrev (På 14.2.2025 den 17.16): hvordan får man tatt ut 25 kr i minibank ? 2025? Det går ikke. Anonymkode: 6f47a...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå