AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Tok en sjokolade i går og etter at jeg spiste den kjente jeg noe hardt i munnen, som en stein. Tok ut og det ser ut som bit av en tann. Sjekket alle tennene i speilet og ser ikke ut som det mangler noe men.. Kan det være en bit av tanna? Anonymkode: 73562...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeenrobot Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Er kanskje en mandelstein 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Sikkert havnet noe i sjokoladen under produksjonen. Anonymkode: f69e9...0f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har mistet biter av tenner før, og da er tunga en utrolig god detektiv. Den kjenner nøyaktig hvor noe har endret seg. Hvis du ikke kjenner at noe er "feil" noe sted, ville jeg heller trodd det var en forsteina nøttebit. Men, dersom det er en liten stund siden siste tannsjekk, så er det jo greit å ta anledningen nå, sånn for å være på den helt sikre siden. Har du ikke vondt noe sted er det uansett neppe en hastesak. Anonymkode: 5ea12...bbd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tok en sjokolade i går og etter at jeg spiste den kjente jeg noe hardt i munnen, som en stein. Tok ut og det ser ut som bit av en tann. Sjekket alle tennene i speilet og ser ikke ut som det mangler noe men.. Kan det være en bit av tanna? Anonymkode: 73562...173 Når ingen av tennene dine mangler noe, hvem sin tann skulle dette da eventuelt være fra? En som jobber med sjokolade produksjon som har mistet en bit av sin tann i og så havnet den i din sjokolade? Anonymkode: 50f41...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Jeg mister stadig små biter av tannstein som ligner den der. I begynnelsen trodde jeg også at jeg mistet deler av tenner, men da hadde jeg ikke hatt tenner igjen nå. Anonymkode: 0dff7...757 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har mistet biter av tenner før, og da er tunga en utrolig god detektiv. Den kjenner nøyaktig hvor noe har endret seg. Hvis du ikke kjenner at noe er "feil" noe sted, ville jeg heller trodd det var en forsteina nøttebit. Men, dersom det er en liten stund siden siste tannsjekk, så er det jo greit å ta anledningen nå, sånn for å være på den helt sikre siden. Har du ikke vondt noe sted er det uansett neppe en hastesak. Anonymkode: 5ea12...bbd Takk for svar Kjenner ingenting med tunga og har også sett med lys i speilet, ingenting mangler (tror jeg🙈). Var hos tannlege for drøye en mnd siden. Ts Anonymkode: 73562...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Når ingen av tennene dine mangler noe, hvem sin tann skulle dette da eventuelt være fra? En som jobber med sjokolade produksjon som har mistet en bit av sin tann i og så havnet den i din sjokolade? Anonymkode: 50f41...a68 Ææææsj🙈 Anonymkode: 73562...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg mister stadig små biter av tannstein som ligner den der. I begynnelsen trodde jeg også at jeg mistet deler av tenner, men da hadde jeg ikke hatt tenner igjen nå. Anonymkode: 0dff7...757 Denne er passe stor, kan tannsten bli store? Anonymkode: 73562...173 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Denne er passe stor, kan tannsten bli store? Anonymkode: 73562...173 Umulig å se på bildet hvor stor den er, men de kan bli ganske store og avlange, som den der. Men man vil jo gjerne kjenne at den er der før den løsner. Anonymkode: 0dff7...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå