AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:37 #1 Del Skrevet fredag kl 06:37 For dere som er i forhold nå (evt tidligere) hva er det lengste dere har gått uten sex? Og hva var årsaken? For oss var det en gang han var bortreist i 4 uker, aldri vært fra hverandre så lenge siden den gang Anonymkode: c2672...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:43 #2 Del Skrevet fredag kl 06:43 Aldri hatt. Han finner meg ikke seksuelt attraktiv. 10 år nå. Vi bor som venner. Anonymkode: b1482...495 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:49 #3 Del Skrevet fredag kl 06:49 4 uker, kanskje? Etter fødsel. Sammen i 13 år. Anonymkode: f0ac4...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:06 #4 Del Skrevet fredag kl 07:06 3 måneder. Havnet bare i et dødt spor, hadde det fortsatt veldig fint i forholdet. Tok seg opp igjen etter en stund. Anonymkode: 3878c...304 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:14 #5 Del Skrevet fredag kl 07:14 Ett år ca. Mannen ble syk, fikk hjerteinfarkt deretter var jeg utbrent. Så artig år det der... Anonymkode: 3d92f...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:21 #6 Del Skrevet fredag kl 07:21 Rundt 3 måneder, men da var han dødssyk. Anonymkode: 65a0f...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:35 #7 Del Skrevet fredag kl 08:35 1,5 år etter fødsel Anonymkode: 39751...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:02 #8 Del Skrevet fredag kl 09:02 6 måneder. Det ble slutt da, jeg orket ikke forhold med en mann som ikke vil ha sex. Anonymkode: 71da1...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:10 #9 Del Skrevet fredag kl 09:10 4-5 uker etter en av fødslene da den tok endel på..vært sammen i 20 år. Anonymkode: 1be53...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:22 #10 Del Skrevet fredag kl 09:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For dere som er i forhold nå (evt tidligere) hva er det lengste dere har gått uten sex? Og hva var årsaken? For oss var det en gang han var bortreist i 4 uker, aldri vært fra hverandre så lenge siden den gang Anonymkode: c2672...427 3 år, i to forskjellige forhold. Mennene som ikke ville. Jeg gjorde det slutt (også av andre grunner) begge gangene. Anonymkode: 6dc99...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:24 #11 Del Skrevet fredag kl 11:24 et par mnd tenker jeg, i forbindelse med fødsel. Anonymkode: 08f81...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:32 #12 Del Skrevet fredag kl 11:32 Jeg er en enkel mann, får jeg hint om avvisning fra samboer så tar jeg kontakt med et par gamle venninner som jeg vet alltid stiller opp. De er selv begge gift. Har hatt denne relasjonen med de i snart 25 år. Den lengste sextørken med samboer var da hun kom i overgangsalderen, den var på nesten 5 måneder. Vi har vært sammen i 20 år. Anonymkode: d1c81...ae2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:32 #13 Del Skrevet fredag kl 11:32 Kanskje én uke... Vi har ca sex to ganger i uken. I tillegg onanerer vi en del. Vi har vært sammen i 16 år. Han er 44, jeg er 36. Vi er frivillige barnløse. Egentlig har vi det veldig bra sammen. Tror kanskje barn ødelegger mange forhold... Anonymkode: 90ebf...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:35 #14 Del Skrevet fredag kl 11:35 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en enkel mann, får jeg hint om avvisning fra samboer så tar jeg kontakt med et par gamle venninner som jeg vet alltid stiller opp. De er selv begge gift. Har hatt denne relasjonen med de i snart 25 år. Den lengste sextørken med samboer var da hun kom i overgangsalderen, den var på nesten 5 måneder. Vi har vært sammen i 20 år. Anonymkode: d1c81...ae2 Det skjønner jeg. Hun har bare seg selv og takke... Anonymkode: 90ebf...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:39 #15 Del Skrevet fredag kl 11:39 Skal vi se. Hele 3dje trimester +9 mnd etter fødsel og still going strong.. men det er kaos og unntakstilstand med sydd i øst og vest, post partum depresjon og baby som aldri sover 😪 Anonymkode: b27c3...25d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 11:39 #16 Del Skrevet fredag kl 11:39 I et forhold så er tre uker det aller lengste, og det var i forbindelse med fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:40 #17 Del Skrevet fredag kl 11:40 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det skjønner jeg. Hun har bare seg selv og takke... Anonymkode: 90ebf...471 Som dessverre var så dum å bli sammen med en mann hvis viktigste i livet er tissen hans? Ja jo... Anonymkode: b70b7...ee5 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:41 #18 Del Skrevet fredag kl 11:41 4 mnd kanskje? Sykdom. Anonymkode: b70b7...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:43 #19 Del Skrevet fredag kl 11:43 Ca 1 år ifbm svangerskap og fødsel. Takk ikke mange rundene i høyet etterpå heller før det ble ny runde svangerskap 😂 Anonymkode: 443c8...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:44 #20 Del Skrevet fredag kl 11:44 Først 6-7 måneder av siste svangerskap, så 6-9 måneder etter fødsel kanskje? Anonymkode: 63687...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå