AnonymBruker Skrevet 14. februar #41 Del Skrevet 14. februar Engel skrev (5 timer siden): De som ser deg på Tinder er jo på Tinder selv? Så hvorfor skulle det bli flaut? De har jo ingen grunn til å dømme deg? Og mennesker som dømmer andre er ikke verdt å ha noen relasjon med uansett, så like greit å få vite at de er den typen i tilfelle. Når det er sagt så vil jeg ikke anbefale datingapper om du ikke har en solid psyke. Man kan møte på mye rart der, og må tåle avvisninger og mye rar oppførsel. Selv om det er mange bra mennesker der innimellom også. Mange har bare en profil uten bilder for å finne ut hvem som er der av kjentfolk etc. Det liker jeg ikke Anonymkode: d5272...6f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #42 Del Skrevet 14. februar Synes det er flott. Venner som man ikke har turt å sjekke opp liker deg plutselig tilbake. Alt er så mye enklere om man kan finne noen som er fra samme sted å noenlunde samme kultur. Anonymkode: ca09d...feb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #43 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange har bare en profil uten bilder for å finne ut hvem som er der av kjentfolk etc. Det liker jeg ikke Anonymkode: d5272...6f9 det hadde jeg aldri orket. å gå på leting etter kjentfolk altså. Anonymkode: a977c...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #44 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helt sikkert. Det er nok derfor det er 500 000 norske brukere på Tinder Det er fordi at folk har blitt noen tafatte individer med brødhjerner Anonymkode: 60124...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #45 Del Skrevet 14. februar Okapi skrev (5 timer siden): For femten år siden var det kanskje flaut å ha vært innom en datingside, men nå som ca. halve den single befolkningen er der, ser jeg ikke helt hvorfor det skulle være noe problem. Er vel flauere å være førti og fortsatt singel 😛 Hvorfor er det flaut å være singel når man er 40? Anonymkode: 03e17...b6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 14. februar #46 Del Skrevet 14. februar Det kommer vel litt an på hva man skriver i profilen sin? Dersom noen oppretta en tinderprofil og det var samskriving på nachspiel kan jeg lett se for meg det kan bli flaut noen dager etterpå. Men om du har en ærlig tekst som forklarer hvem du er og hva du ser etter, bør det ikke være flaut tenker jeg. En søt anekdote var da kona til en kompis satt seg ned med en av hans venner for å smugtitte på Tinder med han. Siden de var relativt lik alder dukket det opp en del damer hun kjente eller i det minste viste hvem var. Så kom hun med gullkornet; her var det mye filter. Disse kjenner jeg og de ser ikke sånn ut… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #47 Del Skrevet 15. februar Det er vel ikke flaut når de selv er der... Anonymkode: b5100...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #48 Del Skrevet 15. februar Nå er det mellom 40-60% av alle forhold som starter på datingapper - så det er en stund siden det var flaut. Det er tvert i mot normen. Selv om det selvfølgelig går an å treffes via venner, skole og jobb også - så er faktisk nett og apper den vanligste måten å møte en partner. Så: Ikke noe å skamme seg over! Anonymkode: b5871...c7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #49 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er vel ikke flaut når de selv er der... Har ofte profiler uten noen bilder Anonymkode: d5272...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #50 Del Skrevet 15. februar Voksen nok til å gi faen i hva andre tenker. Hvorfor sløse energi på slikt? Høres slitsomt ut Anonymkode: bca65...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #51 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Voksen nok til å gi faen i hva andre tenker. Hvorfor sløse energi på slikt? Høres slitsomt ut Anonymkode: bca65...e05 Fordi folk liker sladder, trakke ned andre osv Anonymkode: d5272...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #52 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fordi folk liker sladder, trakke ned andre osv Anonymkode: d5272...6f9 Ja, å det gjør sikkert du også. Det er garantert et menneske der ute du vil diskutere med noen. Eller er det ikke? Kan jo hende du er noen som er kjempe flink på å ikke sladre eller ha innspill på det sosiale. Om noen er slem med deg, er det vondt. Men er de urimelige, regn dem som det. Døm dem for å dømme deg. Anonymkode: 6a464...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #53 Del Skrevet 16. februar Hvorfor i alle dager skulle det være flaut? Det eneste som vil gjøre det flaut er om du allerede er i et forhold. Anonymkode: 0aeee...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #54 Del Skrevet 16. februar Det er vel flauere å være der om man er i et forhold. Altså at man sitter på tinder og blar uten bilder, på anonym, fordi man vil snoke på hvem som er single når man selv er i et forhold. Anonymkode: 499b2...c65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #55 Del Skrevet 16. februar Så vanskelig det må være for deg ellers kan liver når du klarer å synes at noe så trivielt er flaut... Anonymkode: 38bb3...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #56 Del Skrevet 16. februar Det som virkelig er kleint er at folk i faste forhold er på Tinder, i full offentlighet men uten at partneren vet om det. Anonymkode: ecab0...3c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #57 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Fordi folk liker sladder, trakke ned andre osv Anonymkode: d5272...6f9 Ja, men slikt er ikke noe å bry seg om. Totalt sløsing av energi å gå rundt å bekymre seg over hva andre tenker Anonymkode: bca65...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #58 Del Skrevet 16. februar Jeg har anonym snikeprofil på tinder kun for å le av kjentfolk. Anonymkode: 16f42...f70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #59 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 0.44): Jeg kjenner flere som liker å være på tinder, bare for å se hvilke mennesker + venner og bekjente som er der. Jeg ønsker ikke å være på tinder, da jeg ikke ønsker at venner og folk på jobben min evnt skal kunne se at jeg er der Noen andre som tenker likt som meg? Anonymkode: d5272...6f9 Man veit jo ikke om de er der av samme grunn. Dessuten er det ganske patetisk å skulle spionere på hvilke venner som gjør hva på datingfronten og aldri noe jeg har hørt om. Ville vært adskillig mer skamfull over å ha så lite å gjøre og tenke på at jeg var på Tinder for å kikke på andre 👀😂 Anonymkode: 5cd53...4a7 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #60 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 7.34): Ja? >10% av befolkningen er da virkelig ikke så mye. Anonymkode: 31ae4...2a8 Du må trekke fra mindreårige og de uten tilgang på smarttelefonen, legge til alle apper og treffsider og så gjøre regnestykket.. Det blir mye mer enn 10%... Anonymkode: 5cd53...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå