AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:36 #21 Del Skrevet lørdag kl 16:36 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tor Bomann Larsen har jo pønsket i om kong Olav egentlig var sønn av livlegen 😅 kanskje noen tør å lage film av det? Det har også vært spekulert i om Olav hadde en datter utenom ekteskap, dette var før han ble gift og ville neppe vært SÅ skandaløst i våre dager. Men den historien gikk så langt som å hevde at de fikk moren til barnet lobotomert for å holde munn, det hadde nok vært hakket verre. Jeg er glad for å høre at serien som går nå holder seg til det man har av fakta. Anonymkode: ed3a7...c74 Ja, det hadde blitt litt av en serie. 🤣🤣 Anonymkode: 9414e...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:59 #22 Del Skrevet søndag kl 21:59 Jeg synes serien er skikkelig bra! Har foreløbig bare sett to episoder. Men synes skuespillerne er veldig gode! Anonymkode: c599b...b06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:03 #23 Del Skrevet søndag kl 22:03 Veldig fin serie så langt! Men åpenbart har kongeparets egne utfordringer ført til at de ikke stilte noen krav til neste generasjons valg av partnere. Anonymkode: bcb57...91f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:11 #24 Del Skrevet søndag kl 22:11 Lurer på om vi får vite hva Harald og Sonja selv synes om serien noen gang. Kanskje først i Året med kongefamilien? Kongen har vel uttalt at han helst vil slippe å se en serie om seg selv, men klarer han la være? Den har fått fine kritikker og høres ut som den er respektfullt laget. Anonymkode: ed3a7...c74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 12 timer siden #25 Del Skrevet 12 timer siden Det er en kjempefin serie! Er midt i episode 2. Både Gina Bernhoft Gørvell og Sindre Strand Offerdal spiller godt, og Gina er jo utrolig lik Sonja. 😳😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 8 timer siden #26 Del Skrevet 8 timer siden Noen som vet om de to siste episodene slippes samtidig eller om man må vente 2 uker for å få sett ferdig?😅 Og hvilken dag det evt slippes. Denne serien hadde fortjent mer enn 4 episoder 😒 Veldig gode skuespillere som jeg syns portretterer vårt Kongepar på en veldig god måte. Jeg hadde lett slukt noen sesonger 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Janzypants skrev (4 timer siden): Noen som vet om de to siste episodene slippes samtidig eller om man må vente 2 uker for å få sett ferdig?😅 Og hvilken dag det evt slippes. Denne serien hadde fortjent mer enn 4 episoder 😒 Veldig gode skuespillere som jeg syns portretterer vårt Kongepar på en veldig god måte. Jeg hadde lett slukt noen sesonger 😅 Helt enig, veldig bra serie og skuespillere. Det eneste som forundret meg er hvor streng kong Olav var. Kan det være fordi Harald er vokst opp så strengt at han har vært så veldig ettergivende for sine barn? Reagerte spesielt på at når han så det var noe mellom Harald og Sonja så ble hun utestengt fra enhver invitasjon. Når jeg så de to første episodene der så tenkte jeg enda mer på dagens kongehus, hvor galt er er gått og hvordan tidligere konger hadde reagert om de hadde sett sitt livsverk gå i tusen knas i løpet av forholdsvis få år. Endret 3 timer siden av Freydis skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå