AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:51 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:51 Hei! Typen og jeg flyttet sammen for noen mnd siden. Det går veldig bra, men er en ting jeg reagerer på. Han har en datter på 6 år som han har 50%. Når klokken er halv 8 skal hun vær ferdig stelt og ha lagt seg. Etter han har gitt natta-klem og sagt god natt går han rett på pc´n og starter et game. Når det starter er han opptatt og utilgjengelig i ca en halvtime om gangen. Datteren hans sliter ofte veldig med å sove og kan bli liggende våken i opp til 3 timer i senga. Når dette skjer blir hun naturlig nok utålmodig og kommer gjerne innom soverommet hans der han sitter og spør om ulike ting som hun har kommet på, forteller ting, er redd for at det er monster under senga, vil ha vann osv. Når hun kommer tar han ikke øynene fra skjermen og bare svarer så kort som mulig, gjerne noe sånt som «nå må du legge deg, god natt» eller «det finnes ikke monster, god natt» osv. Det hender også at det plutselig kommer et rop/brøl fra han når han blir litt for ivrig i spillet, slik at datteren hører det (han prøver å la vær, men klarer det ikke alltid). Overreagerer jeg når jeg synes det er et stort rødt flagg? Nesten så jeg begynner å revurdere å få barn med han. Anonymkode: 3e614...ed4 3 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:56 Populært innlegg #2 Del Skrevet torsdag kl 19:56 "Nesten" revurderer...? Du ser jo nå hvilken fremtid dine potensielle barn med han ville få. De vil mer eller mindre bli ditt ansvar. Anonymkode: 048ce...de3 56 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:02 #3 Del Skrevet torsdag kl 20:02 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Nesten" revurderer...? Du ser jo nå hvilken fremtid dine potensielle barn med han ville få. De vil mer eller mindre bli ditt ansvar. Anonymkode: 048ce...de3 Tja, bare etter leggetid om de ikke får sove da. Er ikke så ofte han gamer når hun er våken. ts Anonymkode: 3e614...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet torsdag kl 20:07 #4 Del Skrevet torsdag kl 20:07 Men er han ikke interessert i å bruke tid med deg på kveldene? 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:10 #5 Del Skrevet torsdag kl 20:10 smurfebuss skrev (1 minutt siden): Men er han ikke interessert i å bruke tid med deg på kveldene? Vi er begge veldig glad i alenetid så da finner vi gjerne på ulike ting, så vi er kompatible der. Men vi har også så klart kvelder vi tilbringer sammen og gjør ting i lag også:) ts Anonymkode: 3e614...ed4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
- Brian Skrevet torsdag kl 20:18 #6 Del Skrevet torsdag kl 20:18 (endret) Det spørs om voksne som prioriterer gaming fremfor barn, er modne nok til å ha foreldrerollen, eller bare er store barn selv når alt kommer til alt ... Endret torsdag kl 20:23 av - Brian 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:18 #7 Del Skrevet torsdag kl 20:18 Hvordan du kan vurdere å få barn med en slik er over min forstand. Noe så usexy og umodent! Anonymkode: 07ea6...7f3 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:38 #8 Del Skrevet torsdag kl 20:38 Kan ikke du være tilgjengelig for datteren da, siden far ikke burde hatt barn? Anonymkode: 239e0...117 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:46 #9 Del Skrevet torsdag kl 20:46 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Tja, bare etter leggetid om de ikke får sove da. Er ikke så ofte han gamer når hun er våken. ts Anonymkode: 3e614...ed4 Hun er jo våken. Anonymkode: 06131...d77 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:47 #10 Del Skrevet torsdag kl 20:47 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan ikke du være tilgjengelig for datteren da, siden far ikke burde hatt barn? Anonymkode: 239e0...117 Det er jeg, men gun går gjerne til sin far først siden det er han hun kjenner best. Så kommer hun inn til meg etter at han har avvist henne. Men jeg er ikke hjemme hver kveld, jeg jobber turnus og da har hun ingen andre. Dessuten tenker jeg at han burde oppføre seg på en annen måte mot henne selv om jeg også er der og kan hjelpe… ts Anonymkode: 3e614...ed4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:48 #11 Del Skrevet torsdag kl 20:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er jo våken. Anonymkode: 06131...d77 Ja, mente når hun skal vær våken. Hun er jo våken når hun ikke får sove også, men da skal hun egentlig sove ts Anonymkode: 3e614...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:54 #12 Del Skrevet torsdag kl 20:54 Det er veldig enkelt. Fasiten på innlegget ditt er: Typen din prioriterer gamingen fremfor datteren. Da er det opptil deg å vurdere om han er noe å satse på som evt far til dine barn. Velger du likevel å få barn med ham, er det fint om du ikke kommer her på KG om noen år og syter fordi han prioriterer å game. På forhånd takk. Anonymkode: 71bae...1b1 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:08 #13 Del Skrevet torsdag kl 21:08 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kan ikke du være tilgjengelig for datteren da, siden far ikke burde hatt barn? Anonymkode: 239e0...117 Det er faren sin jobb. Anonymkode: 06131...d77 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:08 #14 Del Skrevet torsdag kl 21:08 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, mente når hun skal vær våken. Hun er jo våken når hun ikke får sove også, men da skal hun egentlig sove ts Anonymkode: 3e614...ed4 Da må han game når hun faktisk sover. Anonymkode: 06131...d77 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:38 #15 Del Skrevet torsdag kl 21:38 Hadde han gjort dette på dagtid, fine. Men han gjør det når hun skulle ha lagt seg. Jeg ser ikke at dette er noe annerledes enn da vi prøvde å gå ut av sengen på rommet da på 80-tallet. Ble ikke akkurat møtt av mye blikkontakt og kommunikasjon da. Anonymkode: 3ae83...744 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:42 #16 Del Skrevet torsdag kl 21:42 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde han gjort dette på dagtid, fine. Men han gjør det når hun skulle ha lagt seg. Jeg ser ikke at dette er noe annerledes enn da vi prøvde å gå ut av sengen på rommet da på 80-tallet. Ble ikke akkurat møtt av mye blikkontakt og kommunikasjon da. Anonymkode: 3ae83...744 Ikke om du hadde ligget våken i sengen i 2-3 timer og ikke fikk sove fordi du var redd for et monster under sengen heller? ts Anonymkode: 3e614...ed4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:59 #17 Del Skrevet torsdag kl 21:59 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg ser ikke at dette er noe annerledes enn da vi prøvde å gå ut av sengen på rommet da på 80-tallet. Ble ikke akkurat møtt av mye blikkontakt og kommunikasjon da. Jeg ble slått og skreket til om jeg sto opp igjen på 80-tallet. Hva har 80-tallet med saken å gjøre? Hun er redd og trenger trøst og ro, og han velger gaming over datteren. Anonymkode: 06131...d77 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:02 #18 Del Skrevet torsdag kl 22:02 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ikke om du hadde ligget våken i sengen i 2-3 timer og ikke fikk sove fordi du var redd for et monster under sengen heller? ts Anonymkode: 3e614...ed4 (Ikke meg du spør over) Han virker ikke å bry seg om følelsene hennes. Han setter i hvertfall gaming først. Han burde vel sjekke under senga da og forsikre og bli på rommet til hun sover. Da sover hun sikkert kjappere også. Trist å høre at hun er redd og blir oversett. Anonymkode: 06131...d77 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:13 #19 Del Skrevet torsdag kl 22:13 Jenta er hele 8 år gammel. Får hu ikke ha døra åpen, litt lys på, og lese eller høre på lydbok til hu sovner? Mannen din er ikke careless og ignorant, han er derimot konsekvent, og immun mot barns sedvanlige prokastinering av leggetid. Anonymkode: 8d095...505 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:19 #20 Del Skrevet torsdag kl 22:19 3 timer våken? Da sover hun jo altfor lite! Det burde far prioritere. I perioder har alle mine barn trengt at jeg lå ved siden av dem til de sovna. Det var noe vi selvfølgelig gjorde! Søvn er viktig Anonymkode: a84ac...fac 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå