AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:46 #41 Del Skrevet tirsdag kl 09:46 sommerkroppen skrev (2 minutter siden): Jeg er dame og jeg har alltid skjønt det slik at det er lite ønskelig å ha bollemus. Det var liksom skrekken å ha det. Uff så slemme vi var, for jeg har helt sikkert mange venninner som har akkurat det. Men "alle" var enige om at det var stygt. Så lite man vet når man er ungdom. Bollemus er 100% å foretrekke. Anonymkode: 10721...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:50 #42 Del Skrevet tirsdag kl 09:50 Bollemus - ja. Mage - nei. Anonymkode: 6ff5d...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 09:52 #43 Del Skrevet tirsdag kl 09:52 Kryneren skrev (48 minutter siden): Du er som du er, det er mer enn bra nok💕 Ja det syns jeg og 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet tirsdag kl 09:52 #44 Del Skrevet tirsdag kl 09:52 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bollemus er 100% å foretrekke. Anonymkode: 10721...ea8 Ut fra denne tråden, så skjønner jeg at menn gjør det ja. Jeg snakker om oss kvinner, og hva vi i vår jentekrets synes var pent og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:53 #45 Del Skrevet tirsdag kl 09:53 AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 20.59): Helt ærlig? Anonymkode: 1baf2...e64 Bollemus og mage har ingenting med hverandre å gjøre. Man kan fint ha bollemus uten å måtte være tjukk. Er man tjukk, har man ikke bollemus, man er tjukk. Anonymkode: 38d43...b6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:53 #46 Del Skrevet tirsdag kl 09:53 AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 18.18): Avslutter han med å rope SA BRURA!!! for deretter le og slå seg på låret? 😂 Anonymkode: 2f057...641 Hvem mannfolk gjør ikke det? 😆😆😆 Er standard uttrykk det der 😂 Anonymkode: f67af...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:54 #47 Del Skrevet tirsdag kl 09:54 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du virker uerfaren😅 Den skal ikke inn midt oppå på bollen. Den skal i hullet lengre nede 🤣 Anonymkode: 24a9f...da7 Det er godt oppå og 😉 Anonymkode: f67af...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:55 #48 Del Skrevet tirsdag kl 09:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bollemus og mage har ingenting med hverandre å gjøre. Man kan fint ha bollemus uten å måtte være tjukk. Er man tjukk, har man ikke bollemus, man er tjukk. Anonymkode: 38d43...b6f Da er jeg tjukkebolla feita og stolt av det! Anonymkode: f67af...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:14 #49 Del Skrevet tirsdag kl 11:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bollemus og mage har ingenting med hverandre å gjøre. Man kan fint ha bollemus uten å måtte være tjukk. Er man tjukk, har man ikke bollemus, man er tjukk. Anonymkode: 38d43...b6f Men her er det altså komboen det etterspørres om folk liker. Anonymkode: 10721...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:15 #50 Del Skrevet tirsdag kl 11:15 sommerkroppen skrev (1 time siden): Ut fra denne tråden, så skjønner jeg at menn gjør det ja. Jeg snakker om oss kvinner, og hva vi i vår jentekrets synes var pent og ikke. Jeg snakker om HI og overskriften. Anonymkode: 10721...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet tirsdag kl 14:38 #51 Del Skrevet tirsdag kl 14:38 Irak skrev (4 timer siden): Ja det syns jeg og 💕 Så bra 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:01 #52 Del Skrevet tirsdag kl 15:01 AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 20.59): Helt ærlig? Anonymkode: 1baf2...e64 Nei. Anonymkode: 690e1...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:59 #53 Del Skrevet onsdag kl 05:59 Heller litt "junk-in-the-trunk" enn synlige knokler. Å være sexy-lubben er et sterkt signal om at du er rustet til å få barn, noe menn like og ubevisst ser etter. Når det gjelder mus, så foretrekker jeg personlig bollemus foran spissmus. På treningssenteret ser man hver dag mange ulike varianter, men bolle er absolutt å foretrekke. For meg altså, men vi er alle heldigvis forskjellige. Anonymkode: cb408...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:24 #54 Del Skrevet onsdag kl 06:24 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Bollemus og mage har ingenting med hverandre å gjøre. Man kan fint ha bollemus uten å måtte være tjukk. Er man tjukk, har man ikke bollemus, man er tjukk. Anonymkode: 38d43...b6f Utstående mage og tjukk har ingenting med hverandre å gjøre, gitt. Det samme gjelder litt mage etter barnefødsler. Jeg har BMI på 20, og likevel en liten mage. Mener du at jeg er tjukk? Anonymkode: ce235...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:30 #55 Del Skrevet onsdag kl 08:30 monican94 skrev (På 14.2.2025 den 18.10): tror ikke det er et ja/nei spm. oooog de fleste menn liker vel dama også følger det med det som følger med Enig i denne. Ingen mann misliker underlivet som sitter på dama han liker, uansett hvordan den er. Du kommer aldri til å bli dumpet basert på hvordan underlivet ditt ser ut, TS. Anonymkode: 61ae4...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet onsdag kl 11:15 #56 Del Skrevet onsdag kl 11:15 AnonymBruker skrev (På 18.2.2025 den 9.12): Hæ?? Hvis du prøver å penetrere bolla, gjør du det veldig feil. 🫣 Anonymkode: 8a087...f8c Haha ja 😅 Stor og myk bolle, og en dissende mage over, takk 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå