AnonymBruker Skrevet 16. februar #61 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må trekke fra mindreårige og de uten tilgang på smarttelefonen, legge til alle apper og treffsider og så gjøre regnestykket.. Det blir mye mer enn 10%... Anonymkode: 5cd53...4a7 Må trekke fra de som er i parforhold og. Jeg ville tippe av minst 30% av den enslige befolkning er på minst én datingapp. Anonymkode: 78f2d...fd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #62 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 0.44): Jeg kjenner flere som liker å være på tinder, bare for å se hvilke mennesker + venner og bekjente som er der. Anonymkode: d5272...6f9 Det er jo mer flaut enn å være der som singel og åpen for muligheter. De må jo ha et problem. Anonymkode: b7ed4...d4e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 17. februar #63 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har anonym snikeprofil på tinder kun for å le av kjentfolk. Anonymkode: 16f42...f70 For å si det sånn, det er ikke de du kjenner med Tinder profiler som lever patetiske liv. Hvor stusselig er det mulig å bli liksom 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #64 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 19.58): Det er jo mer flaut enn å være der som singel og åpen for muligheter. De må jo ha et problem. Forskjellen er at dem vet at du er der, mens vi andre vet ikke at dem er der. Anonymkode: d5272...6f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #65 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 16.51): Jeg har anonym snikeprofil på tinder kun for å le av kjentfolk. Problemet er at det er mange som gjør det. Det gjør at jeg gremmer meg å veldig for å være der. Regner med man må betale for å kunne skjule profilen sin, slik at kun dem jeg ønsker skal se meg får sett meg. Anonymkode: d5272...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #66 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 7.34): Ja? >10% av befolkningen er da virkelig ikke så mye. Anonymkode: 31ae4...2a8 Men det er 1/3 av den single delen av Norges befolkning😉 Anonymkode: b77ac...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 21. mars #67 Del Skrevet 21. mars Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. mars #68 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 0.47): Å vil du la hele livet ditt være ulevd av at noen dømmer som hobby? De er ikke over deg. Anonymkode: 6a464...339 Tinder er ikke Livet. Tinder står oftere i veien for Livet. Jeg er enig med TS. Jeg har såpass spesifikke preferanser at jeg vil dø før jeg eksponerer meg på Tinder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #69 Del Skrevet 22. mars Merker jeg begynner å bli for gammel til å bry meg for mye om hva andre mener. Jeg har riktignok ikke vært singel så altfor lenge (ca. 1 år, litt avhengig av hvordan jeg teller), men jeg de fleste bekjente antar at jeg er på Tinder selv om jeg ikke er det enda. Det handler litt om å være klar for nytt forhold, det handler litt om at jeg syns det er dating er litt skummelt da jeg er rusten etter å ha vært av markedet i et par tiår. Det handler litt også om barna er klar for at jeg er på vift. M Anonymkode: 2e831...5c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:42 #70 Del Skrevet søndag kl 09:42 Det positive med datingapper er at man kan møte noen man aldri hadde møtt ellers. Det er en del negativt også, som de fleste sikkert vet hva er. Det er både positivt og negativt med at man har flere valg, positivt at man ikke «tar til takke» med noen og har mulighet for å finne noen som møter standardene sine, men også negativt pga man kanskje ikke tar seg tid til å bli kjent med en person og tror at det alltid finnes «noe bedre» der ute. Anonymkode: 2bba6...417 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:45 #71 Del Skrevet søndag kl 09:45 AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 0.44): Jeg kjenner flere som liker å være på tinder, bare for å se hvilke mennesker + venner og bekjente som er der. Jeg ønsker ikke å være på tinder, da jeg ikke ønsker at venner og folk på jobben min evnt skal kunne se at jeg er der Noen andre som tenker likt som meg? Anonymkode: d5272...6f9 Dette er jo minst ti ganger mer patetisk enn å bruke tinder skikkelig. Anonymkode: 38e26...d64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå