Gå til innhold

Kan han ha tatt tilgang til min telefon og PC ? eller er det en slags telepati ...synes dette er litt skremmende

vilvitealt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gaia skrev (3 minutter siden):

Det tenker jeg også. Hun har truffet han to ganger, og begge gangene har telefonen ligget i bilen? Dette tror jeg ikke noe på, må jeg innrømme. Jeg hadde aldri turt å gå på date med noen uten telefonen min. Selv på offentlig sted. 

jeg er av den typen som er redd for å miste telefonen...bilen var ikke langt fra der vi oppholdt oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som tenker det kan være naturlig at han tar opp diverse tema fordi dere prater sammen ofte? At han fanger interesserne dine og hva som opptar deg og skjer rundt deg?

Akkurat det med sangene er jo litt rart da. 

Anonymkode: 722cd...d22

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dette er trolling. Hvorfor i alle dager skulle du ha lagt igjen tlf din i bilen før du går inn for å treffe han? Det er veldig unormalt. 

Anonymkode: b2cba...c4d

Helgen nærmer seg, og det har dukket opp noen tråder på KG idag som vanskelig kan være sanne, med problemstillinger som engasjerer og provoserer, og en så blåøyd TS at dette kunne vært tatt ut av en eventyrbok.

Har på følelsen av at dette er en av disse trådene, noe de mange reaksjonene viser.

Anonymkode: d5958...b3b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Hvordan møttes dere?

- Har du noen gang gitt han penger?

Hvis du har gitt han penger, for guds skyld strup lommeboka nå med en gang.

Følg anbefalinger her om å sjekke for malware (windows defender på pc, malwarebytes). Jeg har ikke tilgang til alt pr nå men er sikkert en snill sjel her som kan legge ved URL om du trenger.

Det høres ut som en som driver med love bombing / scam / catfish. Jeg får røde flagg av hele greia. 

I verste fall prøver han å skaffe passordene dine og komme seg inn i for eks nettbank eller lignende. 

Vær forsiktig! 💙

Anonymkode: 7f99d...2c6

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er trolling. Hvorfor i alle dager skulle du ha lagt igjen tlf din i bilen før du går inn for å treffe han? Det er veldig unormalt. 

Anonymkode: b2cba...c4d

er ikke så utrolig rart å ikke ta med telefon for hver meter man går...Vanlig for meg å ikke gjøre det. Hvordan overlevde man før man hadde mobiltelefon....

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

- Hvordan møttes dere?

- Har du noen gang gitt han penger?

Hvis du har gitt han penger, for guds skyld strup lommeboka nå med en gang.

Følg anbefalinger her om å sjekke for malware (windows defender på pc, malwarebytes). Jeg har ikke tilgang til alt pr nå men er sikkert en snill sjel her som kan legge ved URL om du trenger.

Det høres ut som en som driver med love bombing / scam / catfish. Jeg får røde flagg av hele greia. 

I verste fall prøver han å skaffe passordene dine og komme seg inn i for eks nettbank eller lignende. 

Vær forsiktig! 💙

Anonymkode: 7f99d...2c6

Tusen takk for omtenksomt svar ❤️  Er noe mistenkelig med han...føler jeg aldri vet hvor jeg har han egentlig, men jeg føler jeg  blitt avhengig av kontakten med han. Nei, jeg har aldri gitt han penger. Tror han har nok penger. Jeg har uheldigvis gitt han bilder som jeg følte meg overtalt til

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen er jo selvlysende rød pga. alle røde flagg!

Du har møtt ham bare to ganger på et halvt år. Dette er ikke et forhold, ikke i nærheten en gang.

Er han norsk?

Anonymkode: 9775b...371

ja, han er norsk . Vi har ikke møttes mange ganger nei, men har snakket veldig  mye i telefon , og video via facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymkode: 6c475...e22

😂 heldigvis er det ikke slik 😄...eller 😗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han fotograf?

Anonymkode: 0be32...8fe

nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vilvitealt skrev (10 minutter siden):

ja, han er norsk . Vi har ikke møttes mange ganger nei, men har snakket veldig  mye i telefon , og video via facebook

Hvorfor har dere ikke møttes mer enn to ganger på et halvt år, da?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor har dere ikke møttes mer enn to ganger på et halvt år, da?

Jeg bor utenfor Trondheim, han bor ved svenskegrensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilvitealt skrev (4 timer siden):

vi har ring og skrevet sammen i nesten halvt år...han sier han elsker meg ...vi har delt veldig mye personlig

Lol. Mer naiv går det ikke an å bli🤣

Anonymkode: d8f83...df5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lol. Mer naiv går det ikke an å bli🤣

Anonymkode: d8f83...df5

jeg påstår ikke at jeg tror han gjør det...jeg forteller at han har sagt det

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, 

Jeg mistenker faktisk det samme med forrige date - det var altfor mange tilfeldigheter, i tillegg til at det plutselig en dag poppet opp en slags "logo" i toppen av tlf-skjermen, den dukket opp raskt etter jeg hadde lastet ned en Instagram link han sendte, en link som ikke ledet direkte til min konto, som det vanligvis gjør om jeg kikker på insta-innlegg noen har sendt. Etter jeg installerte antivirus og renset tlf. ble denne "logoen" borte. Jeg har ikke kontakt med han lenger, så kan ikke vite 100% sikkert at han ikke fortsatt sniker. Jeg ga aldri uttrykk for min mistanke. 

Anonymkode: afddf...fdb

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær på vakt, damer og menn. Det er utrolig mye svindel som pågår.

Noen vil nesten ikke tro det, tenker at det må være trolling (og noen ganger kan det være trolling, ser ikke bort fra det). Men, dessverre er det altfor mye reelt som skjer, og mye blir aldri anmeldt fordi det sitter ensomme, sårbare mennesker rundt om, som skammer seg over å ha vært så naive. Mange har tapt store beløp.

Det er bra at folk står frem, ikke møt dem med latterliggjøring, hjelp heller. Bedre å få ting lagt på bordet slik at alle kan dra lærdom av det, enn at det holdes skjult, til nytte for svindlerne.

Anonymkode: 22ef4...3a6

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bare jeg som tenker det kan være naturlig at han tar opp diverse tema fordi dere prater sammen ofte? At han fanger interesserne dine og hva som opptar deg og skjer rundt deg?

Akkurat det med sangene er jo litt rart da. 

Anonymkode: 722cd...d22

Det med sangene trenger ikke å være rart. Noen er lett å lese. Man har de som hører på mainstream musikk, og kanskje liker typisk "enkle" kjærlighetssanger sunget av en kjekkas. Ts kan like rock og ha nevnt er par artister, også har daten funnet noe som han tror passer osv. 

Kan det hende ts lurer seg selv litt? Forelsket og henger seg opp i slike detaljer for å finne en "mening" eller bekreftelse på at de er en god match? Man finner ofte det man ser etter. Jakter man på tilfeldigheter finner man alltid noe. Også kan man vri litt på det og lage sin egen sannhet.

Ts: hva med å spørre rett ut: "skulle tro du viste alt om meg allerede". Bare se hvordan han responderer. Mulig du ikke blir klokere. 

Anonymkode: 69322...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...