Gå til innhold

Hvor lenge er det lengste dere har gått uten sex i et forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For dere som er i forhold nå (evt tidligere) hva er det lengste dere har gått uten sex? Og hva var årsaken? For oss var det en gang han var bortreist i 4 uker, aldri vært fra hverandre så lenge siden den gang

Anonymkode: c2672...427

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt. Han finner meg ikke seksuelt attraktiv. 10 år nå. Vi bor som venner. 

Anonymkode: b1482...495

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

4 uker, kanskje? Etter fødsel. Sammen i 13 år.

Anonymkode: f0ac4...3a5

AnonymBruker
Skrevet

3 måneder. Havnet bare i et dødt spor, hadde det fortsatt veldig fint i forholdet. Tok seg opp igjen etter en stund.

Anonymkode: 3878c...304

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ett år ca. Mannen ble syk, fikk hjerteinfarkt deretter var jeg utbrent. Så artig år det der... :D

Anonymkode: 3d92f...7e8

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 3 måneder, men da var han dødssyk.

Anonymkode: 65a0f...541

AnonymBruker
Skrevet

1,5 år etter fødsel

Anonymkode: 39751...394

AnonymBruker
Skrevet

6 måneder. Det ble slutt da, jeg orket ikke forhold med en mann som ikke vil ha sex. 

Anonymkode: 71da1...edc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

4-5 uker etter en av fødslene da den tok endel på..vært sammen i 20 år. 

Anonymkode: 1be53...6ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For dere som er i forhold nå (evt tidligere) hva er det lengste dere har gått uten sex? Og hva var årsaken? For oss var det en gang han var bortreist i 4 uker, aldri vært fra hverandre så lenge siden den gang

Anonymkode: c2672...427

3 år, i to forskjellige forhold. Mennene som ikke ville. Jeg gjorde det slutt (også av andre grunner) begge gangene.

Anonymkode: 6dc99...95a

AnonymBruker
Skrevet

et par mnd tenker jeg, i forbindelse med fødsel.

Anonymkode: 08f81...5ad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en enkel mann, får jeg hint om avvisning fra samboer så tar jeg kontakt med et par gamle venninner som jeg vet alltid stiller opp. De er selv begge gift. Har hatt denne relasjonen med de i snart 25 år. 

Den lengste sextørken med samboer var da hun kom i overgangsalderen, den var på nesten 5 måneder. Vi har vært sammen i 20 år. 

Anonymkode: d1c81...ae2

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje én uke... Vi har ca sex to ganger i uken. I tillegg onanerer vi en del. Vi har vært sammen i 16 år. Han er 44, jeg er 36. Vi er frivillige barnløse. Egentlig har vi det veldig bra sammen. Tror kanskje barn ødelegger mange forhold... 

Anonymkode: 90ebf...471

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er en enkel mann, får jeg hint om avvisning fra samboer så tar jeg kontakt med et par gamle venninner som jeg vet alltid stiller opp. De er selv begge gift. Har hatt denne relasjonen med de i snart 25 år. 

Den lengste sextørken med samboer var da hun kom i overgangsalderen, den var på nesten 5 måneder. Vi har vært sammen i 20 år. 

Anonymkode: d1c81...ae2

Det skjønner jeg. Hun har bare seg selv og takke... 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal vi se. Hele 3dje trimester +9 mnd etter fødsel og still going strong.. men det er kaos og unntakstilstand med sydd i øst og vest, post partum depresjon og baby som aldri sover 😪

Anonymkode: b27c3...25d

• Hjerte 3
Skrevet

I et forhold så er tre uker det aller lengste, og det var i forbindelse med fødsel. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det skjønner jeg. Hun har bare seg selv og takke... 

Som dessverre var så dum å bli sammen med en mann hvis viktigste i livet er tissen hans? Ja jo... 

Anonymkode: b70b7...ee5

• Liker 4
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

4 mnd kanskje? Sykdom.

Anonymkode: b70b7...ee5

AnonymBruker
Skrevet

Ca 1 år ifbm svangerskap og fødsel. Takk ikke mange rundene i høyet etterpå heller før det ble ny runde svangerskap 😂

Anonymkode: 443c8...754

AnonymBruker
Skrevet

Først 6-7 måneder av siste svangerskap, så 6-9 måneder etter fødsel kanskje?

Anonymkode: 63687...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...