AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:29 #1 Del Skrevet fredag kl 11:29 Jeg er akkurat passert 50 og fra ung alder begynte jeg å nappe brynene fordi de var så voldsomme og helt gjenvokst slik at det var ikke mellomrom. Jeg nappet altså bort så jeg fikk mellomrom og litt til. Med årene har det sluttet å vokse nytt slik at nå 30 år senere er det for stort mellomrom. Brynene mangler rett og slett en del. Har pleid å fylle ut med brynsblyant, men synes ikke det blir fint nok. Kunne tenkt meg å prøve mikroblading f eks, tror dere det blir riktig å gjøre? Er mikroblading det samme som pmu? Anonymkode: f18da...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:36 #2 Del Skrevet søndag kl 20:36 Jeg tror microblading er det riktige. Jeg vurderer dette selv, og det virker som om det er fint for de som har litt øyenbryn, men kanskje med litt mellomrom slik du skriver. Jeg har litt hullete bryn og synes microblading høres mest riktig ut for meg. Kanskje med litt powederbrows etterhvert, hørt at den komboen kan være fin hvis man liker litt mere fylde. Anonymkode: 3becb...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet mandag kl 11:28 #3 Del Skrevet mandag kl 11:28 Jeg er millenial med syltynne øyenbryn. Tok microblading og fylte i for noen år siden. Har også fylt i en gang i etterkant. Siden har det egentlig holdt seg ganske bra. Tror det er ca 7-8 år siden jeg gjorde det. De er ikke veldig freshe nå, men de er fortsatt der svakt slik at det ikke ser ut som jeg har veldig tynne bryn. Bare husk at det blir voldsomt hardt uttrykk i starten med sterk farge, så du ikke har en date eller viktig avtale første uka 😄 Har ikke testet PMU, så har ikke noe sammenligningsgrunnlag der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:36 #4 Del Skrevet mandag kl 12:36 Jeg tok powder brows sommeren 2023, i to runder slik som anbefalt. Er for så vidt fornøyd med form, men allerede nå har de grånet slik at den varme brunfargen jeg hadde er mye kaldere i fargen. Jeg bruker solkrem året rundt, så føler jeg har gjort alt riktig. Det er irriterende. Står nå og veier for og i mot en runder til. Skal jeg fylle på og få tilbake fargen og vil det da holde seg?eller bare fjerne det?🤷♀️ Anonymkode: 75ebb...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet mandag kl 20:03 #5 Del Skrevet mandag kl 20:03 Jeg hadde PMU, og det var ikke pent. Har fjernet med laser nå. Planen er å få lagd microblade for å fylle inn hullene i bryna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå