AnonymBruker Skrevet 13. februar #1 Del Skrevet 13. februar Jeg kjenner flere som liker å være på tinder, bare for å se hvilke mennesker + venner og bekjente som er der. Jeg ønsker ikke å være på tinder, da jeg ikke ønsker at venner og folk på jobben min evnt skal kunne se at jeg er der Noen andre som tenker likt som meg? Anonymkode: d5272...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #2 Del Skrevet 13. februar Da er jo de også der. Eller kjenner noen som er, som viser dem det som også bør bli dømt. Anonymkode: 6a464...339 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #3 Del Skrevet 13. februar Å vil du la hele livet ditt være ulevd av at noen dømmer som hobby? De er ikke over deg. Anonymkode: 6a464...339 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #4 Del Skrevet 13. februar Nei det er ikke flaut med venner og familie som ser meg der. Det som var flaut var når innsatte ute på perm opprettet tinder, så meg der og kommenterte det til meg når de var tilbake i fengsel. Jeg jobber i fengsel, og kan tro de hadde det gøy med å fortelle rundt til alle hvilke bilder og tekst jeg hadde på profilen 😬😅. Ble spurt i lang tid etterpå hvordan det gikk på tinder 😅 Anonymkode: 03e17...b6e 15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #5 Del Skrevet 14. februar Nei. Møtte storebroren til venninnen min fra barneskolen. Han hadde likt meg, men ikke kjent meg igjen😂 Vi møttes til kaffe for å mimre. Vi vokste jo opp sammen og var hemmelig forelsket i hverandre, men da var aldersforskjellen for stor. Ble ikke noe mer enn hyggelig prat. Møtte han som ble kjæresten min noen mnd senere☺️ Anonymkode: 61ec5...740 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #6 Del Skrevet 14. februar Hvorfor er det flaut? Jeg skjuler ikke at jeg er på jakt etter en kjæreste. At jeg har et sexliv bør ikke komme som en overraskelse på noen. Anonymkode: 0437c...9ca 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #7 Del Skrevet 14. februar Flaut nei? Alle er jo på Tinder, Hinge e.l. Tror det er en aldersgreie, gamlinger synes det er flaut med "internettdating". For de som vokser opp med det nå, så er det noe alle gjør. Anonymkode: fb451...0a6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #8 Del Skrevet 14. februar 100% enig. Jeg hadde aldri sunket så lavt. Tinder er et sted for de som har lite å tilby. Anonymkode: 4017b...83c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #9 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Flaut nei? Alle er jo på Tinder, Hinge e.l. Tror det er en aldersgreie, gamlinger synes det er flaut med "internettdating". For de som vokser opp med det nå, så er det noe alle gjør. Anonymkode: fb451...0a6 Alle er ikke det nei. Er man et noenlunde oppegående menneske med normalt utviklet sosial kompetanse er datingapps helt unødvendig. Anonymkode: 31ae4...2a8 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #10 Del Skrevet 14. februar Jeg synes ikke det er flaut at andre jeg kjenner ser meg der, for de er jo åpenbart der også. Men jeg pleier å blokkere dem jeg ser der som jeg ikke er interessert i. Anonymkode: 7f915...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #11 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 100% enig. Jeg hadde aldri sunket så lavt. Tinder er et sted for de som har lite å tilby. Anonymkode: 4017b...83c AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alle er ikke det nei. Er man et noenlunde oppegående menneske med normalt utviklet sosial kompetanse er datingapps helt unødvendig. Anonymkode: 31ae4...2a8 Helt sikkert. Det er nok derfor det er 500 000 norske brukere på Tinder 🙄 Anonymkode: 7f915...b9f 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #12 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt sikkert. Det er nok derfor det er 500 000 norske brukere på Tinder 🙄 Anonymkode: 7f915...b9f Ja? >10% av befolkningen er da virkelig ikke så mye. Anonymkode: 31ae4...2a8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #13 Del Skrevet 14. februar Du trenger jo ikke være synlig for kreti og pleti. Anonymkode: d5a5d...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14. februar #14 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Alle er ikke det nei. Er man et noenlunde oppegående menneske med normalt utviklet sosial kompetanse er datingapps helt unødvendig. Anonymkode: 31ae4...2a8 Tja. Du har ikke hørt om å være sjenert? Jeg har god sosial kompetanse, men blir usikker rundt mennesker jeg ikke kjenner. Traff mannen min på Tinder, han er litt samme type. Vi hadde aldri kommet i snakk på byen. Vi møttes på Tinder i førtiåra og synes ikke det er det minste flaut. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #15 Del Skrevet 14. februar Kålrota skrev (4 minutter siden): Tja. Du har ikke hørt om å være sjenert? Jeg har god sosial kompetanse, men blir usikker rundt mennesker jeg ikke kjenner. Traff mannen min på Tinder, han er litt samme type. Vi hadde aldri kommet i snakk på byen. Vi møttes på Tinder i førtiåra og synes ikke det er det minste flaut. Vi kan godt kalle det noen annet enn sosial kompetanse, men klarer man ikke å komme i kontakt med folk på "vanlig måte" er det jo en form for avvik fra normal sosial utvikling. Anonymkode: 31ae4...2a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #16 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Helt sikkert. Det er nok derfor det er 500 000 norske brukere på Tinder 🙄 Anonymkode: 7f915...b9f Tallet går ikke opp, en tror lett på at de fleste er så ubrukelige sosialt at kjøp av hest og partner er det samme. Du må gjerne himle med øynene. Det er veldig normalt med norsk kredittgjeld også, det betyr ikke at det er bra eller sunt. Anonymkode: 4017b...83c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14. februar #17 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi kan godt kalle det noen annet enn sosial kompetanse, men klarer man ikke å komme i kontakt med folk på "vanlig måte" er det jo en form for avvik fra normal sosial utvikling. Anonymkode: 31ae4...2a8 Nei. Folk er ulike og opptrer forskjellig utfra situasjon. Både min mann og jeg jobber med mennesker (helt uten problemer), men jeg blir sjenert i en situasjon hvor det er snakk om å bli kjent på en romantisk måte. Det er ikke et avvik, det er helt normal menneskelig adferd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #18 Del Skrevet 14. februar Kålrota skrev (Akkurat nå): Nei. Folk er ulike og opptrer forskjellig utfra situasjon. Både min mann og jeg jobber med mennesker (helt uten problemer), men jeg blir sjenert i en situasjon hvor det er snakk om å bli kjent på en romantisk måte. Det er ikke et avvik, det er helt normal menneskelig adferd. Mystisk, folk klarte jo helt fint å bli kjent på en romantisk måte helt uten datingapps både på 80- og 90-tallet. Har normalen endret seg tenker du? Eller kan det tenkes at f.eks. Tinder har skapt en møteplass for de som sliter med å treffe folk på vanlig måte? Anonymkode: 31ae4...2a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #19 Del Skrevet 14. februar Nei, ikke flaut. Anonymkode: 893dd...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #20 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja? >10% av befolkningen er da virkelig ikke så mye. Anonymkode: 31ae4...2a8 Det er ca. 1, 4 millioner single i Norge, så det vil si en tredjedel av befolkningen. Man kan altså ikke trekke inn barn/ungdommer, folk som er i forhold eller veldig gamle mennesker med i beregningen. Anonymkode: 7f915...b9f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå