Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville ikke brydd meg veldig mye om svarene du får her, for å være ærlig. Her sitter det ganske mange (blod)harry damer uten smak hva gjelder mote. 

Dette er en stilren og delikat kjole, den utstråler en viss form for klasse. Jeg vil dog påpeke at den ikke er egnet for hvilken som helst kropp. Er du høy og slank, vil den nok være lekker på deg, til den rette anledningen. 

Anonymkode: db7cc...d31

Og akkurat hva gjør din mening og synsing så mye mer gyldig og betydningsfull enn de andre i tråden...,?

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Stygg, både mtp farge og stoff, og ekstremt lite flatterende uansett hvilken figur du har.

Anonymkode: 80363...693

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nydelig. Ligner noe Cate Blanchett ville gått i 😍

Anonymkode: a25bc...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bør ha helt flat mage i denne kjolen. Stoffet og snittet er avslørende.

Anonymkode: e9e69...c42

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du bør ha helt flat mage i denne kjolen. Stoffet og snittet er avslørende.

Anonymkode: e9e69...c42

Det har jeg selvsagt. Jeg er veldig pen og utrolig veltrent. 

Anonymkode: 67a19...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I mine øyne er dette en typisk kjole designa av en mann som ikke liker kvinner.

Den ser hverken komfortabel eller praktisk ut. Har ingen detaljer som gir rom for kvinnen, hennes kropp eller personlighet. Det er en sømmelig kjole for kvinner som skal kjenne sin plass.

Anonymkode: 46521...258

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den ser "pløsete" ut i ryggen, og fargen er jo høyst uflatterende.

Self Portrait har mange flotte kjoler, denne er et trist unntak. Tviler på at kjolen vil gjøre figuren din en tjeneste, uansett hvor slank og stram kropp du har.

Anonymkode: 50172...b10

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kjolen i seg selv er fin, men synes den hadde vært finere i en annen farge. 

Anonymkode: 76586...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 1.33):

Ville ikke brydd meg veldig mye om svarene du får her, for å være ærlig. Her sitter det ganske mange (blod)harry damer uten smak hva gjelder mote. 

Dette er en stilren og delikat kjole, den utstråler en viss form for klasse. Jeg vil dog påpeke at den ikke er egnet for hvilken som helst kropp. Er du høy og slank, vil den nok være lekker på deg, til den rette anledningen. 

🤣

Spurte hun ikke hva vi syntes? Hadde hun vært på jakt etter uttalelser fra moteeksperter, så hadde hun vel ikke spurt her? Du har sett hva de såkalte ekspertene sender ned over runwayen? 

Der er vel tross alt mer (blod)harry å like en slik kjole enn å ikke like den? Kjolen var kanskje ikke harry, men den var i hvert fall tacky, stygg og utstråler alt annet enn klasse 😄

Anonymkode: ee25c...7c5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen kjole. Krever sitt av hudfarge og kropp. Modellen hadde for mye mage til at den fungerte på henne.

Anonymkode: 06b14...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kan være fin hvis man har kropp og fargetone til det, men ikke så fin at det forsvarer prisen.

Anonymkode: 9c86e...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den var spesielt fin, men jeg har ikke tenkt å kjøpe den.

Anonymkode: 73921...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er laget av polyester. Og har i tillegg «glitter» på seg. Jeg tenker svaret gir seg selv. :) 

AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 1.33):

Unnskyld, men jeg lo høyt av dette innlegget. 😅🙈 Polyester har aldri utstrålt «klasse». Kanskje du blander plast med 100% kashmirull, ren silke eller en lin/silke-blanding? :klo: 

Anonymkode: c7bcf...820

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...