SPOCA Skrevet 14. februar #21 Del Skrevet 14. februar (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Her beviser du jo nesten poenget mitt, jeg er super fornøyd med postnord og kjenner ingen som har problemer med de velger de over posten så sant jeg kan velge Media har omtalt booking.com så det er ikke akkurat noe jeg finner på. Vet trustpilot må tas med en klype salt, men er jo stort sett positive omtaler som blir jukset med for å få bedriften til å se bedre ut så velger å tro på de kombinert med alt som har vært i media over årene. Vil også presisere at det sjeldent er billigere via booking.com om du sammenligner direkte med valgt hotell feks. Har selv på en måte brukt booking.com til mindre turiststeder som ikke har hjemmeside, for å få mer informasjon og bilder, men har heller ringt direkte og booket for samme pris men da med garanti. Og så er det jo veldig bra at så mange er fornøyde Håper ts blir fornøyd også! Anonymkode: 3edd7...213 Deg om det. Det finnes mang en gruppe dedikert til den elendige servicen til Postnord. Inkludert tråder på KG. Hvilket du også bekreftes, siden du skriver "men er jo stort sett positive omtaler som blir jukset med for å få bedriften til å se bedre ut så velger å tro på de kombinert med alt som har vært i media over årene." Det er jo nettopp det Postnord har blitt beskyldt for. Takk for at nettopp du bekrefter dette. Nok om det. Nå har ikke jeg hevdet at det er billigere nødvendigvis, men jeg sjekker alltid alle steder før jeg bestiller via Booking.com. Alle de bookinger jeg har gjort er billigere via Booking.com. Men for meg er ikke nødvendigvis billigst det viktigste. For meg er det viktigst å ikke betale noe nå, at det er mulighet for avbestilling, i tillegg til en hel del andre kriterier. Det er ikke alltid dette er kriterier hotellene oppfyller når man bestiller direkte. Av samme grunn vil jeg ikke få samme godene via Booking.com, som når jeg bestiller direkte via Strawberry, fordi jeg er gullmedlem der. Det er f.eks ett av mange unntak som gjør at jeg ikke bruker dem. Man må jo alltid sjekke flere steder for å få de gunstigste betingelsene. Det forstår vel de fleste. MEN, å avfeie et sted basert på én dårlig erfaring du har hørt anekdotisk høres for meg helt merkelig ut. Men, meg om det. Jeg er ikke spesielt interessert i å kverulere mer med deg. Endret 14. februar av SPOCA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #22 Del Skrevet 14. februar Jeg bruker alltid booking.com til hotellreservasjoner. Har aldri hatt trøbbel, men jeg sjekker alltid hotellene på egen nettside først, bl.a. om bildene stemmer overens. Den ene gangen jeg brukte en annen portal (husker ikke navnet) for hotellbestilling, stod jeg i Portugal rett før midnatt en lørdag kveld og hotellet hadde slett ingen reservasjon. Heldigvis ikke forhåndsbetalt. Har lest en del av de enstjernes vurderingene på trustpilot. Mye rart der. Hvis rommet ikke er rengjort på et kjedehotell i Norge, så klager man i resepsjonen, det er ikke booking.com som har ansvar for slikt. Flybilletter bestiller jeg aldri på bookingportaler, kun på flyselskapenes sider. Anonymkode: e2ea7...f3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #23 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Den ene gangen jeg brukte en annen portal (husker ikke navnet) for hotellbestilling, stod jeg i Portugal rett før midnatt en lørdag kveld og hotellet hadde slett ingen reservasjon. Heldigvis ikke forhåndsbetalt. Anonymkode: e2ea7...f3a Grei leveregel er å varsle hotellet på forhånd når du kommer veldig sent til hotellet og ikke har en booking som er forhåndsbetalt. Vet ikke om du hadde varslet eller ei, men uansett... Anonymkode: 53361...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #24 Del Skrevet 15. februar Jeg føler med på alle svarene deres. Tusen takk alle sammen☺️ Dette er veldig nyttig for meg. TS Anonymkode: 9be42...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå