Gå til innhold

Han får vondt av oralsex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg gir oralsex til mannen synes han det er deilig. Men når han skal til å komme blir han veldig følsom og øm rundt penishodet slik at jeg bare lar ham være helt inne uten å arbeide noe særlig annet enn med pungen. Det er når han er ferdig med utløsningen at han kjenner det nærmer seg vondt, altså når han trekker seg ut igjen. Det går over i løpet av noen få minutter, men han kjenner det veldig tydelig i en viss periode. Det er sannsynligvis bare ømhet, og det at han vokser/kommer. Men hvis noen har annen teori, please tell.

Anonymkode: cd061...3d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han må til legen. 

Anonymkode: 7bb82...8a7

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Både menn og kvinner kan bli sensitive etter orgasme. Om du får en heftig klitorisorgasme feks har du kanskje opplevd at du ikke fikser at noe er borti klitoris de neste minuttene?

Anonymkode: e140c...7b7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han må til legen. 

Herregud. Gi deg. Ikke skrem unge folk med ting som er helt normalt.

Anonymkode: e140c...7b7

• Liker 7
Skrevet

Helt normalt.

AnonymBruker
Skrevet

Kunsten her er å dyppe tunge litt lett på og kanskje håpe på en runde til med stiv tiss

Anonymkode: eea99...f02

• Liker 1
Skrevet

Bllir veldig mye mer følsom rett etter orgasme (kanskje mens orgasmen pågår), men ikke før, så det høres litt rart ut.

Samme med kona. Kan bare glemme å kose med klitoris de første minuttene etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Under og rett etter orgasmen er jeg så overfølsom at det meste er ubehagelig. Varer kanskje ett minutt.

Anonymkode: a991f...01b

Skrevet

Virker som om du er inne på noe riktig. Jeg leser deg som om du tar ham langt inn og at han kommer når han er dypt. Kanskje du skal, hvis du klarer, gi ham mer tid inne før du slipper ham ut? Bare nok tid til han mykner noe og blir mindre følsom.

Men dette må du kjenne på og teste. Ikke alle klarer dette med pust og brekningsrefleks så lenge, og underveis har du jo hatt en svelgejobb også. Så du må se hva du fikser, men jeg tror ideen er god. Gi litt mer tid.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for råd og tips, alle. Sikkert bare følsomhet. Ordner seg nok :)

Anonymkode: cd061...3d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Han må til legen. 

Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...