vilvitealt Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei! Jeg har i litt over et halvt år vært i kontakt med en mann som jeg føler jeg har veldig god kjemi med, men som det samtidig føles som det er noe merkelig med....Vi har skrevet mye sammen, ringt hverandre og chattet på facebook og møttes et par ganger. Ofte når vi skriver sammen så nevner han / tar opp de samme ordene eller temaene som jeg har skrevet med venner på snapchat, sms, facebook eller snakket i tlf med noen om enten samme dag, eller dager i forkant...Dette skjedde først ca 2mnd etter vi hadde opprettet kontakt. Jeg er veldig forelsket i denne mannen og nesten trodd at vi har en form for telepati eller magisk kontakt på grunn av dette. Noen ganger har han også sendt meg sanger som jeg har hørt på som jeg altså ikke har sagt til han at jeg har hørt på...Etterhvert synes jeg det ble litt mistenksomt...da vi chattet en dag og vi skrev om å flytte sammen , altså bare drømte om det...og han tok intiativ og videresendte en annonse på en bolig og skrev til meg hva vi kunne ha råd til å kjøpe og ikke ha råd til. Jeg tenkte i ettertid : hvordan kan han vite hva inntekten min er, og hva min eventuelle formue er? ...Jeg har aldri noensinne nevnt det for han! Jeg er selvstendig næringsdrivende og min inntekt er ikke lett å gjette , men på min PC og tlf har jeg informasjon om det...Han har fysisk aldri vært i samme bygning som min tlf eller PC . Kan han allikevel klart å få tilgang på informasjon på dem? Han har videresendt mange vedlegg til meg og jeg har sendt han bilder fra min tlf...Jeg har informert han om at jeg ikke har peiling på data og tekniske ting. Selv er han ekstremt smart og jobber med PC daglig og har mye fritid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Har han tilbudt deg å fikse noe på pc din fra sin? For det er mulig. Men da må jo du ha gitt han tilgang. Da ville han ha fått full tilgang til din pc som om han var deg og satt rett foran den. Anonymkode: 75fbc...dd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Har han bedt deg laste noe ned på din pc? Kanskje han fikk tilgang sånn. Anonymkode: 75fbc...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi2 Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Nevnte han inntekten og formuen din da? Kan man ikke se dette i skattelistene? I så fall kan du logge deg inn på skatteetaten og sjekke om han har søkt det opp der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilvitealt Skrevet 3 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har han bedt deg laste noe ned på din pc? Kanskje han fikk tilgang sånn. Anonymkode: 75fbc...dd3 Ja, han har sendt mye via f.b som jeg har lastet ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Maggi2 skrev (18 minutter siden): Nevnte han inntekten og formuen din da? Kan man ikke se dette i skattelistene? I så fall kan du logge deg inn på skatteetaten og sjekke om han har søkt det opp der. Ja. Prøv dette. Se om han har sjekket deg opp der. Anonymkode: 75fbc...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden vilvitealt skrev (7 minutter siden): Ja, han har sendt mye via f.b som jeg har lastet ned Hva er det du har lastet ned da? Anonymkode: 75fbc...dd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Hvordan fjernstyre en PC? For å fjernstyre en annen PC, trenger du et program som TeamViewer eller AnyDesk på begge datamaskinene. Her er hva du gjør: Åpne programmet på datamaskinen du vil styre fra. Skriv ned tilgangskoden programmet gir deg. Anonymkode: 75fbc...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan fjernstyre en PC? For å fjernstyre en annen PC, trenger du et program som TeamViewer eller AnyDesk på begge datamaskinene. Her er hva du gjør: Åpne programmet på datamaskinen du vil styre fra. Skriv ned tilgangskoden programmet gir deg. Anonymkode: 75fbc...dd3 Har du gitt han en sånn kode? Anonymkode: 75fbc...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå