Gå til innhold

Harald og Sonja på Prime

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som skal se serien om Harald og Sonja? Den har fått ganske gode kritikker. Jeg vil se den selv, men er alle episodene ute enda? Finner ikke ut av det uten å bestille Prime med en gang. 

Anonymkode: ed3a7...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Filifjonkamor skrev (8 minutter siden):

Det er kommet 2 episoder

Står det hvor mange det er totalt, og når de kommer? Skal skaffe meg abonnement når alle er ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Står det hvor mange det er totalt, og når de kommer? Skal skaffe meg abonnement når alle er ute. 

Ser ut som det kommer 4 episoder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har gratis uke, så hvis det er fire episoder klarer jeg det fint på en uke. Kan godt betale for en mnd også. Men noe av ulempen med Prime synes jeg er at det er vanskelig å finne ut hva de har og som er tilgjengelig i Norge, uten å først betale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De har gratis uke, så hvis det er fire episoder klarer jeg det fint på en uke. Kan godt betale for en mnd også. Men noe av ulempen med Prime synes jeg er at det er vanskelig å finne ut hva de har og som er tilgjengelig i Norge, uten å først betale. 

Ja, jeg har benyttet meg av det tidligere en gang da det var noe spesielt jeg skulle se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freydis skrev (4 timer siden):

Nei, den kommer jeg ikke til å se. Er ikke interessert i å betale for enda en TV-kanal. 

Det går an å bytte på. F.eks en måned på hver strømmetjeneste. 

Anonymkode: f660f...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det går an å bytte på. F.eks en måned på hver strømmetjeneste. 

Anonymkode: f660f...017

Ja, jeg vet. Mitt problem er at jeg deler med barna. Jeg betaler Netflix og de noen andre. De er ikke akkurat så veldig interessert i den norske kongefamilien så da måtte jeg nok fikset det selv 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se . Når alle episodene er lagt ut. Har ikke prime nå, jeg bytter strømmetjenester etter hva jeg skal se og « samler opp». Synes historien deres er veldig fin. 

Anonymkode: 4988f...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traileren lover godt i hvert fall. En anmelder skrev at vi ikke får vite om Harald og Sonja levde ni år i synd 😅 Som om serien ville gitt fasiten på det, liksom. Men den skal ligge veldig tett opp til virkeligheten ifølge Tor Bomann Larsen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Traileren lover godt i hvert fall. En anmelder skrev at vi ikke får vite om Harald og Sonja levde ni år i synd 😅 Som om serien ville gitt fasiten på det, liksom. Men den skal ligge veldig tett opp til virkeligheten ifølge Tor Bomann Larsen. :) 

Levde i synd? Vil det si at de hadde et seksuelt forhold?  Hvis de var skjulte kjærester i ni år, tror jeg man trygt kan konkludere med at de var intime med hverandre 😅 Jeg vil nesten kalle det synd om de ikke var intime med hverandre💖 

Anonymkode: fd5bb...8d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freydis skrev (37 minutter siden):

Nå har jeg tegnet abonnement og begynt å se allikevel 😅

Fortell oss hva du syns, og ikke minst når resten av episodene kommer 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett første episode nå. Noen som vet noe om hvordan serien er laget? Bygget på bøker og intervjuer vil jeg anta? 

Det står 2/4 episoder forøvrig, hver episode varer en time, men det er ikke lagt ut noe "preview" på de neste episodene i spilleren så ikke godt å si om det slippes fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kongeparet har selv snakket en del i intervjuer om hvordan de møttes, og serien er ganske faktabasert som jeg har forstått det. Håper de viser bryllupet. Men ikke at de fortsetter i mange sesonger som the Crown, den bør i hvert fall avsluttes før Durek kommer inn i bildet. 😅

Men kunne godt tenkt meg en serie om Olav og Märtha. Og da noe bedre enn Atlantic crossing, der var det mye fri diktning. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kongeparet har selv snakket en del i intervjuer om hvordan de møttes, og serien er ganske faktabasert som jeg har forstått det. Håper de viser bryllupet. Men ikke at de fortsetter i mange sesonger som the Crown, den bør i hvert fall avsluttes før Durek kommer inn i bildet. 😅

Men kunne godt tenkt meg en serie om Olav og Märtha. Og da noe bedre enn Atlantic crossing, der var det mye fri diktning. 

Haha, jeg ble faktisk litt skuffet da jeg skjønte at det bare ville slippes 4 episoder 😅 Jeg har aldri sett på "the Crown", men det er mest fordi det britiske kongehus ikke interesserer meg SÅ mye, men jeg hadde lett sett et par sesonger av denne serien med disse skuespillerne 😅 Syns de spiller overraskende godt, faktisk!

Anonymkode: fd5bb...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tja, de var søskenbarn, faktisk var det vel enda litt tettere enn søskenbarn pga mye innavl, og det var endel drama knyttet til dette før de giftet seg. Ikke sikkert det hadde blitt så bra TV i 2025. 🤣 

Anonymkode: 9414e...8a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tja, de var søskenbarn, faktisk var det vel enda litt tettere enn søskenbarn pga mye innavl, og det var endel drama knyttet til dette før de giftet seg. Ikke sikkert det hadde blitt så bra TV i 2025. 🤣 

Anonymkode: 9414e...8a8

Tor Bomann Larsen har jo pønsket i om kong Olav egentlig var sønn av livlegen 😅 kanskje noen tør å lage film av det? Det har også vært spekulert i om Olav hadde en datter utenom ekteskap, dette var før han ble gift og ville neppe vært SÅ skandaløst i våre dager. Men den historien gikk så langt som å hevde at de fikk moren til barnet lobotomert for å holde munn, det hadde nok vært hakket verre. Jeg er glad for å høre at serien som går nå holder seg til det man har av fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...