Gå til innhold

Barn og lappen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid brukte dere ta lappen når dere var alene med barn? Er alene med 3 og kjenner jeg virkelig trenger lappen. Har kjørt litt før tenker ta automat. Hvor lang tid og hvor mye brukte dere? 

Anonymkode: b7e68...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke alene med barn, men tok automatlappen for tre år siden, brukte ca tre måneder og 30.000,-. Hadde kun de obligatoriske timene. Kunne ha klart det på kortere tid, men det var på den tiden veldig lang ventetid på oppkjøring. Tok teoriprøven før jeg begynte med kjøretimer. Brukte appen Teoritentamen til å øve mye.

Jeg hadde fleksibel jobb og kunne ta kjøretimene når barna var i barnehagen.

Anonymkode: 93f19...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte rundt 40.000 på lappen for to år siden. Jeg hadde heller ikke kjørt mye i det hele tatt før jeg begynte med kjøretimer. Så og si all øvelseskjøring ble med trafikkskolen. Hadde kjøretimer minst en gang i uka i starten. Brukte 4 måneder fra jeg startet til jeg hadde førerkort.

Anonymkode: cab08...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor lang tid brukte dere ta lappen når dere var alene med barn? Er alene med 3 og kjenner jeg virkelig trenger lappen. Har kjørt litt før tenker ta automat. Hvor lang tid og hvor mye brukte dere? 

Anonymkode: b7e68...fe2

Brukte et halvt år ca, med  ett par mnd ventetid på oppkjøring. Brukte god tid. Tok teorien først, og meldte meg opp til kjøretimer. Brukte ca 30 000 kr på billappen, automat. 

Anonymkode: 003f4...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...