Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han ga meg roser og mye blomster helt i begynnelsen av vårt forhold. Jeg fikk også julegave kun etter 2 dager som bekjente 

Nå er vi kjærester men ser ikke ut til at han har tenkt noe særlig på valentines dagen idag 🤭 Jeg har kjøpt til han, både vin og klær/sjokolade. Er det merkelig om jeg ikke får av han? Føler bare han ga alt i begynnelsen og nå er det helt dødt. 

Anonymkode: b330f...d46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke brydd meg noe om gaver. Det jeg ville virkelig satt pris på er initiativ til en koselig kveld sammen. En aktivitet begge liker, sexy undertøy, flørting og pirring som leder til sex. Det er en ekte valentinsgave i motsetning til sånne kommersielle greier. 

Anonymkode: d4ed1...b71

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor premiere en mann med ting han uansett ikke setter pris på for at han ikke gir deg oppmerksomhet lenger? 

Anonymkode: 2c6c6...556

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er jo sånt det er lurt å avklare på forhånd. Veldig mange har ikke noe forhold til denne dagen. For å unngå skuffelse er det lurt å si fra om at du vil feire. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt dødt etter under 2 mnd? 

Ville vurdert om dette forholdet er liv laga først og fremst. 

Ville nok gitt uansett, man skal ikke forvente å få bare fordi man er i et forhold egentlig. Kan hende han ikke feirer valentinsdagen. Det orker ikke jeg å ha forventninger til. Det man viser alle andre dager i året er vel viktigere enn selve valentinsdagen? 

Har dere snakket om forventninger i forholdet, hva ønsker dere i forholdet, hva slags dager liker dere å feire? 

Kan hende han er som meg og ikke feirer denne dagen? Gaver bør man jo sette pris på uavhengig av dag.

Men ja, ville hatt en samtale med han så dere kan dykke litt dypere i hvordan deres forhold skal se ut rett og slett :) 

Anonymkode: e0e27...006

Skrevet

Vil du virkelig falle til hans nivå? Hold nivået ditt du, så har han noe å strekke seg etter.

Det skaper ikke noe positivt om ingen bringer noe godt inn i forholdet, spessielt ikke på en dag som i dag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner meg ikke på dette valentine tullet. Det er vel hva man gjør for hverandre alle dager i året som betyr noe.

Nei, valentine er påklistret og klissent.

Anonymkode: c6fdb...85a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Morpheus skrev (1 minutt siden):

Vil du virkelig falle til hans nivå? Hold nivået ditt du, så har han noe å strekke seg etter.

Det skaper ikke noe positivt om ingen bringer noe godt inn i forholdet, spessielt ikke på en dag som i dag.

Spesielt ikke på en dag som idag? En helt vanlig fredag, hvorfor er akkurat denne fredagen så spesiell?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle som gjør noe spesielt ut av denne dagen, så han har nok ikke tenkt på dette på samme måte som deg 

Uansett er det hyggelig å gi og få gaver, men ingen grunn til å bli lei deg pga. at du ikke får noe av han. Har alltid vært sånn her også.😊 

Gi han det du har kjøpt, men ikke bli oppgitt over å ikke få noe tilbake.

Anonymkode: 23e93...057

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke koselig å gi uansett, da, om det er det du vil? Trenger ikke få noe tilbake, og det kan jo være at han feks ikke har tenkt noe over at det er Valentines i dag. Om det er viktig for deg, er det hvertfall lurt å gjøre han oppmerksom på det. 

Anonymkode: 05f6a...500

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han ga meg roser og mye blomster helt i begynnelsen av vårt forhold. Jeg fikk også julegave kun etter 2 dager som bekjente 

Nå er vi kjærester men ser ikke ut til at han har tenkt noe særlig på valentines dagen idag 🤭 Jeg har kjøpt til han, både vin og klær/sjokolade. Er det merkelig om jeg ikke får av han? Føler bare han ga alt i begynnelsen og nå er det helt dødt. 

Har du sagt til han at du har kjøpt noe til han idag? Kunne jo hende at han kjøper noe uten at du vet det på forhånd.

Men ellers veldig dumt og kleint "Jeg skal kjøpe valentine gaver til deg. Skal du kjøpe til meg" Hva om han ikke synes noe om valentine.

• Liker 2
Skrevet

Man gir vel gaver fordi man ønsker å glede noen, ikke fordi man vil ha noe tilbake?

Hvor mye gaver man får, er virkelig ikke et godt mål på hvor godt forholdet er. Vi gir hverandre stort sett bare gaver til bursdag og jul, og da bare småting. Setter pris på hverandre på veldig mange andre måter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Gjør det du føler for. Det gjør jeg. Ønsker jeg å glede noen så gjør jeg det. Forventer ikke å få noe tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet

Det med at romantikken dabber av, er ikke nytt, men sånn er det jo i de fleste forhold.

Når det gjelder valentine's, er det jo ikke alle som har noe forhold til det. Jeg foreslo for min kjæreste at vi skulle gjøre noe koselig, bare vi to sammen, så vi skal ut å spise. Jeg forventer ingen gaver fra ham til meg, og har ikke kjøpt noen gaver til ham heller. Middagen spleiser vi på. 

Hvis du har kjøpt både vin, klær og sjokolade til ham, synes jeg det er litt i overkant. Man har selvsagt ulike tradisjoner og ulike forventninger fra person til person, men hvis jeg hadde fått så mye fra min kjæreste til valentine's, hadde jeg blitt ukomfortabel.

Anonymkode: 6ef8d...239

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner meg ikke på dette valentine tullet. Det er vel hva man gjør for hverandre alle dager i året som betyr noe.

Nei, valentine er påklistret og klissent.

Valentine er klissete og DEILIG! Klart det er alle andre dager som betyr noe, men denne dagen er en anledning til å gjøre noe utenom det vanlige. Dra den litt lenger, fylle på med kliss. Sånn er jeg i alle fall, og jeg fascineres av deres som lar dere provosere av det nok til å rakke ned på det andre liker. Kjærlighet til deg ❤️❤️❤️ 

Anonymkode: 2c6c6...556

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder gaver har jeg en regel og det er at jeg gir fordi jeg har lyst til å gi med glede og helt hjerte. Uten å forvente noe igjen. Hvis ikke så kan man ikke kalle det en gave, for da blir det bytting eller noe sånt. 
Håper heller ingen gir meg noe av andre grunner. Synes ikke man skal bli bitter eller sur om noen ikke gir eller gir feil ting.

Anonymkode: bcbf4...5f1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du sagt til han at du har kjøpt noe til han idag? Kunne jo hende at han kjøper noe uten at du vet det på forhånd.

Men ellers veldig dumt og kleint "Jeg skal kjøpe valentine gaver til deg. Skal du kjøpe til meg" Hva om han ikke synes noe om valentine.

Ja jeg tenker eller føler bare at han ikke har tenkt å gi meg. Vi har forandret litt måten å være på mot hverandre den siste tiden, selvom sexlivet og gnisten er der. Blir spennende å se 😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Valentines-dagen bør boikottes, akkurat som Halloween. Grisete ultra-kommersialisme som prøver å spille på kvinner og barn for å øke omsetning i butikker.

Anonymkode: 7859f...82b

• Nyttig 1
Skrevet

Klær? Jeg mener en eske med hjertesjokolade, ok, det er en liten romantisk oppmerksomhet. Men klær er jul og bursdag. Etter min mening. 

AnonymBruker
Skrevet
Stor pike skrev (7 minutter siden):

Klær? Jeg mener en eske med hjertesjokolade, ok, det er en liten romantisk oppmerksomhet. Men klær er jul og bursdag. Etter min mening. 

Enig. Tipper det blir rimelig klein hvis han kommer med blomster og sjokolade, også får han klær, sjokolade og vin fra ts. Eller hva hvis han ikke har med noe til ts 😮

Men ts, skal dere treffes ikveld da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...