AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:23 #1 Del Skrevet fredag kl 05:23 Vi bor hver for oss. Lenge nå har han hatt en uvane med å gå sprell naken og ligger da på sofaen, tidvis under teppet, og fikler med pikken. Enten gjør han dette eller så river han av tånegler, på samme sted og i samme omgivelser. Når jeg påpeker det henviser han til at han kom rett fra dusjen og derfor er det helt rent… jeg synes ikke det er hygienisk i det hele tatt, og diverse sekret begynner jo faktisk å dannes igjen omgående - dusjing eller ei. Når jeg ber han i det minste ta på en boxer så blir han fornærmet og småsur og insinuerer at jeg ikke liker kroppen hans. han hevder dette er helt normal oppførsel. Så nå spør jeg dere. Har flere samme erfaring og hvordan får jeg bukt med det? Anonymkode: b50e4...50c 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet fredag kl 05:28 #2 Del Skrevet fredag kl 05:28 Hjemme i sitt eget hjem kan han gjøre som han vil, men jeg hadde definitivt sagt nei i mitt hjem. Han høres ut som en 5-åring som nettopp har oppdaget gleden med utstyret sitt. 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet fredag kl 05:29 #3 Del Skrevet fredag kl 05:29 For hans skyld: Gjør det slutt. Takk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:30 #4 Del Skrevet fredag kl 05:30 Høres ikke normalt ut. Flytt fra grisen eller lev med det resten av livet, og verre blir de jo eldre de blir. Anonymkode: f1373...1aa 5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:13 #5 Del Skrevet fredag kl 06:13 Enkelt å besvare denne problemstillingen. Du plasserer fyren i bilen. Deretter kjører du til Kristiansand Dyrepark og setter ham av ved porten. Jeg har hørt rykter om at de har noen ledige bur der. Anonymkode: 42645...2e3 24 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 07:07 #6 Del Skrevet fredag kl 07:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi bor hver for oss. Lenge nå har han hatt en uvane med å gå sprell naken og ligger da på sofaen, tidvis under teppet, og fikler med pikken. Enten gjør han dette eller så river han av tånegler, på samme sted og i samme omgivelser. Når jeg påpeker det henviser han til at han kom rett fra dusjen og derfor er det helt rent… jeg synes ikke det er hygienisk i det hele tatt, og diverse sekret begynner jo faktisk å dannes igjen omgående - dusjing eller ei. Når jeg ber han i det minste ta på en boxer så blir han fornærmet og småsur og insinuerer at jeg ikke liker kroppen hans. han hevder dette er helt normal oppførsel. Så nå spør jeg dere. Har flere samme erfaring og hvordan får jeg bukt med det? Anonymkode: b50e4...50c Fikling med kuken under teppet hadde jeg ikke brydd meg om, så lenge det ikke var barn tilstede. Tåneglene hadde jeg bedt han om å kaste i søpla, og klippe de på badet. Har en egen avbiter til det formålet 😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:09 #7 Del Skrevet fredag kl 07:09 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Enkelt å besvare denne problemstillingen. Du plasserer fyren i bilen. Deretter kjører du til Kristiansand Dyrepark og setter ham av ved porten. Jeg har hørt rykter om at de har noen ledige bur der. Anonymkode: 42645...2e3 Nå må du roe egga dine litt Tante Sofie ☝️ Anonymkode: 63787...fe0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet fredag kl 07:11 #8 Del Skrevet fredag kl 07:11 Nei, ikke normalt. Ganske så ekkelt faktisk. 10 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:20 #9 Del Skrevet fredag kl 07:20 Fikler med kuken hele tiden? Sønnen min fiklet også med tissefanten da han gikk naken. Sluttet med det i andres nærvær da han var ca 2 år. Anonymkode: 66192...be3 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:56 #10 Del Skrevet fredag kl 11:56 Snok1 skrev (6 timer siden): For hans skyld: Gjør det slutt. Takk. Mannen er jo umoden og ekkel. Anonymkode: 7888f...45f 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:34 #11 Del Skrevet fredag kl 12:34 Æsj. Har ikke erfaring med dette men hadde løpt. Du fortjener bedre enn å måtte oppdra manne-babyer. Anonymkode: 7f536...854 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet fredag kl 13:03 #12 Del Skrevet fredag kl 13:03 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Høres ikke normalt ut. Flytt fra grisen eller lev med det resten av livet, og verre blir de jo eldre de blir. Anonymkode: f1373...1aa Det siste er sant. M50+ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:11 #13 Del Skrevet fredag kl 13:11 Mannen min fetler m utstyret sitt i ny og ne, ikke konstant og aldri med andre enn meg og han tilstede. Syns ikke det gjør noe og fint at han føler seg komfortabel med meg. Det skjer rett som det er at det blir en åpning for en hyggestund på grunn av det. Tånegler derimot har jeg sagt han får ta ute eller på badet og da er valget enkelt😁 Anonymkode: ffb04...2b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:16 #14 Del Skrevet fredag kl 13:16 Jeg synes tåneglene var verre enn kukpilling. Men ingen av delene er ok, det er ekkelt. Anonymkode: d035f...2b4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:19 #15 Del Skrevet fredag kl 13:19 Gud hjelpe meg. Han får være singel. Hvordan orker du det der? Anonymkode: 4eca4...6eb 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:39 #16 Del Skrevet fredag kl 13:39 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi bor hver for oss. Lenge nå har han hatt en uvane med å gå sprell naken og ligger da på sofaen, tidvis under teppet, og fikler med pikken. Hvorfor må ha fikle med den selv? Hva er det du er så opptatt med? Anonymkode: 11a40...303 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:46 #17 Del Skrevet fredag kl 13:46 Han har jo ingen sosiale antenner om han driver på slikt når også du er der. Hva han gjør når han er alene er en ting, men om han driver på sånn når du også er der så er det jo faktisk ekkelt. AnonymBruker skrev (8 timer siden): han hevder dette er helt normal oppførsel. Så nå spør jeg dere. Har flere samme erfaring og hvordan får jeg bukt med det? Det er jo ikke det. Man klipper neglene på badet, og sitter i sofaen med enten undertøy eller annet stoff mellom ræva og sofaen. Det er normalt for HAN. Jeg tror ikke du får bukt med det. Han vil ikke innse at det er utenfor normen. Du kan vise han denne tråden, kanskje det vil hjelpe. Jeg tviler. Mitt tips: Forbli særboere med denne karen. Hvilke andre særegenheter innhar denne karen?? Anonymkode: 05f1d...5c2 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:50 #18 Del Skrevet fredag kl 13:50 Ekkelt... Anonymkode: 71f40...e05 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:55 #19 Del Skrevet fredag kl 13:55 Irak skrev (6 timer siden): Fikling med kuken under teppet hadde jeg ikke brydd meg om, så lenge det ikke var barn tilstede. Tåneglene hadde jeg bedt han om å kaste i søpla, og klippe de på badet. Har en egen avbiter til det formålet 😂 Hadde det ikke vært litt rart om ei dame satt i sofaen og fiklet med vaginaen og kjønnsleppene sine? Teppe eller ei. Anonymkode: 75931...234 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:55 #20 Del Skrevet fredag kl 13:55 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi bor hver for oss. Lenge nå har han hatt en uvane med å gå sprell naken og ligger da på sofaen, tidvis under teppet, og fikler med pikken. Enten gjør han dette eller så river han av tånegler, på samme sted og i samme omgivelser. Når jeg påpeker det henviser han til at han kom rett fra dusjen og derfor er det helt rent… jeg synes ikke det er hygienisk i det hele tatt, og diverse sekret begynner jo faktisk å dannes igjen omgående - dusjing eller ei. Når jeg ber han i det minste ta på en boxer så blir han fornærmet og småsur og insinuerer at jeg ikke liker kroppen hans. han hevder dette er helt normal oppførsel. Så nå spør jeg dere. Har flere samme erfaring og hvordan får jeg bukt med det? Anonymkode: b50e4...50c For å si det sånn, han der har en partner mens jeg er redd jeg ikke er god nok? 😂 Anonymkode: c1157...ef6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå