AnonymBruker Skrevet 14. februar #61 Del Skrevet 14. februar Når magefølelse og instinkter skriker er det som oftest et tegn på at noe ikke stemmer. Men om du har delt masse personlig med han og dere prater på messenger, FB, Snapchat etc så setter dere igjen digitale spor. Om jeg prater med kjæresten om f.eks dyr og sender han er link så får han plutselig masse om dyr på sin feed. Telefonene prater sammen. Her om dagen lastet jeg ned et spill til en av hans unger på deres mobil. Allikevel fikk jeg plutselig masse reklame på min feed om lignende spill. Nå er kjæresten min IT fyr og vet alt om sånt. Og han kunne lett hacket meg om han ville. Men det at han du prater MYE med sender deg mye du liker vil gi hans telefon relevant informasjon om hva du liker. Hadde masse snap med en fyr og plutselig lagde snap historier om oss basert på det vi skrev til hverandre. Har ikke snap lenger👀 Anonymkode: 7de54...d72 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #62 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når magefølelse og instinkter skriker er det som oftest et tegn på at noe ikke stemmer. Men om du har delt masse personlig med han og dere prater på messenger, FB, Snapchat etc så setter dere igjen digitale spor. Om jeg prater med kjæresten om f.eks dyr og sender han er link så får han plutselig masse om dyr på sin feed. Telefonene prater sammen. Her om dagen lastet jeg ned et spill til en av hans unger på deres mobil. Allikevel fikk jeg plutselig masse reklame på min feed om lignende spill. Nå er kjæresten min IT fyr og vet alt om sånt. Og han kunne lett hacket meg om han ville. Men det at han du prater MYE med sender deg mye du liker vil gi hans telefon relevant informasjon om hva du liker. Hadde masse snap med en fyr og plutselig lagde snap historier om oss basert på det vi skrev til hverandre. Har ikke snap lenger👀 Anonymkode: 7de54...d72 Akkurat det tenker jeg også. I tillegg finnes det mye info om man bare googler en person. Om man er interessert i noen, så vil man ofte finne ut mest mulig om den personen, og det gjør man via nettet. Anonymkode: 5e169...588 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet 14. februar #63 Del Skrevet 14. februar vilvitealt skrev (8 timer siden): så ekkelt...skrev et par ord med han på facebook nå hvor han skriver til meg at han stoler på meg...før var det at han elsket meg Om han sier at han elsket deg etter dere har møttes to ganger fysisk, så er det nok mer i veien med han enn du vil innse 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #64 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Akkurat det tenker jeg også. I tillegg finnes det mye info om man bare googler en person. Om man er interessert i noen, så vil man ofte finne ut mest mulig om den personen, og det gjør man via nettet. Anonymkode: 5e169...588 Ja. Vi møttes på dating app og vi googlet hverandre for en lett bakgrunnsjekk om at vi var reelle og ekte personer før vi møttes. Han trodde jeg var fake profil 🤭🤭🤭 Men det ble nå oss da♥️ Anonymkode: 7de54...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #65 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja. Vi møttes på dating app og vi googlet hverandre for en lett bakgrunnsjekk om at vi var reelle og ekte personer før vi møttes. Han trodde jeg var fake profil 🤭🤭🤭 Men det ble nå oss da♥️ Anonymkode: 7de54...d72 Det ble dere? Har du konkludert med det etter to treff? Håper du gjør alle sjekkene du har fått tips om. Men det høres for meg ut som en litt merkelig person, uansett hva du finner. Som sier han elsker deg allerede… Anonymkode: 166d3...4a5 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #66 Del Skrevet 14. februar Dette er nok Tele-pati ja, Telenor-pati eller evt Telia-pati. Anonymkode: 66e35...2be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #67 Del Skrevet 14. februar Den magefølelsen din kommer ikke om alt er normalt med han og "forholdet" deres.. stol på intuisjonen din. I værste fall tar du feil, og det var ingen fare likevel. I beste fall unngår du en skikkelig psyko.. Kjør sånn spionsjekk på pc og mobil. Kan sikkert få hjelp til det er sted de selger mobiler..? Eller så kan du jo legge ut noen feller. Chat med en veninne om noe som ikke er sant, som vil plage/provosere han. At du er forelsket i en annen fyr enn han, skriv om oppdiktede planer du ikke har fortalt han om og se om han avslører seg. Weekend tur til København med en annen fyr, mens du sier du ikke skal noen ting den helgen til han. Legg ting inn i kalender, send eposter, sms og chatter om ting du ikke nevner for han, men som han biter seg merke i. Anonymkode: 6e602...932 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #68 Del Skrevet 14. februar Hvis du syns det er noe mistenkelig md han stol på magefølelsen din. Plenty of fish. Anonymkode: eedd6...c4c 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #69 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Vi møttes på dating app og vi googlet hverandre for en lett bakgrunnsjekk om at vi var reelle og ekte personer før vi møttes. Han trodde jeg var fake profil 🤭🤭🤭 Men det ble nå oss da♥️ Anonymkode: 7de54...d72 Du virker litt desperat... Er det du som hadde lovebombet tråden før jul? Anonymkode: eedd6...c4c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #70 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Vi møttes på dating app og vi googlet hverandre for en lett bakgrunnsjekk om at vi var reelle og ekte personer før vi møttes. Han trodde jeg var fake profil 🤭🤭🤭 Men det ble nå oss da♥️ Anonymkode: 7de54...d72 Hele tråden virker litt fake da men Anonymkode: 0c9d0...8e7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #71 Del Skrevet 14. februar Magefølelsen har som oftest rett, følg den. Anonymkode: 924eb...087 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #72 Del Skrevet 14. februar vilvitealt skrev (10 timer siden): takk for tips...føler meg dum så kan så lite om dette...finner man også ut om han har tilgang på tlf ? Antivirus heter det det. For alle del ikke last ned spyware. Det er jo det du prøver å unngå 😅 Anonymkode: d303c...21b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #73 Del Skrevet 14. februar Jeg tror du kan ta det helt med ro angående overvåkning og hacking altså... Dette er nok et eksempel på Baader-Meinhof-fenomenet, også kalt en frekvensillusjon. Du har en samtale om et tema, hører en sang, lærer et nytt ord e.l. - og så dukker ordet eller sangen opp igjen rett etterpå. Det er en tilfeldighet, men man legger merke til det fordi det er et tema/ord/sang som man har bitt seg spesielt merke i. Mest sannsynlig har han bare lik smak som deg, og kan ha en tendens til å snakke om eller nevne de samme temaene som du tidligere har snakket om med andre. Tilfeldig, men du legger merke til det fordi du har det friskt i minne, og kanskje særlig fordi du nå leter etter slike tilfeldigheter og sammenhenger. Nå er det andre ting her som kanskje burde reise noen røde flagg, men overvåkning er nok ikke en av dem. Anonymkode: d7dc9...bb8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #74 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hele tråden virker litt fake da men Anonymkode: 0c9d0...8e7 Man finner samme tråd i singelforumet, men uten telepatien. Anonymkode: d5958...b3b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #75 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det ble dere? Har du konkludert med det etter to treff? Håper du gjør alle sjekkene du har fått tips om. Men det høres for meg ut som en litt merkelig person, uansett hva du finner. Som sier han elsker deg allerede… Anonymkode: 166d3...4a5 Jeg er ikke TS. Anonymkode: 7de54...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #76 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du virker litt desperat... Er det du som hadde lovebombet tråden før jul? Anonymkode: eedd6...c4c Jeg aner ikke hva du prater om. Møtte kjæresten for over 1 år siden 🤷 Anonymkode: 7de54...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 14. februar #77 Del Skrevet 14. februar (endret) Er ikke sikkert han har hacket telefonen og PCen din. Kan hende han er en psykopat. Psykopater er er veldig flinke til å lese den de ønsker å bli sammen med, og det kan hende du er lettlest. Hvis han vet navnet ditt, så er det ikke noe problem for han å finne ut ting om deg. Et eksempel på det er at du er selvstendig næringsdrivende. Det er ikke mye jobb å finne ut hvor bra firmaet ditt går. Slik fant han sannsynligvis ut hva du tjente. Endret 14. februar av Meowmere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 14. februar #78 Del Skrevet 14. februar vilvitealt skrev (11 timer siden): Tusen takk for omtenksomt svar ❤️ Er noe mistenkelig med han...føler jeg aldri vet hvor jeg har han egentlig, men jeg føler jeg blitt avhengig av kontakten med han. Nei, jeg har aldri gitt han penger. Tror han har nok penger. Jeg har uheldigvis gitt han bilder som jeg følte meg overtalt til Bilder uten klær? I tilfelle uten: med eller uten synlig ansikt? Jannepåvannet skrev (6 timer siden): Om han sier at han elsket deg etter dere har møttes to ganger fysisk, så er det nok mer i veien med han enn du vil innse Definitivt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilvitealt Skrevet 14. februar Forfatter #79 Del Skrevet 14. februar Jannepåvannet skrev (8 timer siden): Om han sier at han elsket deg etter dere har møttes to ganger fysisk, så er det nok mer i veien med han enn du vil innse Han sluttet å si det for ne uke siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #80 Del Skrevet 14. februar vilvitealt skrev (3 minutter siden): Han sluttet å si det for ne uke siden Kan ikke du finne på noe annet enn å trolle her. Anonymkode: eedd6...c4c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå