AnonymBruker Skrevet 14. februar #21 Del Skrevet 14. februar Har lurt på det samme selv. Det er få som holder på med det i lengden, og det sier vel sitt.. Anonymkode: 7af6f...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 14. februar #22 Del Skrevet 14. februar Om du er en veldig "på" selger kan du faktisk tjene en del, men det er ekstremt mye mas (og kjøpepress!). Folk rundt deg går lei og du må være konstant på utkikk etter nye markedsandeler/kunder/kundekrets. Det er et evig jag og mas syntes jeg, men noe liker det. Jeg solgte MK for en kort stund: kjøpte baugen med innhold, solgte frem til det var blitt nedbetalt så øa jeg inn 1 eller 2 store bestillinger, hovedsakelig ting jeg ønsket meg selv, og så sluttet jeg. Gikk ikke i minus, men var steike lei på slutten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:52 #23 Del Skrevet fredag kl 22:52 Ble med ei venninne på Herbalife-seminar en gang. Det var hallelujastemning for og si det sånn! Følte jeg var på møte i en sekt, og ble litt skremt rett og slett. Aldri igjen! Anonymkode: e795a...3a3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:59 #24 Del Skrevet fredag kl 22:59 Dersom du synes det er stas å gnåle i vei til venner og bekjente om å kjøpe ditt og datt, selv om ingen har noen interesse av det, og gjøre deg til uvenn med halvparten av dem for en ørliten fortjeneste, så vær så god. Anonymkode: e8770...70b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:01 #25 Del Skrevet fredag kl 23:01 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ble med ei venninne på Herbalife-seminar en gang. Det var hallelujastemning for og si det sånn! Følte jeg var på møte i en sekt, og ble litt skremt rett og slett. Aldri igjen! Anonymkode: e795a...3a3 Jeg var med på noe tilsvarende, men ga beskjed på direkten hva jeg syntes om kvakksalveriet. Jeg ble høflig ført ut av møtet, helt greit for meg. Anonymkode: e8770...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:15 #26 Del Skrevet fredag kl 23:15 Mitt inntrykk er at de aller fleste som faller for dette er mennesker som er litt «enkle» som man så fint kaller det. Syntes jeg ser et mønster hos de jeg har vært borti eller sett på sosiale medier: gjerne noe helseproblemer/ufør/utmattet eller lignende, dårlig kosthold, (flere) barn («jobben som gir deg fleksibilitet slik at du slipper å fortsette i hamsterhjulet»), lav eller ingen utdannelse.. (og syntes gjerne FrP er et flott parti og at Donald Trump er en dyktig president). Disse menneskene messer i årevis om at de er «selvstendig næringsdrivende» eller «driver egen business» og at man må «ut av komfortsonen» og «tørre å hoppe ned fra gjerdet». Samtidig mottar de ytelser fra NAV…. Og av en eller annen merkelig grunn er det ingen av dem som ender opp med å kunne leve av inntekten de får fra disse «fantastiske» produktene.. 😒 Anonymkode: 91ef8...996 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:41 #27 Del Skrevet fredag kl 23:41 Å, grøss. Jeg hadde en kollega som drev med FL. Hun var "nyfrelst", og sendte filmer fra disse møtene hun var på som gikk vekkelsesmøter en høy gang. Hun ble etter hvert en plage, for om du havnet på bord med henne i lunsjen så endte alle samtaleemner med at hun skulle selge et eller annet. Hun gikk fra kontor til kontor og presset folk til å kjøpe på ganske ufine måter. Hun fikk tilsnakk av ledelsen for å drive med bigeskjeften sin på jobb. Hun sa selv at hun tjente masse på dette og skulle slutte å jobbe snart. Hun flyttet og sluttet i jobben, men så vidt jeg vet har hun fortsatt en helt alminnelig jobb, så millionene rauset ikke inn som hun trodde. Anonymkode: 5d0a8...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:59 #28 Del Skrevet fredag kl 23:59 Jeg var på et vervemøte en gang for forever living, en kollega spurte om jeg ville være med, dette er riktignok mange år siden og før det var så mye snakk om pyramidespill og MLM(ialfall i den grad det er i dag), og av ren nysgjerrighet så ble jeg med. Slik som de snakket frem produktene så er det merkelig at det ennå finnes leger som fortsatt har jobb, var usikker på om jeg skulle grine eller le. Og det var mye lovnader for å si det slik, så ikke merkelig at mange lettlurte der ute går rundt å tror de skal bli millionærer Trengte ikke å bruke mange hjerneceller på å finne ut at dette bare var tull og vas for å si det slik. Anonymkode: 20a71...1a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:04 #29 Del Skrevet lørdag kl 00:04 Bare uføretrygda damer driver med sånt. Anonymkode: 503bf...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:34 #30 Del Skrevet lørdag kl 00:34 Kan helt ærlig si at forever living sine produkter er fantastiske! Det å være selger derimot, det var ikke liv laga. Jeg fikk meg ikke til å mase og presse og spamme alle bekjente over tid på den måten som trengs for å kanskje lykkes. Noen få faste kunder fikk jeg, fordi de var fornøyd med gode produkter. Men det var snakk om å tjene kanskje 1000kr i året på disse, ikke noe å skulle leve av med andre ord. Sa meg villig til å prøve som selger fordi jeg likte godt produktene og det ville gi rabatter til eget bruk. Idag bruker jeg fremdeles disse produktene. De er fantastiske og har hjulpet meg mye med mine hudproblemer feks. Men nå bestiller jeg stort til eget bruk ca to ganger årlig, og da nevner jeg til de som faktisk liker produktene at jeg legger inn min bestilling snart om de ønsker påfyll av noe. Trenger de, hiver de seg på. Trenger de ikke, takker de nei. For de aller fleste er det nok ikke realistisk å skulle leve av noe sånt. Men om man vil gjøre mye jobb for å bygge opp en biinntekt på opptil 3-4000 i mnd, så er det fullt mulig. Personlig foretrekker jeg nok heller å bestille det jeg vil til eget bruk, også lever jeg av noe helt annet og mer stabilt. Og produktene jeg bestiller, det er i all hovedsak hudprodukter og llignende. De har nemlig en hudserie som har gjort huden min bedre enn noe som helst annet sted tidligere, både fra vanlige butikker og reseptbelagt på apotek. Det funker fantastisk for meg. Fordi den ble rett for meg. Hadde jeg kommet over noe bedre i fysisk butikk hadde jeg fort byttet til det for enkelhets skyld. Men det har ikke skjedd enda. Tenker også at det er godt mulig flere slike firmaer har gode produkter. Det vet jeg ikke, har ikke prøvd og har ikke behov for det heller. Systemet rundt salget av dem føler jeg vanskeliggjør ting endel. Mas om å bli med som selger er travelt. Det samme er det å finne ny kontakt for hver gang noen slutter å selge. Det gir lite stabilitet ift å bli fast kunde av produkter utenfor butikk. Anonymkode: dcab3...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:19 #31 Del Skrevet lørdag kl 08:19 Jeg driver med noe "slik". Jeg har 1 kunde - meg selv. Grunnen er at jeg er fornøyd med disse produktene, og kan få kjøpt de til grei pris. Anonymkode: feeb7...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:45 #32 Del Skrevet lørdag kl 09:45 Hvis ikke man er interessert i å bruke venner og familie for å tjene disse pengene og få solgt disse produktene så bør man holde seg unna. Jeg holdt litt på med fl i min ungdom, og det var gøye fester og alt det der, men det var også hinsides mye press og lureri. Jeg orker ikke å prøve å selge i enhver situasjon jeg var i, og da gikk det jo ikke da. Anonymkode: 7793d...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:45 #33 Del Skrevet lørdag kl 09:45 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mitt inntrykk er at de aller fleste som faller for dette er mennesker som er litt «enkle» som man så fint kaller det. Syntes jeg ser et mønster hos de jeg har vært borti eller sett på sosiale medier: gjerne noe helseproblemer/ufør/utmattet eller lignende, dårlig kosthold, (flere) barn («jobben som gir deg fleksibilitet slik at du slipper å fortsette i hamsterhjulet»), lav eller ingen utdannelse.. (og syntes gjerne FrP er et flott parti og at Donald Trump er en dyktig president). Disse menneskene messer i årevis om at de er «selvstendig næringsdrivende» eller «driver egen business» og at man må «ut av komfortsonen» og «tørre å hoppe ned fra gjerdet». Samtidig mottar de ytelser fra NAV…. Og av en eller annen merkelig grunn er det ingen av dem som ender opp med å kunne leve av inntekten de får fra disse «fantastiske» produktene.. 😒 Anonymkode: 91ef8...996 Anbefaler alle å følge Hilde Dailylife på tik tok. Hun er utdannet sykepleier, har tilsammen 8 barn med dine, mine og våre barn, de er også veldig religiøse. Hun sluttet i jobben på sykehus for å jobbe mer med MK og ha bedre tid til familien. Hun sminker seg og fjerne sminke på live, mannen hennes står ved siden av henne og nusser på henne og svarer på meldinger fra hennes følgere. Nå har hun begynt med live kun for abonnenter, noe jeg aldri ville trudd hun kunne gjøre. Jo mer jeg ser på henne, jo mer enkel føler jeg hun og mannen hennes er. Her er det MK for alle penga og målet hennes er den rosa MK bilen. Bare følge henne en stund og avfølg henne etterhvert. Her skal alt filmes og exponering av barn daglig. Har til og med begynt å filme når de spiser. Anonymkode: ce642...422 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:00 #34 Del Skrevet lørdag kl 10:00 Min svigermor drev med Nuskin for noen år siden, og brukte to timer av konfirmasjonen til min nevø til å prøve å overtale meg til å starte med det også, hun mente jeg kunne slutte i jobben min (er jurist) for å starte med det. Hun holdt på med det et år kanskje, også hørte vi aldri noe mer. Jeg har også en slektning som driver med Herbalife, han er veldig sånn gladkristen-aktig oppførsel rundt det og pusher produkter skamløst. Han prøvde å leve for det en stund, men nå er han tilbake i vanlig jobb. Det ser ut som det gjør han lykkelig, og jeg tror faktisk det gjør det. Jeg ble sånn halvveis lurt med på en Mary Kay-kveld av en venninne (skjønte for sent at det var en sånn type kveld). Jeg kjøpte et par produkter, mest av høflighet, men ble altså bombardert med sms, telefoner og Messenger i etterkant. Jeg tror hun kontaktet meg 3-4 ganger i uken i starten- og hun holdt det gående ganske lenge. Hun klarer å leve av det, men det kommer med en pris jeg iallefall ikke hadde vært villig til å betale- for mer intens markedsføring har jeg sjelden vært borti. Anonymkode: 00d42...6d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet lørdag kl 14:16 #35 Del Skrevet lørdag kl 14:16 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mitt inntrykk er at de aller fleste som faller for dette er mennesker som er litt «enkle» som man så fint kaller det. Syntes jeg ser et mønster hos de jeg har vært borti eller sett på sosiale medier: gjerne noe helseproblemer/ufør/utmattet eller lignende, dårlig kosthold, (flere) barn («jobben som gir deg fleksibilitet slik at du slipper å fortsette i hamsterhjulet»), lav eller ingen utdannelse.. (og syntes gjerne FrP er et flott parti og at Donald Trump er en dyktig president). Disse menneskene messer i årevis om at de er «selvstendig næringsdrivende» eller «driver egen business» og at man må «ut av komfortsonen» og «tørre å hoppe ned fra gjerdet». Samtidig mottar de ytelser fra NAV…. Og av en eller annen merkelig grunn er det ingen av dem som ender opp med å kunne leve av inntekten de får fra disse «fantastiske» produktene.. 😒 Anonymkode: 91ef8...996 Jeg kaller sånne folk "søkere" de har liten evne til kritisk tenkning og søker egentlig etter innpass i en gruppe. Dette er veldig sårbare mennesker som lett blir slukt opp i noe. Jeg tror slike mennesker er veldig formbare og det ofte er tilfeldig hvor de ender opp, det kan være grupper med ekstreme politiske meninger, sekter, indremisjons greier, MLM og til og med kriminelle nettverk som motorsykkelklubber. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:47 #36 Del Skrevet søndag kl 09:47 AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 9.19): Jeg driver med noe "slik". Jeg har 1 kunde - meg selv. Grunnen er at jeg er fornøyd med disse produktene, og kan få kjøpt de til grei pris. Anonymkode: feeb7...f1d Samme her. Jeg kjenner folk som har gjort det veldig bra i disse systemene, men de jobber tilsvarende også. Det er ingen lett-å-bli-rik-løsning, slik mange tror. Anonymkode: a2845...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå