AnonymBruker Skrevet 14. februar #21 Del Skrevet 14. februar Er dere 12 år hele gjengen? Anonymkode: c16ac...a09 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #22 Del Skrevet 14. februar Men TS; hvis broren til typen din lyver, er utro og holder på, og du vet hvordan familien er; hvorfor blande seg? Du får det sirkuset du klovner for altså. I betydningen: hvis du blander deg i hvordan andre oppfører seg og gjør deres problem til ditt så må du også stå i det problemet. Du, og evt typen din, legger opp til å ha og stå i drama ved å blande dere i hvordan andre oppfører seg. Leksa er å ikke sladre, "bevise", ta opp eller blande seg inn hva og hvorfor enkelte gjør det de gjør. Inkludert brødre, søstre og andre slektninger. Du må velge dine kamper hvis du vil ha et harmonisk liv; om noen gjør noe som er kriminelt, til fare for andres liv og helse osv, så er det verdt å ta i det. Eks; bror kjører i fylla, stjeler, slår barna sine, you name it. Da tar du det også med de relevante; bror, politiet, barnevernet eller lignende. Bror er utro? Bror skaper sitt eget liv og må stå i det når det koker over. Not your problem! Og HVERTFALL ikke noe man tar med mamma, regner med denne fyren er over 16 og hva har moren hans med hans kjærlighetsliv å gjøre? Hvis dere synes han er barnslig, mammadalt osv. så legger dere faktisk opp til det ved å blande henne inn i greier hun ikke har noe med. Dette er så typisk adferd hos folk som klager over "drama". Ta deg selv i øra, du får hjem det du drar med over dørstokken faktisk! Anonymkode: d3048...50b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #23 Del Skrevet 14. februar Jeg ser at alle svarene er i mot deg her. Men moren hans høres ikke god ut. Jeg har selv en mor som tråkker over grenser, lyger og legger ut bilder uten tillatelse og så nekter å fjerne de igjen. Jeg kuttet min mor ut og fikk et bedre liv. Jeg hadde søkt bort fra dette dramaet. Man blir ikke lykkelig av kaos. Anonymkode: c82d8...11e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #24 Del Skrevet 14. februar Hvorfor behøvde dere bildebevis av at han var utro? Hadde det ikke holdt å snakke med ham? Hun moren virker ganske spesiell, men det gjør dere også. Anonymkode: e435e...153 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #25 Del Skrevet 14. februar Jeg er imot ulovlig opphold like mye som alt det andre som foregår her. Du må melde inn han som oppholder seg ulovlig. Anonymkode: a3b56...7c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #26 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er imot ulovlig opphold like mye som alt det andre som foregår her. Du må melde inn han som oppholder seg ulovlig. Anonymkode: a3b56...7c0 PS ta bildebevis. Det er du allerede god på. Anonymkode: a3b56...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #27 Del Skrevet 14. februar Kjære TS, mesteparten av dramaet her angår ikke deg. Det jeg tenker er din sak er når din svigermor legger ut bilder uten samtykke og når hun skriver dårlige ting om deg/setter ut rykter om deg. Jeg tenker du har gjort uklokt i å ikke ta disse konfliktene og finne ut hva du konkret kan gjøre med det. Familier som driver på med slikt du beskriver, har ofte flere utfordringer enn ett menneske. Det er gjerne giftig dynamikk der flere deltar og stormene er gjerne midlertidig før alt blir feid under teppet som om ingenting har skjedd. Det bør derfor vurderes å ikke ha kontakt, dessverre virker det som din kjæreste deltar i det å ha agendaer ovenfor andre siden han viste bevis til moren hans. Jeg tror du bør være på vakt, ikke mot at du blir gjort til «den skyldige», men til at du blir behandlet på måter som først og fremst gir følelser som forvirring og svekket selvfølelse. Anonymkode: 42abd...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 14. februar #28 Del Skrevet 14. februar er dere i det hele tatt voksne noen av dere ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #29 Del Skrevet 14. februar Høres ut som moren strever med noe større psykiatrisk lidelse, ikke skyld dette på at hun er superkristen. Hun fremstår å trolig ha en personlighetsforstyrrelse hvor hun skal beskytte sin sønn (aka broren) for enhver pris. Det å poste på nett handler også bare om hvordan andre oppfatter henne og hun bryr seg rett og slett ikke om deg og dere. Hun er ute å skape og vise en illusjon av en perfekt og god bestemor. Dere har jo vist til henne at dere er fare for å ødelegge den flotte illusjonen hvis det kommer ut at hennes sønn er utro. Mitt råd er å faktisk blokkere ut dama helt, og så tar man å rapporterer bildet inn til facebook som at det er lagt ut uten godkjenning av barn under 18 år. Så kan man få de til å fjerne. Om Mor til din kjæreste velger å blokkere kjæresten din tenker jeg det er noe riv ruskende galt, og da er det kanskje ikke noe DU har evne til å løse her, og kanskje det beste er å faktisk ikke blande dere mer inn i dramaet, men la de folkene det gjelder fikse i det selv. Hvis dere absolutt skal fikse det så heller fortell det direkte til dama til broren at han er utro.ikke la svigermor og broren fikse. Anonymkode: 69069...fd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #30 Del Skrevet 14. februar Dere høres jo helt gal ut hele gjengen. På hver deres måte. Hvorfor har dere lagt dere opp i at broren til samboeren din var utro?! Det er jo en sak mellom han og kjæresten hans, ikke noe broren og svigerinnen skal blande seg opp i. Og at samboeren din har delt dette med moren sin?! Altså wtf?! tror det er like greit det er full blokkering på gang. Bare skipp all kontakt og lev fredlige liv hver for dere. Og slutt å putte nesen deres steder de ikke hører hjemme. Anonymkode: 6c7ae...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #31 Del Skrevet 14. februar Jeg ville sørget for å gi den utro broren én sjanse til å innrømme utroskapen til dama han er sammen med, hvis ikke hadde jeg informert henne. Når så mange vet har hun rett til å vite også, slik at hun får ta et informert valg om hvordan hun vil leve eget liv! Hadde også sendt et anonymt tips om han som har ulovlig opphold. Og ellers holdt egne barn langt unna denne svigermoren, for hun virker ikke å være stabil. Det høres ut som om din samboer og hans bror kunne hatt nytte av å bearbeide sin oppvekst, for med en slik mor vil jeg tro de er mer og mindre skadet av det begge to. Anonymkode: 7fa3e...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #32 Del Skrevet 15. februar monican94 skrev (8 timer siden): er dere i det hele tatt voksne noen av dere ??? Lurer på det samme. "meg og typen + kompiser" (..) barnet vårt🧐 Best å passe seg og sitt, ts, det har du i alle fall lært av dette. Anonymkode: cfe67...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 15. februar #33 Del Skrevet 15. februar Ååååå, fjortistida ass! Ingenting som var mer seriøst enn latterlig drama ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #34 Del Skrevet 15. februar Tror ikke jeg som mor heller ville sett bilder som beviste utroskap. Hvis du ikke vil ha drama, ikke lag drama Anonymkode: 114b0...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå