vilvitealt Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei! Jeg har i litt over et halvt år vært i kontakt med en mann som jeg føler jeg har veldig god kjemi med, men som det samtidig føles som det er noe merkelig med....Vi har skrevet mye sammen, ringt hverandre og chattet på facebook og møttes et par ganger. Ofte når vi skriver sammen så nevner han / tar opp de samme ordene eller temaene som jeg har skrevet med venner på snapchat, sms, facebook eller snakket i tlf med noen om enten samme dag, eller dager i forkant...Dette skjedde først ca 2mnd etter vi hadde opprettet kontakt. Jeg er veldig forelsket i denne mannen og nesten trodd at vi har en form for telepati eller magisk kontakt på grunn av dette. Noen ganger har han også sendt meg sanger som jeg har hørt på som jeg altså ikke har sagt til han at jeg har hørt på...Etterhvert synes jeg det ble litt mistenksomt...da vi chattet en dag og vi skrev om å flytte sammen , altså bare drømte om det...og han tok intiativ og videresendte en annonse på en bolig og skrev til meg hva vi kunne ha råd til å kjøpe og ikke ha råd til. Jeg tenkte i ettertid : hvordan kan han vite hva inntekten min er, og hva min eventuelle formue er? ...Jeg har aldri noensinne nevnt det for han! Jeg er selvstendig næringsdrivende og min inntekt er ikke lett å gjette , men på min PC og tlf har jeg informasjon om det...Han har fysisk aldri vært i samme bygning som min tlf eller PC . Kan han allikevel klart å få tilgang på informasjon på dem? Han har videresendt mange vedlegg til meg og jeg har sendt han bilder fra min tlf...Jeg har informert han om at jeg ikke har peiling på data og tekniske ting. Selv er han ekstremt smart og jobber med PC daglig og har mye fritid... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden vilvitealt skrev (1 minutt siden): Han har fysisk aldri vært i samme bygning som min tlf eller PC Har du ikke med deg telefonen når du møter han? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Han kan absolutt ha sendt deg noe du har lastet ned, som kan gi ham tilgang til chatlogs, søkelogger, interne dokumenter m.m. på PCen din. Før du anklager ham, ville jeg tatt med PCen til en du kjenner eller en profesjonell som kan gå gjennom og se hva som ligger på den og sjekke den for spyware o.l. Prøv f.eks å laste ned Malwarebytes (malwarebytes.com) og gjør noen søk.. og fortell oss for guds skyld hva du finner ut!! Anonymkode: 245c8...513 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Hacking og det å få tilgang til andres telefon er mye lettere via nett enn fysisk. Men har du aldri møtt han? Siden han aldri har vært i samme bygning som telefonen din? Og du er skikkelig forelsket? I ett bilde og en ide om en person? For meg høres dette ut som stjerneeksempel på svindel. Anonymkode: 8d7fd...401 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilvitealt Skrevet 3 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hacking og det å få tilgang til andres telefon er mye lettere via nett enn fysisk. Men har du aldri møtt han? Siden han aldri har vært i samme bygning som telefonen din? Og du er skikkelig forelsket? I ett bilde og en ide om en person? For meg høres dette ut som stjerneeksempel på svindel. Anonymkode: 8d7fd...401 har møtt han to ganger i en offentlig bygning. Telefonen lå i bilen da. Han er en reell person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilvitealt Skrevet 2 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 2 timer siden lajlaj skrev (20 minutter siden): Har du ikke med deg telefonen når du møter han? møtt han et par ganger på et offentlig sted. Telefonen lå i bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilvitealt Skrevet 2 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Han kan absolutt ha sendt deg noe du har lastet ned, som kan gi ham tilgang til chatlogs, søkelogger, interne dokumenter m.m. på PCen din. Før du anklager ham, ville jeg tatt med PCen til en du kjenner eller en profesjonell som kan gå gjennom og se hva som ligger på den og sjekke den for spyware o.l. Prøv f.eks å laste ned Malwarebytes (malwarebytes.com) og gjør noen søk.. og fortell oss for guds skyld hva du finner ut!! Anonymkode: 245c8...513 dvs at han også kan se at jeg har skrevet dette innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilvitealt Skrevet 2 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hacking og det å få tilgang til andres telefon er mye lettere via nett enn fysisk. Men har du aldri møtt han? Siden han aldri har vært i samme bygning som telefonen din? Og du er skikkelig forelsket? I ett bilde og en ide om en person? For meg høres dette ut som stjerneeksempel på svindel. Anonymkode: 8d7fd...401 så han kan ha tilgang til min telefon ved at jeg f.eks har ringt han via facebook? jeg har også sendt bilder ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Du er forelsket i en fyr du har møtt 2 ganger?? Dere skal kjøpe bolig sammen? Jeg skjønner ingenting av dette? Anonymkode: 78e18...610 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Lovebombing ihvertfall. Anonymkode: df45f...341 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden vilvitealt skrev (4 minutter siden): så han kan ha tilgang til min telefon ved at jeg f.eks har ringt han via facebook? jeg har også sendt bilder ... Den vanligste og enkleste måten å installere et type spionprogram er vel å få deg til å klikke på en lenke eller laste ned et vedlegg. Har du gjort dette? Anonymkode: 343b0...4a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilvitealt Skrevet 2 timer siden Forfatter #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er forelsket i en fyr du har møtt 2 ganger?? Dere skal kjøpe bolig sammen? Jeg skjønner ingenting av dette? Anonymkode: 78e18...610 vi har ring og skrevet sammen i nesten halvt år...han sier han elsker meg ...vi har delt veldig mye personlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilvitealt Skrevet 2 timer siden Forfatter #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den vanligste og enkleste måten å installere et type spionprogram er vel å få deg til å klikke på en lenke eller laste ned et vedlegg. Har du gjort dette? Anonymkode: 343b0...4a4 han har sendt meg mange vedlegg som jeg har lastet ned ..dikt , bilder og personlige ting ...kan han ha lagt til et spionprogam ved slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Last nå ned et spyware-program og sjekk. Anonymkode: 32186...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilvitealt Skrevet 2 timer siden Forfatter #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Last nå ned et spyware-program og sjekk. Anonymkode: 32186...805 takk for tips...føler meg dum så kan så lite om dette...finner man også ut om han har tilgang på tlf ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden vilvitealt skrev (8 minutter siden): han har sendt meg mange vedlegg som jeg har lastet ned ..dikt , bilder og personlige ting ...kan han ha lagt til et spionprogam ved slikt? Jepp. Anonymkode: 4a512...e98 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden vilvitealt skrev (3 minutter siden): takk for tips...føler meg dum så kan så lite om dette...finner man også ut om han har tilgang på tlf ? Har han skaffet seg tilgang på telefonen din, så ser han alt. Husk at det er veldig lett å forelske seg i noen du aldri omgås, du ser jo kun deres gode sider, og blåser opp dem også. Alle har irriterende sider ved seg, noen har kjempeirriterende. Du må ikke forelske deg i en slik luftspeiling. Bli kjent med mennesket før du forelsker deg, spesielt før du kjøper eiendom sammen. Anonymkode: 4a512...e98 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilvitealt Skrevet 2 timer siden Forfatter #18 Del Skrevet 2 timer siden så ekkelt...skrev et par ord med han på facebook nå hvor han skriver til meg at han stoler på meg...før var det at han elsket meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Hei, ikke så lett å vite alltid hvor godt man kjenner andre mennesker, osv. Du kan jo spørre ham? Hvordan han vet så mye om deg? Tipper det er mest tilfeldigheter 😊 Har du foresten noen gang vært innom psykiatrien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Bytt passord på dine digitale enheter og nettverket hjemme. Det er ikke noe hokus pokus å følge deg på feks Spotify og se hva du spiller. Sjekk profilen din og se hvem som følger deg. Anonymkode: eedd6...c4c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå