Gå til innhold

Kan han ha tatt tilgang til min telefon og PC ? eller er det en slags telepati ...synes dette er litt skremmende

vilvitealt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Creepy. Jeg kan ingenting om dette, men om det er tilfelle at han har skaffet seg tilgang på dine personlige opplysninger, samtaler ol bak din rygg, ville jeg kuttet kontakten med han tvert. Ekkel type

Anonymkode: 6c08b...389

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke laste ned et bilde av... feks Låtefoss. Bare for å se?

Anonymkode: eedd6...c4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (4 minutter siden):

Hei, ikke så lett å vite alltid hvor godt man kjenner andre mennesker, osv. Du kan jo spørre ham? Hvordan han vet så mye om deg? Tipper det er mest tilfeldigheter 😊

Har du foresten noen gang vært innom psykiatrien?

nei, ikke jeg...men han har 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan teste det. Skriv noe til ei venninne og se om han sier noe på det. Feks at du har ferieplaner eller noe.

Men at du er forelsket i en person du nesten aldri har møtt virker ganske spesielt. Hvordan kan du tenke på å flytte sammen med han?

Anonymkode: 0e232...f85

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vilvitealt skrev (1 time siden):

Hei! Jeg har i litt over et halvt år vært i kontakt med en mann som jeg føler jeg har veldig god kjemi med, men som det samtidig føles som det er noe merkelig med....Vi har skrevet mye sammen, ringt hverandre og chattet på facebook og møttes et par ganger. 

Ofte når vi skriver sammen så  nevner han  / tar opp  de samme ordene eller temaene som jeg har skrevet med venner på snapchat, sms, facebook eller snakket i tlf med noen om enten samme dag, eller dager i forkant...Dette skjedde først ca 2mnd etter vi hadde opprettet kontakt. Jeg er veldig forelsket i denne mannen og nesten trodd  at vi har en form for telepati  eller   magisk kontakt på grunn av dette. Noen ganger har han også sendt meg sanger som jeg har hørt på som jeg altså ikke har sagt til han at jeg har hørt på...Etterhvert synes jeg det ble litt mistenksomt...da vi chattet en dag og vi skrev om å flytte sammen , altså bare drømte om det...og han tok intiativ og videresendte en annonse på en bolig og skrev til meg hva vi kunne ha råd til å kjøpe og ikke ha råd til. Jeg tenkte i ettertid : hvordan kan han vite hva inntekten min er, og hva min eventuelle formue er? ...Jeg har aldri noensinne nevnt det for han! Jeg er selvstendig næringsdrivende og min inntekt er ikke lett å gjette , men på min PC og tlf har jeg informasjon om det...Han har fysisk aldri vært i samme bygning som min tlf eller PC . Kan han allikevel klart å få tilgang på informasjon på dem? Han har videresendt mange vedlegg til meg og jeg har sendt han bilder fra min tlf...Jeg har informert han om at jeg ikke har peiling på data og tekniske ting. Selv er han ekstremt smart og jobber med PC daglig og har mye fritid...

Du ble veldig forelsket efter å ha møtt en mann et par ganger? 
Telepati og magisk kontakt? Har du tatt opp dette med fastlegen din? 
Det ble nok ikke mistenksomt, hvis det hadde vært noe så hadde det vært mistenkelig. 

Tenk over hva du har delt med denne personen. Sannsynlig ligger svaret der. 
30 år i bransjen med "mistenkelige ektefeller", "mistenkelige forretningspartnere" tilsier at årsaken til at motparten har fått tak i informasjon befinner seg mellom stolen og tastaturet - i din ende. 

Endret av Gentleman59
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (3 minutter siden):

Du ble veldig forelsket efter å ha møtt en mann et par ganger? 
Telepati og magisk kontakt? Har du tatt opp dette med fastlegen din? 
Det ble nok ikke mistenksomt, hvis det hadde vært noe så hadde det vært mistenkelig. 

Tenk over hva du har delt med denne personen. Sannsynlig ligger svaret der. 
30 år i bransjen med "mistenkelige ektefeller", "mistenkelige forretningspartnere" tilsier at årsaken til at motparten har fått tak i informasjon  mellom stolen og tastaturet - i din ende. 

så kanskje er svaret at jeg er paranoid rett og slett...kanskje jeg bør ta en tur til fastlegen og få psykofarmaka 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Du er forelsket i en fyr du har møtt 2 ganger?? Dere skal kjøpe bolig sammen? Jeg skjønner ingenting av dette? 

Anonymkode: 78e18...610

nei, vi skal ikke kjøpe bolig sammen...vi ( eller  jeg) bare drømte om det...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilvitealt skrev (9 minutter siden):

nei, ikke jeg...men han har 

Burde stått i hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er trolling. Hvorfor i alle dager skulle du ha lagt igjen tlf din i bilen før du går inn for å treffe han? Det er veldig unormalt. 

Anonymkode: b2cba...c4d

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilvitealt skrev (33 minutter siden):

han har sendt meg mange vedlegg som jeg har lastet ned ..dikt , bilder og personlige ting ...kan han ha lagt til et spionprogam ved slikt? 

Det burde jo alle vite som har epost. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne mannen er jo selvlysende rød pga. alle røde flagg!

Du har møtt ham bare to ganger på et halvt år. Dette er ikke et forhold, ikke i nærheten en gang.

Er han norsk?

Anonymkode: 9775b...371

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det burde jo alle vite som har epost. 

som sagt..jeg har ingen som helst peiling på dette....han har sendt det via facebook

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Denne mannen er jo selvlysende rød pga. alle røde flagg!

Du har møtt ham bare to ganger på et halvt år. Dette er ikke et forhold, ikke i nærheten en gang.

Er han norsk?

Og hvordan fikk dere kontakt første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
vilvitealt skrev (52 minutter siden):

møtt han et par ganger på et offentlig sted. Telefonen lå i bilen da

Må jo bare si at det er veldig spesielt å la telefonen ligge i bilen når man møter en mann man aldri har truffet før? Selv om du traff han på et offentlig sted. Det virker ekstremt spesielt.

Anonymkode: d9ae1...562

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilvitealt skrev (17 minutter siden):

så kanskje er svaret at jeg er paranoid rett og slett...kanskje jeg bør ta en tur til fastlegen og få psykofarmaka 😊

Nei, tror du bør droppe fyren. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må jo bare si at det er veldig spesielt å la telefonen ligge i bilen når man møter en mann man aldri har truffet før? Selv om du traff han på et offentlig sted. Det virker ekstremt spesielt.

Anonymkode: d9ae1...562

Det tenker jeg også. Hun har truffet han to ganger, og begge gangene har telefonen ligget i bilen? Dette tror jeg ikke noe på, må jeg innrømme. Jeg hadde aldri turt å gå på date med noen uten telefonen min. Selv på offentlig sted. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller mest sannsynlig: tilfeldigheter. 

Nest mest sannsynlig: han er en snik og en hacker.

Totalt umulig: telepati og magisk forbindelse. 

Anonymkode: b4d57...7ec

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...