AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:41 #101 Del Skrevet søndag kl 14:41 Har du prøvd å legge ut feller? Snakke om ting og se om det dukker opp i chatten med han? Anonymkode: 6e602...932 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:58 #102 Del Skrevet søndag kl 16:58 vilvitealt skrev (På 14.2.2025 den 2.30): Jeg har uheldigvis gitt han bilder som jeg følte meg overtalt til Dette er 🚩🚩🚩🚩. Ingen gentleman tråkker over grensene dine og maser på deg til å gjøre noe du ikke er komfortabel med. Anbefaler å dumpe han pga dette uansett. Og så resetter du pc og mobil tilbake til fabrikkinnstillingene hvis du føler deg utrygg. Anonymkode: 8a08c...3dc 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:01 #103 Del Skrevet søndag kl 17:01 AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 4.53): Hei TS, Jeg mistenker faktisk det samme med forrige date - det var altfor mange tilfeldigheter, i tillegg til at det plutselig en dag poppet opp en slags "logo" i toppen av tlf-skjermen, den dukket opp raskt etter jeg hadde lastet ned en Instagram link han sendte, en link som ikke ledet direkte til min konto, som det vanligvis gjør om jeg kikker på insta-innlegg noen har sendt. Etter jeg installerte antivirus og renset tlf. ble denne "logoen" borte. Jeg har ikke kontakt med han lenger, så kan ikke vite 100% sikkert at han ikke fortsatt sniker. Jeg ga aldri uttrykk for min mistanke. Anonymkode: afddf...fdb Så ekkelt. Tilbakestill mobilen til fabrikkinnstillingene. Anonymkode: 8a08c...3dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:13 #104 Del Skrevet søndag kl 17:13 vilvitealt skrev (På 14.2.2025 den 16.26): En annen dag jeg snakket med en venn og jeg sa til henne noe slikt som " du har nøklene til å få et bedre liv, du må bare vite hvordan du skal bruke dem", skrev han til meg neste kveld " du har nøklene til at vi kan finne sammen , du må bruke dem".... Denne var rar. Fikk frysninger. 😨 Har du brukt den setningen med han også? For da har han jo bare plukket det opp av deg. Anonymkode: 8a08c...3dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet søndag kl 17:15 #105 Del Skrevet søndag kl 17:15 Bestill en tur på booking.com (som du kan avbestille senere) og se om han sier noe om ferie eller sommer i dagene etterpå. Legg ut feller. Skift passord på alt, sjekk hvilke som er påkoblet din enhet og evt koble fra de. Kjøp evt ny mobil og dropp kontakten med han der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:38 #106 Del Skrevet søndag kl 17:38 Ts. Har du søkt etter spyware eller hva det nå heter? Min mobil har er virusprogram som hørte med tlf som søker regelmessig. Regner med pc'en har et program også. Om det er bra nok vet jeg ikke. Anonymkode: 8a08c...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet 22 timer siden #107 Del Skrevet 22 timer siden Har du blitt noe klokere, ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #108 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 22.48): Last nå ned et spyware-program og sjekk. Anonymkode: 32186...805 Altså, det er mange spionprogrammer som ikke fanges opp av virusscannere/scanneprogrammer, flere og flere. De finner bare noen. Jeg ville byttet mobil/PC eller reinstallert windows og fabrittresatt mobilen og deretter vært veldig nøye med å holde sakene oppdaterte og skeptisk til vedlegg og ikke installert unødvendige app'er og åpnet tilganger annet enn de høyst nødvendige. Anonymkode: 7a5d5...ddd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringa Skrevet 21 timer siden #109 Del Skrevet 21 timer siden vilvitealt skrev (På 13.2.2025 den 23.05): nei, ikke jeg...men han har Hadde kommet meg vekk mens det fortsatt er relativt enkelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #110 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 22.17): Hacking og det å få tilgang til andres telefon er mye lettere via nett enn fysisk. Men har du aldri møtt han? Siden han aldri har vært i samme bygning som telefonen din? Og du er skikkelig forelsket? I ett bilde og en ide om en person? For meg høres dette ut som stjerneeksempel på svindel. Anonymkode: 8d7fd...401 Mest ukorrekte tingen noen gang på KvinneGuiden. Anonymkode: 63ee6...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #111 Del Skrevet 20 timer siden vilvitealt skrev (På 13.2.2025 den 22.06): eg er selvstendig næringsdrivende og min inntekt er ikke lett å gjette Hva med formue? Hva står på deg i de offentlige skattelistene? Er det noen annen grunn noen kan ha til å svindle deg eller få et overtak på deg gjennom å besitte private bilder og info? Har du f.eks. beslutningsmyndighet, kontakt med VIP-kunder, eller tilgang på info som kan gi andre bedrifter et konkurransefortrinn? Anonymkode: 03838...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå