AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:18 #21 Del Skrevet mandag kl 12:18 Eg kjenner meg heime i Japan. Anonymkode: ff22f...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
8ilver8nake Skrevet mandag kl 12:22 #22 Del Skrevet mandag kl 12:22 Har alltid følt meg mer hjemme i utland, for meg er det trolig eksponeringen og mye reising som barn. Vokste opp med far som drev i utlandet og store deler av oppveksten ble rundt utland og utenlandske påvirkninger. Alltid trivdes best rundt andre ikke norske og hatt mye venner her i norge som jeg ikke snakket norsk med. Kan også være det at jeg aldri har identifisert med ola norman og det typisk norske. Liker ikke fotball, vintersport eller mye av de andre norske karakterene. Som regel mer til felles med utenlandske og opplever de som mer sosiale og omgjengelige. Planen gjennom hele tenårene var å flytte utenlands, men ikke like lett fant jeg ut hvis man vil ha permanent opphold. Så blir nok bare med drømmen, ihvertfall enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå