AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:44 #1 Del Skrevet fredag kl 06:44 Noen som har opplevd det og har tanker? Hos oss kom det plutselig uten endring av rutiner. Dette var under en løpetid, så jeg lurer på om det kan dette være hormonelt? Anonymkode: d3ea1...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:51 #2 Del Skrevet fredag kl 06:51 Ja, det skifter litt og skifter tilbake, tar det ikke så seriøst. Min hund ble besatt av postmannen under løpetid, satt og venta på bilen og ble synlig skuffet hvis det var en annen person 😊 det gikk over det og, men de er gode venner enda. Anonymkode: 2735b...709 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:24 #3 Del Skrevet fredag kl 07:24 Den ene av mine tisper endrer sover inntil meg hver natt, men når hun har løpetid får hun nok etter få minutter og vil heller ligge alene i stua. Å ligge i stua er noe hun personlig hele året ellers hadde sett på som dyremishandling og klagd som en gal hvis jeg hadde sakt hun måtte ligge der. Så ting de elsker kan forandre seg fullstendig når de har løpetid. Anonymkode: eda77...a9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:27 #4 Del Skrevet fredag kl 07:27 Takker for svar! Dette skjedde som sagt under en løpetid, men har vart i snart 2 år nå, så tror ikke det endrer seg med det første. Ser nesten ut som om hun er forelsket. Har aldri opplevd det før med noen av våre tidligere hunder, så stusset litt på hva som har skjedd. Anonymkode: d3ea1...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:28 #5 Del Skrevet fredag kl 07:28 En moderne hund som innser at kjærlighet ikke kan kjøpes? Hadde vært et fremsteg for arten "hund" Hunder er like egoistiske og selvsentrerte som de som kjøper de. Anonymkode: 13c3d...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:29 #6 Del Skrevet fredag kl 07:29 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takker for svar! Dette skjedde som sagt under en løpetid, men har vart i snart 2 år nå, så tror ikke det endrer seg med det første. Ser nesten ut som om hun er forelsket. Har aldri opplevd det før med noen av våre tidligere hunder, så stusset litt på hva som har skjedd. Anonymkode: d3ea1...83b Mest trolig er den nye favoritten tydligere flokkleder. Anonymkode: 13c3d...a0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet fredag kl 07:33 #7 Del Skrevet fredag kl 07:33 Hunden vår bytter mellom meg og samboer regelmessig. Men nå som hun er gravid har hunden en tendens til å legge seg ved siden av henne oftest i sofaen. Men favoritten er svigermor. Alltid. Når hun er på besøk er det som om vi andre ikke eksisterer for hunden 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:41 #8 Del Skrevet fredag kl 08:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): En moderne hund som innser at kjærlighet ikke kan kjøpes? Hadde vært et fremsteg for arten "hund" Hunder er like egoistiske og selvsentrerte som de som kjøper de. Anonymkode: 13c3d...a0b Litt usikker på hva du mener her? Snublefot62 skrev (1 time siden): Hunden vår bytter mellom meg og samboer regelmessig. Men nå som hun er gravid har hunden en tendens til å legge seg ved siden av henne oftest i sofaen. Men favoritten er svigermor. Alltid. Når hun er på besøk er det som om vi andre ikke eksisterer for hunden 😅 Så også for meg at dette var mest vanlig, eller at de beholdt en. Men samboer var favoritt første 1,5-2 årene og så under en løpetid så ble hun helt besatt av meg og har vært slik de siste årene. De er snodige, herlige dyr da. 😅 Anonymkode: d3ea1...83b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:00 #9 Del Skrevet fredag kl 21:00 Mitt lille firbente hjerte er heeelt min, helt til min mor kommer. Da er jeg luft 😂 Hun elsker "mormor" over alt i verden, og har vært sånn siden hun kom i hus som en 12 uker gammel galning! Nå er hun 13 år, og jeg er fortsatt luft når "mormor" er her. Om mormor overnatter? Drit i at vovven sover tett inntil meg hver natt, hun ignorerer meg glatt, og hopper i sengen til modern FØR modern har kommet så langt som å tenke på å legge seg 😂 Anonymkode: 79ca0...461 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Mitt lille firbente hjerte er heeelt min, helt til min mor kommer. Da er jeg luft 😂 Hun elsker "mormor" over alt i verden, og har vært sånn siden hun kom i hus som en 12 uker gammel galning! Nå er hun 13 år, og jeg er fortsatt luft når "mormor" er her. Om mormor overnatter? Drit i at vovven sover tett inntil meg hver natt, hun ignorerer meg glatt, og hopper i sengen til modern FØR modern har kommet så langt som å tenke på å legge seg 😂 Anonymkode: 79ca0...461 Så koselig. Vår også elsker mormor og hun ser på henne som et vaskeekte barnebarn. Så det er veldig koselig 😂 Synes bare det er så rart at hun plutselig valgte meg, jeg er verken veldig til lederperson eller veldig involvert i hundeholdet. Anonymkode: d3ea1...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå