AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg vurderer ikke å starte selv, men er ekstremt nysgjerrig. Jeg får til stadighet opp kontoer på Instagram med damer i 30-40-årene som reklamerer med frihet, flotte reiser, fantastiske muligheter og en inntekt som nesten ikke kan måle seg med noen annen jobb.. Jeg er fordomsfull og oppfatter disse kvinnene som litt desperate mennesker som ikke har nådd helt opp i arbeidslivet eller det sosiale liv (eller begge deler). Jeg har aldri kjøpt produkter fra FL, MK eller fra andre forhandlere av lignende produkter/samme markedsføringsprinsipp. Du som har drevet med dette selv, eller kjenner noen som har, hvor bra er det? Hvor mye tjener man faktisk på å selge hudkremer og leppepomader? Anonymkode: f5db0...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har noen i nær omgangskrets som driver med det. Og de tjener ikke mye på det. Men det er sosiale mennesker som elsker å holde demonstrasjoner og slikt. Timebetalingen er selvfølgelig ræva, med mindre du har vervet 100 stk under deg. Anonymkode: 09771...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har en bekjent som har startet som nu-skin selger, og kan aldri forstå at det er så lukrativt som vedkommende påstår! Virker veldig shady spør du meg… Anonymkode: 370d8...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Eller hva med Fitline, her kan du jo bli rik sier en jeg er venner med på face.. Anonymkode: 53459...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Kjenner ei som drev med FL. Hun gikk på en stor smell både psykisk, sosialt og økonomisk. Det gikk fort fra fine reiser og silkebånd til scenen og «en helt ny selvtillit» og utnytte ungene sine på sosiale medier - til hun var tilbake i jobben som sykepleier. Jeg vet ikke detaljene, men tror det var ugly. Anonymkode: 7d58a...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Jeg husker jeg fikk gratis sminke time...en time jeg ble sminket sv Mary key produkter. Hun var veldig søt hun som snakket om dette, men jeg viste jo hva jeg gikk til. Hun fikk der til å høres så flott ut, hun eide en rosa bil og de hadde store fester etc Om jeg ville bli med kunne jeg starte med den minste pakke til 2000 kroner...mrm det var ", vært 5000" så når jeg fikk solgt dette ville jeg tjene på det. Så kunne jeg gå over til større pakker etc Ja jeg mine 1 venner og ikke noen å selge til eller interesse av dette sa nei he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Kjenner en som gjør det bra med Mary Kay. Men hun har holdt på i mange år. Er veldig sosial, og har en stor familie. Og i starten var det bare en liten ekstra inntekt, da hun gikk hjemme med 5 barn. Anonymkode: f7419...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Har prøvd og det er bare tøys! Anonymkode: f994c...72d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #9 Del Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjenner en som gjør det bra med Mary Kay. Men hun har holdt på i mange år. Er veldig sosial, og har en stor familie. Og i starten var det bare en liten ekstra inntekt, da hun gikk hjemme med 5 barn. Anonymkode: f7419...8f2 Hilde_dailylife? Hun har konto på tik tok og får ikke fullrost MK. Høres helt ærlig ut som en Gud hun tilber ved siden av Gud som hun også trur på. Hun sluttet som sykepleier fordi MK er en så strålende jobb. MK er såååååå fantastisk visstnok. Anonymkode: ce642...422 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #10 Del Skrevet 7 minutter siden Alle disse firmaene er MLM, multi level marketing-firmaer, som man faktisk burde holde seg unna med mindre man har 300+ lettlurte venninner og et ambisjonsnivå utav denne verden. De som tjener penger, gjør det jo ved å verve ennå flere i nivået under seg; de -aller fleste- befinner seg på bunnen i den pyramiden der og tjener ikke noe. Noen få kravler seg opp i nivåene og tjener ok, en promille tjener fetttttt. Men generelt sett, tenk på det som en pyramide med veldig mange som sliter i bunnen. I en vanlig jobb er det i det minste fast lønn, sikkerhet og pensonsordninger osv. Produktene de selger er heller aldri sååå fantastiske som de vil ha det til.. helt greie. Anonymkode: bd194...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 2 minutter siden #11 Del Skrevet 2 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vurderer ikke å starte selv, men er ekstremt nysgjerrig. Jeg får til stadighet opp kontoer på Instagram med damer i 30-40-årene som reklamerer med frihet, flotte reiser, fantastiske muligheter og en inntekt som nesten ikke kan måle seg med noen annen jobb.. Jeg er fordomsfull og oppfatter disse kvinnene som litt desperate mennesker som ikke har nådd helt opp i arbeidslivet eller det sosiale liv (eller begge deler). Jeg har aldri kjøpt produkter fra FL, MK eller fra andre forhandlere av lignende produkter/samme markedsføringsprinsipp. Du som har drevet med dette selv, eller kjenner noen som har, hvor bra er det? Hvor mye tjener man faktisk på å selge hudkremer og leppepomader? Anonymkode: f5db0...607 Kjære deg. Alt du trenger å gjøre er å google: MLM og du vil se at over 80% taper på dette, så har du 15-20% som tjener småtteri, og en prosent som tjener så og si alle pengene. Du tjener ikke penger på å selge produktene, du tjener penger på downlinen din. Du trenger ikke være skarp i matte for å skjønne at downlinen din skal ikke ha spesielt mange ledd før verden går tom for potensielle mennesker du kan verve. For hver person du verver, så lager du også en konkurrent, det er derfor dette ikke fungerer.. Produktene er ofte også ikke spesielt gode og alltid overpriset. Det er den verste typen bedrift du kan involvere deg i. Endret 1 minutt siden av K.B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå