Gå til innhold

Naked attraction ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg her som synes dette har vært en fin og spennende måte å date på?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for meg. Liker at nakenhet er noe mer sårbart og fint jeg må dele med noen når de først betyr mer.

Anonymkode: 84326...25f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Trøndermann skrev (1 time siden):

Hehe, jeg var på nippet til å bli med. Meldte meg på og var på intervju. En rar fase i livet mitt, så er glad for at jeg ikke takket ja da jeg fikk tilbudet. Jeg takket nei fordi det bare var ledig i boks, og en dame som ikke for meg ble beskrevet attraktiv. 

Anonymkode: a5834...fad

• 6 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 23.50):

Hehe, jeg var på nippet til å bli med. Meldte meg på og var på intervju. En rar fase i livet mitt, så er glad for at jeg ikke takket ja da jeg fikk tilbudet. Jeg takket nei fordi det bare var ledig i boks, og en dame som ikke for meg ble beskrevet attraktiv. 

Anonymkode: a5834...fad

Hehe, en rar fase i livet sier du.. Virker jo som det er oppegående, normale folk som er med der da

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 2b3b6...227

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Grusom måte. Jeg hadde ikke blitt glad for noen av de. Mye rart som

er med der, og ikke spesielt tiltrekkende folk. 

Anonymkode: ec465...2fe

Skrevet

Jeg ville aldri gjort det. Men artig program å se på. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Ikke har jeg tatoveringer heller, så jeg kunne ikke deltatt.

Anonymkode: 3ac57...01f

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke skjedd om jeg var singel heller 😄

Er så ukomfortabel med kroppen min. Og det er bare kjæresten min som får se meg naken 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, blir alt for overfladisk. Det ser en også med resultatene av datene i programmet, det blir ekstremt få par ut av det, om det i det hele tatt har blitt noen, og sett fra flere land, for er da litt artig å se hva folk velger etter 

Anonymkode: 3fe25...01a

AnonymBruker
Skrevet
Trøndermann skrev (På 13.2.2025 den 22.29):

Nakendating er da lett tilgjengelig for de fleste. Det er bare å møte opp på naturist-arrangementer så treffer du nakne folk i massevis. Naturister er veldig hyggelige og sosiale også. Når alle er nakne, og alle er like anonyme, ærlige og sårbare, er det lettere å ta kontakt og prate, fordi forskjeller i klasse, yrker og økonomi ikke er så synlig. Selv om det kan høres rart ut, så blir også utseendet mindre viktig etterhvert som man blir vant til å se alle varianter av nakne kropper. Personligheten kommer bedre fram i en slik setting, er min erfaring etter å ha vanket i naturistmiljøet en del år. Og, nei det handler IKKE om sex. Naturister er helt vanlige folk, familier, barn og eldre som foretrekker å være uten klær når klær er overflødige, og som sparer alt av sex til man er tilbake på rommet.

Anonymkode: defde...017

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nakendating er da lett tilgjengelig for de fleste. Det er bare å møte opp på naturist-arrangementer så treffer du nakne folk i massevis. Naturister er veldig hyggelige og sosiale også. Når alle er nakne, og alle er like anonyme, ærlige og sårbare, er det lettere å ta kontakt og prate, fordi forskjeller i klasse, yrker og økonomi ikke er så synlig. Selv om det kan høres rart ut, så blir også utseendet mindre viktig etterhvert som man blir vant til å se alle varianter av nakne kropper. Personligheten kommer bedre fram i en slik setting, er min erfaring etter å ha vanket i naturistmiljøet en del år. Og, nei det handler IKKE om sex. Naturister er helt vanlige folk, familier, barn og eldre som foretrekker å være uten klær når klær er overflødige, og som sparer alt av sex til man er tilbake på rommet.

Nudister er generelt veldig lite attraktive folk. De aller fleste naken aktiviteter (med noen få unntak som f.eks naken spa) så er det stort sett veldig overvektige og eldre menn og noen få tillsvarende kvinner. Og denne besettelsen blant nudister om at det har ingen ting med sex å gjøre gjør det ikke akkorat noe bedre. Nudister er jo mer anti-seksuelle enn de værste relgiøse fundamentalistene.

Anonymkode: d8001...071

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mulig det kan være litt i samme gate ja. Har jo vært innom naturiststrender, og andre slike ting. Men da aldri med dating i tankene.

Er ellers enig i det at å møtes nakne, fysisk " blottlagt " ofte kan få frem andre ting på en fin måte 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 11.51):

Nudister er generelt veldig lite attraktive folk. De aller fleste naken aktiviteter (med noen få unntak som f.eks naken spa) så er det stort sett veldig overvektige og eldre menn og noen få tillsvarende kvinner. Og denne besettelsen blant nudister om at det har ingen ting med sex å gjøre gjør det ikke akkorat noe bedre. Nudister er jo mer anti-seksuelle enn de værste relgiøse fundamentalistene.

Anonymkode: d8001...071

Naturister er ikke anti-seksuelle. Naturister nyter sex like mye som alle andre, men de er i stand til å skille på nakenhet og sex. Jeg tror at de fleste synes at sex er best når man er naken, også naturister. Men naturister har oppdaget at det er flere ting som er fantastisk å gjøre naken, slik som å bade, sole seg, gå på tur, lese bok, stelle i hagen, ta et glass vin med gode venner osv.. 

For en naturist er det ikke nødvendigvis noe seksuelt ved å være naken, men det er fint å være naken når man har sex.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

For det meste slanke, barberte folk som er med der, ( lite variasjon ), eller er det bare meg som ikke har fått med meg mangfoldet?

Anonymkode: 18e46...49f

AnonymBruker
Skrevet
Trøndermann skrev (På 8.9.2025 den 13.47):

Hehe, en rar fase i livet sier du.. Virker jo som det er oppegående, normale folk som er med der da

Jeg tenker «normale» mennesker ikke vil være med på dette. De fleste har ikke behov for så mye oppmerksomhet at de stiller nakne på tv tenker jeg. 

Sier ikke at det er noe galt med det heller altså, folk får gjøre som de vil, men jeg hadde ikke villet date noen som hadde vert med på dette programmet eller på andre måter enkelt kunne søkes opp naken bilder av på nett. 

Anonymkode: b4f98...a45

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...