Rosalilje84 Skrevet 14. februar #41 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sier han vil møte meg mer for å se og gi det en sjans. Merkelig visst han alt har bestemt seg.. for som noen skriver trenger enkelte tid. Alle blir ikke hodestups forelsket etter kun 4 møter. Vi har det bra så skader absolutt ikke på å gi det en sjanse, da har man prøvd Anonymkode: 22afe...f6b Men altså - slutt å ha sex med ham! Møt ham gjerne, men uten sex. Fortell ham at du også vil se om det er riktige følelser der, og at sex er et forstyrrende element. Så ser du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #42 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Sier han at han vil det skal funke fordi du presser han sånn og er mer erfaren? Du har tatt initiativ til sex? Trekk deg tilbake, mennesket gjør ikke bestandig det de har lyst til, noen ganger det som er forventet av dem. Å det er ikke bra, håper du er moden nok til å annerkjenne det istede for å være egoist for å få et forhold koste hva det koste vil. Anonymkode: b4a27...fc3 Nei, jeg har selv sagt at jeg ikke har sterke følelser for han selv og er av typen som ofte blir fort betatt/men ikke her. Men at det kan bety at det kan bli en sunnere relasjon. Fort betatt = like fort over. Han sier han liker å være alene, og da har jeg sagt, men da trenger jo vi ikke å satse. Og da korrigerer han seg og sier, jo.. jeg vil jo finne en å dele livet med. og jeg har insjet til sex spesielt de første 2 gangene. De to siste har vært veldig gjensidig! Jeg har trukket med ofte tilbake, når han f.eks. ikke svarer på snap sender jeg sjelden ny. Og han starter ofte samtalen, sender mye og har ringt mest til nå. I går var det jeg som ringte han og mens vi snakker i tlf så sier han - jeg kan ringe deg i morgen. Så sa jeg ja, kos deg. Så jeg pusher ikke. Anonymkode: 22afe...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #43 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet du, jeg har brukt enormt med tid på å gi deg råd i de tidligere trådene, men uansett hvor mye vi alle gjentar oss, så ender du opp i lignende datingsituasjoner gang på gang. Jeg håper du klarer å bryte ut av mønsteret for å gripe an datingen på en ny måte som kan føre til at du finner den rette for deg! Det fortjener du Anonymkode: 52725...55b Hæ? Anonymkode: 22afe...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #44 Del Skrevet 14. februar Føler det er et rødt 🚩 at han planlegger fremtiden sin etter fem uker. Fint å snakke om fremtiden, men det er noe som føles litt rart. Og så har han ikke engang følelser for deg ennå. Synes du skal være forsiktig med denne typen. Er redd han bare velger deg for å ha noen. Og at du da skal flytte så langt for å bli kjent med han, det blir for skummelt. For man kjenner jo egentlig ikke noen før man bor sammen. Ikke bare ut fra helger som dere har ihvertfall. Anonymkode: d9873...a6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #45 Del Skrevet 14. februar Hvor langt unna bor han? Anonymkode: d9873...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #46 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sier han liker å være alene, og da har jeg sagt, men da trenger jo vi ikke å satse. Og da korrigerer han seg og sier, jo.. jeg vil jo finne en å dele livet med. 🚩🚩🚩 Han prøver å fucke med hodet ditt eller spille spill med deg. Han sier en ting, men når du reagerer så endrer han det helt. Anonymkode: d9873...a6b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #47 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 🚩🚩🚩 Han prøver å fucke med hodet ditt eller spille spill med deg. Han sier en ting, men når du reagerer så endrer han det helt. Anonymkode: d9873...a6b Nettopp, og ikke nok med det - han sier "jeg vil jo finne en å dele livet med", altså det trenger ikke være TS eventuelt han vil bare ha noen eller er fortsatt på jakt... Uansett ikke positivt. Anonymkode: 638b7...8f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #48 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor langt unna bor han? Anonymkode: d9873...a6b 4 timer Anonymkode: 22afe...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #49 Del Skrevet 15. februar Kanskje du må spørre han rett ut om hvorfor han planlegger fremtiden med han når han ikke har følelser for deg? Anonymkode: b5f1a...21a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #50 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han sier at jeg er noe av det flotteste han har vært med og skryter veldig over meg til venner. Sier jeg egt er over hans liga. Han påpeker også at jeg ser mye yngre ut enn alderen min. Han er en gammel sjel i en ung kropp. Så han føler at vi passer bedre enn jenter på hans egen alder. Har mye eldre venner blant annet. Så det er ikke alltid svart/hvitt tenker jeg Anonymkode: 22afe...f6b Alt dette er null verdt så lenge han ikke har følelser. Null. Anonymkode: 39101...dde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #51 Del Skrevet 15. februar Det er personlig det med alderen. Gammel sjel i en ung kropp fordi han dater noen 5 år eldre! 😂 5 år er forskjell, men herregud, skulle tro du var 10 + år i forskjell. Corona er 5 år siden. Så kort tid siden var du hans alder. Anonymkode: b4a27...fc3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #52 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alt dette er null verdt så lenge han ikke har følelser. Null. Anonymkode: 39101...dde Enig! Et klassisk eksempel på hvor enkelt det er å utnytte de som blir forelsket i deg uten at følelsene blir returnert. Anonymkode: 3cd25...f0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #53 Del Skrevet 15. februar Noe med dette gir meg en uggen følelse. Og han drar deg inn i familien altfor fort. Tror det er et rødt flagg 🚩. Han låser deg liksom inn, men samtidig sier han ikke har utviklet følelser for deg. Finn deg en som faktisk har følelser og er interessert i deg. En som sier det han mener, og mener det han sier. Anonymkode: d9873...a6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå