Centrino Skrevet torsdag kl 23:56 #1 Del Skrevet torsdag kl 23:56 Noen som har denne maskinen som vil fortelle om de er fornøyd eller misfornøyd? fordeler og eller ulemper? Baker lite, så er bare til hjelp de gangene jeg vil prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:22 #2 Del Skrevet fredag kl 09:22 Jeg har en av de billigere Kenwood Chef XL-modellene (koster vel ca 4 tusen, tror jeg), uten skjerm og vekt. 1200 W motorkraft, tror jeg. Ble overraska over lyden og hvor mye det høres ut som om den sliter når jeg lager en helt vanlig bolledeig. Men den klarer seg jo bra. Bare å overse lyden. Den har gått varm én gang, men da laga mannen en "noe" tørr brøddeig. Har forøkt å stille inn riktig avstand mellom verktøy og bolle, men må fortsatt skrape av sidene for å få med alt. Har en stor bolle da, kanskje man slipper sånt med en mindre bolle? Det er liten plass til å helle oppi ekstra mel o.l. underveis, og synes det er litt pes å stoppe maskina og løfte kroken for å gjøre det. MEN jeg har knapt brukt dekselet med åpning, så dette er det nok egentlig en brukerfeil.. Hadde vurdert maskin med motoren under, hadde jeg skulle valgt på nytt nå. Og sjekka lyden via videoer. Terningkast 4. Anonymkode: 582bd...17a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:15 #3 Del Skrevet fredag kl 15:15 Centrino skrev (15 timer siden): Noen som har denne maskinen som vil fortelle om de er fornøyd eller misfornøyd? fordeler og eller ulemper? Baker lite, så er bare til hjelp de gangene jeg vil prøve.. står no i skapet. Men brukte den en del da den var ny. aldri vært noe problem med den. Helsen begrenser bruk nå. Anonymkode: 0e1d2...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:21 #4 Del Skrevet fredag kl 15:21 Har en Kenwood Titanium Chef Baker XL kjøkkenmaskin KVL85.704SI og den gjør jobben men som en annen over skrev er den ikke akkurat stillegående.. Anonymkode: 0cb1c...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:56 #5 Del Skrevet fredag kl 20:56 Har kenwood. Tror den het major i sin tid. Er nå tjue år, og omtrent i daglig bruk. På et tidspunkt klarte det ene barnet å ødelegge den, men da fikk vi reparert den (1000kr inkludert porto begge veier, og det var gratis å sende den inn for et prisoverslag for reparasjon). Er uendelig fornøyd med maskinen! Anonymkode: 7e855...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå