Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke om kjolen. Jeg forsøker å finne ut av om det er fordi jeg synes modellen ikke kler den, eller at jeg synes fargen er gryselig. Jeg liker virkelig ikke designvalgene i snittet på kjolen, skjønt passformen ser grei ut.

Som klesplagg har kjolen for meg størst verdi som i at den er dyr, den viser pengestatus. Det er ikke noe jeg synes er viktig for å dra på fest. Jeg kan ikke skjønne annet bruksområde for denne kjolen enn som festkjole.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For glitrende etter min smak, og det er kun svært slanke kvinner som kler en slik kjole.

Anonymkode: 32daf...582

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr polyester. Ser for meg at man må ha en veldig slank figur for å kle den, og så er det ikke en farge som passer for alle.

Anonymkode: 82795...4dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker bling, og liker stoffet og passformen. Men syns ikke fargen er fin, og den er for lang for min smak.

Anonymkode: 7a87e...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom farge som svært få mennesker kler. Passformen vil vise alle skavanker du ikke visste du hadde og kjolen ser ut til å være av plastikk.

Anonymkode: 3d41e...2ee

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke brydd meg veldig mye om svarene du får her, for å være ærlig. Her sitter det ganske mange (blod)harry damer uten smak hva gjelder mote. 

Dette er en stilren og delikat kjole, den utstråler en viss form for klasse. Jeg vil dog påpeke at den ikke er egnet for hvilken som helst kropp. Er du høy og slank, vil den nok være lekker på deg, til den rette anledningen. 

Anonymkode: db7cc...d31

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var veldig fin! Men jeg kvier meg for å kjøpe kjoler i syntetiske fibre på generell basis, og kler ikke brunt, så det er to ankerpunkter for min del. Utover det så hadde jeg nok tenkt "WOW" hvis jeg så noen i denne som kledde den:) Synes generelt Self Portrait ofte lager noen slagere:)

Anonymkode: f1266...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...