AnonymBruker Skrevet 14. februar #21 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 7.02): Mystisk, folk klarte jo helt fint å bli kjent på en romantisk måte helt uten datingapps både på 80- og 90-tallet. Har normalen endret seg tenker du? Eller kan det tenkes at f.eks. Tinder har skapt en møteplass for de som sliter med å treffe folk på vanlig måte? Anonymkode: 31ae4...2a8 Ekspander Jeg tror faktisk ikke det, altså at de sliter med å treffe folk på vanlig måte fordi de er sære eller noe. Det har vist seg at flere jeg kjenner er på Tinder, og noen av dem har funnet seg kjæreste der. Dette er utadvendte folk som ikke har problemer med å omgås mennesker IRL. Men det er nå en gang slik at det kan være mye de samme menneskene man omgås i bekjentskapskretsen, og det kan være begrenset hvem man har god nok kjemi med til at man fungerer som kjærester i det lange løp. Da utvider de horisonten ved å kunne møte andre mennesker, personer de ikke ville ha truffet ellers. Selv har jeg aldri vært der, jeg er typen som helst vil møte mannen i mitt liv ansikt til ansikt (er skilt, og har ikke orket tanken på dette før i senere tid). Anonymkode: e5102...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #22 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 6.34): Ja? >10% av befolkningen er da virkelig ikke så mye. Anonymkode: 31ae4...2a8 Ekspander Hvis du tar bort barn under 18 og de over 60 som sikkert ikke i like stor grad søker å finne partner/er på datingapps, så blir det en større andel av befolkningen i "riktig" alder som er på Tinder. Anonymkode: 85d2f...c7e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #23 Del Skrevet 14. februar Jeg har sett kjente der. Og vet de er single. Så ikke stress.. Anonymkode: 64fe4...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #24 Del Skrevet 14. februar Jo, jeg synes det er flaut. Eller, ikke flaut akkurat, men jeg vil ikke at venner, naboer og kollegaer (eller eksen) skal vite at jeg er der. Ha meninger om at det er for tidlig etter skilsmissen, eller se meg sammen med noen og anta at det er en date siden jeg er på Tinder. Så jeg har Tinder Gull, og er bare synlig for dem jeg har sveipet til høyre på. Det er dyrt, men verdt det synes jeg. Anonymkode: bae50...251 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #25 Del Skrevet 14. februar Nei? Anonymkode: 881f7...98b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #26 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 23.44): Jeg kjenner flere som liker å være på tinder, bare for å se hvilke mennesker + venner og bekjente som er der. Jeg ønsker ikke å være på tinder, da jeg ikke ønsker at venner og folk på jobben min evnt skal kunne se at jeg er der Noen andre som tenker likt som meg? Anonymkode: d5272...6f9 Ekspander Hvorfor i alle dager skulle det være flaut? Jeg klarer faktisk ikke å komme på en eneste ting som skulle kunne gjøre det flaut, så det hadde vært interessant å vite hvorfor det burde være det… Anonymkode: 572c7...d2c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #27 Del Skrevet 14. februar Jeg prøvde å være seriøs på Tinder. Funka ikke. Nå søker jeg ONS. Ja, det er pinlig. Anonymkode: 90e21...e3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 14. februar #28 Del Skrevet 14. februar De som ser deg på Tinder er jo på Tinder selv? Så hvorfor skulle det bli flaut? De har jo ingen grunn til å dømme deg? Og mennesker som dømmer andre er ikke verdt å ha noen relasjon med uansett, så like greit å få vite at de er den typen i tilfelle. Når det er sagt så vil jeg ikke anbefale datingapper om du ikke har en solid psyke. Man kan møte på mye rart der, og må tåle avvisninger og mye rar oppførsel. Selv om det er mange bra mennesker der innimellom også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 14. februar #29 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 6.25): Alle er ikke det nei. Er man et noenlunde oppegående menneske med normalt utviklet sosial kompetanse er datingapps helt unødvendig. Anonymkode: 31ae4...2a8 Ekspander Folk som dømmer andre finner man alle steder, men de gjemmer seg gjerne bak anonymitet som du ser, TS. Noen må bare hevde seg over andre. Ofte fordi de selv sliter med egen selvfølelse, og trenger å se ned på andre for å føle seg bra selv. Det kan være lurt å se på hva som gjør at dere har denne trangen til å være negativ til hva andre velger å gjøre eller ikke gjøre, og gjerne uten egen erfaring også. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 14. februar #30 Del Skrevet 14. februar For femten år siden var det kanskje flaut å ha vært innom en datingside, men nå som ca. halve den single befolkningen er der, ser jeg ikke helt hvorfor det skulle være noe problem. Er vel flauere å være førti og fortsatt singel 😛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 14. februar #31 Del Skrevet 14. februar de er jo deg selv så 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #32 Del Skrevet 14. februar Nå er jeg i et 12 år langt forhold selv, så har ikke satt meg inn i Tinder, men hadde nok syntes at det var mer flaut å være en person som er der "for å se hvem som er der", enn å faktisk lete etter et forhold selv. Så gammel sladrekjerring-aktig 😂 Anonymkode: b6fa0...e9d 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #33 Del Skrevet 14. februar Absolutt ikke. De viste jo at jeg var singel, og de fleste jeg har snakket med mener at noe av oppskriften på suksess er å se utenfor sin egen omgangskrets, og utenom de faste plassene man er innom. Anonymkode: 3e192...362 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #34 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 15.50): Absolutt ikke. De viste jo at jeg var singel, og de fleste jeg har snakket med mener at noe av oppskriften på suksess er å se utenfor sin egen omgangskrets, og utenom de faste plassene man er innom. Anonymkode: 3e192...362 Ekspander Har hørt at den er motsatt. Det er når man er en gjenganger du skaper bånd. Men det kan jo skje begge veiene. Anonymkode: 6a464...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #35 Del Skrevet 14. februar Tenker ikke at det er flaut å være på Tinder. Jeg har bare ingen interesse av å være der. Prøvde en datingapp og ble oversvømt av oppmerksomhet. Det ble altfor mye for lille meg. Ble vettskremt, og stengte ned hele appen 🫣🫣🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #36 Del Skrevet 14. februar Synes det er flauere når venner og bekjente sender meg superlike.... Anonymkode: 8a542...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #37 Del Skrevet 14. februar Hvis jeg uten å være klar over det sveiper på en av mine barns klassekameraters pappaer på Tinder, velger jeg å tenke at « man vil jo blitt glad for at man synes jeg er noe». Men jeg var selv veldig skeptisk, men midt i livet og med barn, er det ikke bare å «gå på byen».. da er appen ok. Men blitt litt skremt av Tinder også ( var på Hinge, men der var alle så modellpene at jeg fikk noia). Nå er det mye ons ønsker etc på Tinder.. jeg er ikke tynn, så jeg får nok mest av de useriøse.. men naiv som jeg er, tror jeg det kan være en seriøst ute der som jeg kan like. Anonymkode: aa1e3...c6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #38 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 23.44): Jeg kjenner flere som liker å være på tinder, bare for å se hvilke mennesker + venner og bekjente som er der. Jeg ønsker ikke å være på tinder, da jeg ikke ønsker at venner og folk på jobben min evnt skal kunne se at jeg er der Noen andre som tenker likt som meg? Anonymkode: d5272...6f9 Ekspander Tinder begynner vel å bli litt Cringe nå vel? Nå vet jeg ikke hva slags "objekter" dere får opp, jeg har vært blokket (utestengt) der i noen år... men prøvde Happn, og der var det liksom.. ja. hallo nesebor Anonymkode: a977c...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #39 Del Skrevet 14. februar Okapi skrev (På 14.2.2025 den 13.56): For femten år siden var det kanskje flaut å ha vært innom en datingside, men nå som ca. halve den single befolkningen er der, ser jeg ikke helt hvorfor det skulle være noe problem. Er vel flauere å være førti og fortsatt singel 😛 Ekspander phew jeg har fremdeles et par år. på tide med litt panikk og desperasjon. så går det nok bra. 🥹 Anonymkode: a977c...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #40 Del Skrevet 14. februar Nei da er jo de og der. Selv om de skylder på at de bare er der for å se. Anonymkode: 77c53...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå