Anonym2203 Skrevet 14. februar #1 Skrevet 14. februar Vil bare gi beskjed om med en gang at dette ikke er trolling, om noen skulle tro det. meg og typen + noen kompiser fersket broren til typen i å være utro. Vi har i tillegg bildebeviser på det. Dette har vi snakket om ansikt til ansikt med han. Alt gikk rolig for seg og han innrømte feilen. Så fikk moren til broren og typen vite om det. (Hun er kjempekristen) Hun støtter det broren har gjort, og har nå blokkert typen min. Hu mente vi ikke skulle blande oss i hva andre gjør. Ikke gidder hun se på bevisene engang selv om vi har vist henne det. Mannen til moren støtter jo selvfølgelig mora i alt for at han ikke skal bli kastet tilbake til USA (ulovlig opphold). Nå sitter moren hans å mener jeg manipulerer typen min. Hun legger ut masse quotes på facebook om at vi driver å manipulerer henne. I tillegg har hun nå lagt ut bilder av VÅR sønn på facebook uten samtykke. Vi sa selv før sønnen vår ble født at vi ikke ønsket at bilder skulle deles, og det sa hun var greit. Vi har bedt henne slette dem, men hun sier «skjerp deg» og lar de stå. I tillegg har hun blokkert både meg, typen og HELE familien min. Hun snakker mye om hevn, og lager løgner om oss. (Hun er som sagt VELDIG kristen) Typen min leverte blomster til henne på morsdagen og fikk finere melding tilbake. Hun sendte også en finere melding i går, men da typen spurte hvorfor hun blokkerte hele familien min, så skulle alt handle om meldingen hun sendte og har nå ignorert resten. Altså, enveiskommunikasjon. Hva skal vi gjøre oppi dette?
AnonymBruker Skrevet 14. februar #2 Skrevet 14. februar Det er umulig for noen her å vite om det er du, hun eller - kanskje mest sannsynlig - hele gjengen som er gærne. Å skulle vise svigermor beviser på at sønnen har vært utro, er mildt sagt spesielt og antyder at hennes opplevelse av situasjonen nok er en ganske annen enn din. Anonymkode: 8cb5f...d61 7 3
Anonym2203 Skrevet 14. februar Forfatter #3 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er umulig for noen her å vite om det er du, hun eller - kanskje mest sannsynlig - hele gjengen som er gærne. Å skulle vise svigermor beviser på at sønnen har vært utro, er mildt sagt spesielt og antyder at hennes opplevelse av situasjonen nok er en ganske annen enn din. Anonymkode: 8cb5f...d61 Jeg fortalte ikke dette til henne, ikke typen heller. Vi valgte ta det opp med den det gjaldt. Så var det en av kompisene som sa det. Beviser ble ikke vist før hun nektet å tro på det. Hvor hun også skrev hun var stolt av den utro sønnen sin.
AnonymBruker Skrevet 14. februar #4 Skrevet 14. februar Dette skal du holde deg langt unna. Anonymkode: f262c...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #5 Skrevet 14. februar Anonym2203 skrev (2 minutter siden): Beviser ble ikke vist før hun nektet å tro på det. Hvorfor i alle dager blandet dere mora inn i det der? At andre blander seg inn kan dere ikke gjøre noe med, men dere to kunne droppet det. Anonymkode: b504e...7af 4
Anonym2203 Skrevet 14. februar Forfatter #6 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor i alle dager blandet dere mora inn i det der? At andre blander seg inn kan dere ikke gjøre noe med, men dere to kunne droppet det. Anonymkode: b504e...7af Igjen. Det var andre som blandet mora inn. Og fordi ANDRE blandet mora inn, får VI problemene. Enda de andre var like mye med på det.
AnonymBruker Skrevet 14. februar #7 Skrevet 14. februar 1) Med mindre dere planlegger å ta det til Tingretten så trenger dere i bable om beviser. 2) Moren gjør rett i å minne dere på at dette ikke er deres sak. 3) Nå er det noe som skjer i en persons liv. Om han vil inkludere mor, eller om mor vil blande seg er opp til de to. Din dramalyst bør stoppe nå. Tviler på moren hans har satt strek for deg uten hrunn. Anonymkode: 4be45...27d 2
Anonym2203 Skrevet 14. februar Forfatter #8 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1) Med mindre dere planlegger å ta det til Tingretten så trenger dere i bable om beviser. 2) Moren gjør rett i å minne dere på at dette ikke er deres sak. 3) Nå er det noe som skjer i en persons liv. Om han vil inkludere mor, eller om mor vil blande seg er opp til de to. Din dramalyst bør stoppe nå. Tviler på moren hans har satt strek for deg uten hrunn. Anonymkode: 4be45...27d Vi var ferdige med det. Vi har ignorert alt og latt det ligge. Men så begynner hu sende meldinger igjen ut av det blå. Er jo hu som holder på.
AnonymBruker Skrevet 14. februar #9 Skrevet 14. februar Anonym2203 skrev (Akkurat nå): Igjen. Det var andre som blandet mora inn. Og fordi ANDRE blandet mora inn, får VI problemene. Enda de andre var like mye med på det. Dere får problemer fordi dere legger dere opp i ting dere ikke har noe med å gjøre. Du ville åpenbart ha drama, nå har du fått det. Bare å sette igang å svelge. Anonymkode: 4be45...27d 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #10 Skrevet 14. februar Anonym2203 skrev (Akkurat nå): Vi var ferdige med det. Vi har ignorert alt og latt det ligge. Men så begynner hu sende meldinger igjen ut av det blå. Er jo hu som holder på. Så du gikk lei? Det du setter igang kan ikke stoppes bare fordi du finner det ubehagelig. Det stopper når alle er ferdige med det. Som sagt tror jeg moren hans har mer på deg enn du tør å innrømme. Anonymkode: 4be45...27d
Anonym2203 Skrevet 14. februar Forfatter #11 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere får problemer fordi dere legger dere opp i ting dere ikke har noe med å gjøre. Du ville åpenbart ha drama, nå har du fått det. Bare å sette igang å svelge. Anonymkode: 4be45...27d Drama? Vi tok det på en rolig måte med broren i førsteomgang. Noe som gikk greit og vi hadde det fint etterpå.😂 Det er mor her som lager drama.
Anonym2203 Skrevet 14. februar Forfatter #12 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du gikk lei? Det du setter igang kan ikke stoppes bare fordi du finner det ubehagelig. Det stopper når alle er ferdige med det. Som sagt tror jeg moren hans har mer på deg enn du tør å innrømme. Anonymkode: 4be45...27d Ikke mye hun har på meg. Det får du tro som du vil. Hun gidder ikke engang bruke tid på oss, og har aldri gjort. Kun når det handler om å få og låne penger. lånt bil har hu og. Men ikke klart å betale ting for seg. Enda vi hadde det skriftlig. Ikke kom her å anklag meg for ting du ikke vet noe om👍🏻
Anonym2203 Skrevet 14. februar Forfatter #13 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du gikk lei? Det du setter igang kan ikke stoppes bare fordi du finner det ubehagelig. Det stopper når alle er ferdige med det. Som sagt tror jeg moren hans har mer på deg enn du tør å innrømme. Anonymkode: 4be45...27d I tillegg var det mor som startet drama med oss! Vi hadde ikke planer om å blande hu inn i det heletatt. Hadde du vært der, hadde du fått et innblikk i hele situasjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #14 Skrevet 14. februar Anonym2203 skrev (1 minutt siden): Drama? Vi tok det på en rolig måte med broren i førsteomgang. Noe som gikk greit og vi hadde det fint etterpå.😂 Det er mor her som lager drama. I første omgang? Mitt spørsmål er hvorfor dere blanda dere i det hele tatt. Hvor mange omganger har det vært? Siden dere(trolig du) tok det ROLIG i FØRSTE omgang? Anonymkode: 4be45...27d
AnonymBruker Skrevet 14. februar #15 Skrevet 14. februar Anonym2203 skrev (1 minutt siden): Ikke mye hun har på meg. Det får du tro som du vil. Hun gidder ikke engang bruke tid på oss, og har aldri gjort. Kun når det handler om å få og låne penger. lånt bil har hu og. Men ikke klart å betale ting for seg. Enda vi hadde det skriftlig. Ikke kom her å anklag meg for ting du ikke vet noe om👍🏻 Du bekrefter bare her at det er mye drama. Nå ønsker du oppbacking snarere en råd til å løse konflikten. Anonymkode: 4be45...27d 2 1
Anonym2203 Skrevet 14. februar Forfatter #16 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I første omgang? Mitt spørsmål er hvorfor dere blanda dere i det hele tatt. Hvor mange omganger har det vært? Siden dere(trolig du) tok det ROLIG i FØRSTE omgang? Anonymkode: 4be45...27d VI tok det rolig ja. Vi blandet oss siden han har løyet til kompisene i en evighet, så vi og kompisene tenkte å snakke med han om dette siden vi hadde beviser på ting, og finner ut at han lyver igjen. han lyver jo til både familien, kompisene og dama. vi lot det ligge etter mor starta og det ble drama. Så tok hu kontakt igjen, vi velger å spørre hvorfor hun reagerte som hu gjorde, så ble det drama. Vi lot det ligge igjen frem til set ble samme dramaet igjen. 1
Anonym2203 Skrevet 14. februar Forfatter #17 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bekrefter bare her at det er mye drama. Nå ønsker du oppbacking snarere en råd til å løse konflikten. Anonymkode: 4be45...27d Vi prøver løse det. Til og med skrevet en lang melding om at vi har lagt oss flate, og heller lærer av egne feil. Men igjen så holder hun på
AnonymBruker Skrevet 14. februar #18 Skrevet 14. februar Full støtte til svigermor - jeg hadde også holdt meg mest mulig unna deg. Dere sikrer dere billedbevis av andres utroskap og viser det så til moren hans - det er er godt stykke unna normal oppførsel... Anonymkode: 70b41...c5c 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar #19 Skrevet 14. februar Narc mom and her (narc)golden child.. Slutt å lek med ilden, den biter kraftig tilbake. Anonymkode: 07fa6...003 1
Anonym2203 Skrevet 14. februar Forfatter #20 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Full støtte til svigermor - jeg hadde også holdt meg mest mulig unna deg. Dere sikrer dere billedbevis av andres utroskap og viser det så til moren hans - det er er godt stykke unna normal oppførsel... Anonymkode: 70b41...c5c VI har ikke blandet inn henne. Det var faktisk samboeren min som viste det til henne! Ikke jeg! Det er samboeren som har hovedkontakten med moren sin angående dette, ikke jeg?? I tillegg så driver jo broren å blander inn mor når han har problemer. En mann på 29 år! Hvis samboeren min sier noe han er uenig i, så må broren blande inn mor! Også får vi problemer fordi kompisene blandet inn mor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå