AnonymBruker Skrevet 14. februar #21 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 21.11): Jeg har tatt initiativ. Men alltid blitt avvist 😅 Så jeg vet ikke helt om jeg kommer til å gjøre det igjen 😝 Anonymkode: 360b3...e8b Velkommen til mannens verden 😥 Anonymkode: 175a9...3e2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #22 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 20.44): Er jeg interessert tar jeg initiativ. Ellers tror jeg man går glipp av mange sjanser. Noen menn mangler det gener. 😂 Anonymkode: 3dcf1...526 Veldig lurt av deg 😉 hilsen mann. Anonymkode: ae170...546 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #23 Del Skrevet 14. februar Jeg har aldri tatt sjansen på å ta initiativ... Det er jo så mye man må være sikker på, og ikke minst at vedkommende faktisk er ledig på markedet. I tillegg holder det jo ikke at kun jeg er interessert, - må jo gå begge veier, og sånt er vanskelig å vite synes jeg. Heldigvis tok mannen min sjansen en gang i sin tid, for ellers hadde jeg vært gammel jomfru idag.😅 Anonymkode: 170e5...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #24 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 21.12): Er det ekstremt tydelig at han er interessert kan jeg ta initiativ, men som regel venter jeg på han... Anonymkode: 0ecbc...7bf Så dumt av deg…. 😔 Anonymkode: ae170...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #25 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 21.19): Er hetero, men har aldri vært interessert i en mann. Så jeg vet ikke. Er vant til at de er så plagsomme og ikke lar meg være i fred. Gjemmer meg hjemme nå til jeg blir gammel. Anonymkode: 1ae85...d28 Det tror jeg er veldig lurt og til det beste for oss alle 😊👍 Anonymkode: ae170...546 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #26 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 21.14): Jeg tar det som en selvfølge at ingen er interessert i meg, så jeg tar aldri initiativ. Prøvde tidligere, men ble bare avvist. Anonymkode: 6fae0...e0a Da må du endre holdning og tenke motsatt. Selvfølgelig finnes det noen som er interessert i deg også! Vær blid, åpen og imøtekommende. Vis selvtillit og ikke snakk ned deg selv. Jeg var litt som deg og endret holdning, og det hjalp. Ble ikke så mye bedre på å ta initiativ, men merket at jeg ble mer interessant for det motsatte kjønn. Er kvinne selv. Lykke til! 🙌 Anonymkode: 170e5...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #27 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da må du endre holdning og tenke motsatt. Selvfølgelig finnes det noen som er interessert i deg også! Vær blid, åpen og imøtekommende. Vis selvtillit og ikke snakk ned deg selv. Jeg var litt som deg og endret holdning, og det hjalp. Ble ikke så mye bedre på å ta initiativ, men merket at jeg ble mer interessant for det motsatte kjønn. Er kvinne selv. Lykke til! 🙌 Anonymkode: 170e5...b48 "Just be confident bro" Anonymkode: 53e67...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #28 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 20.38): Sistnevnte. Har aldri turt å ta initiativ. Anonymkode: ddd18...fb0 Merkelig hvordan dette er så mye mer skummelt for kvinner enn for menn? Hvorfor? Anonymkode: ba65f...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #29 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Merkelig hvordan dette er så mye mer skummelt for kvinner enn for menn? Hvorfor? Anonymkode: ba65f...f99 Sikkert en blanding av fysikken, naturen, holdninger i samfunnet. Mindre forventning til å måtte og dermed også kunne lene seg litt på det. Mer forventning til å bli valgt av en mann for å bli elsket som i romanse historier. Menn har i stereotypier mer pågåendehet, men er det ekte? På steder hvor de ikke har sterke holdninger om hvor negativt trakkasering er, så er det jo langt verre for damer å bare gå offentlig, så seksuelt er det sikkert noe i det. Men merker at begge kjønn kan prøve seg, trakkasere, kvier seg og være usikker, eller sette pris på å være den som blir oppsøkt. Anonymkode: 83e1a...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #30 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert en blanding av fysikken, naturen, holdninger i samfunnet. Mindre forventning til å måtte og dermed også kunne lene seg litt på det. Mer forventning til å bli valgt av en mann for å bli elsket som i romanse historier. Menn har i stereotypier mer pågåendehet, men er det ekte? På steder hvor de ikke har sterke holdninger om hvor negativt trakkasering er, så er det jo langt verre for damer å bare gå offentlig, så seksuelt er det sikkert noe i det. Men merker at begge kjønn kan prøve seg, trakkasere, kvier seg og være usikker, eller sette pris på å være den som blir oppsøkt. Anonymkode: 83e1a...651 Har ikke noe inntrykk av at menn i Norge idag er noe modigere enn kvinner på å sjekke. Men det er utav egen erfaring, ikke fordi jeg har oversikt, så er ikke bastant på det. Anonymkode: 83e1a...651 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 15. februar #31 Del Skrevet 15. februar Dersom jeg er veldig forelsket tar jeg alltid alltid initiativ. Da er det mye som står på spill, og jeg er redd anledningen forsvinner. Jeg må overvinne mine mer tilbakeholdende reflekser, og det kan bli kleint. Likevel har det gitt meg sjansen på kvinner som jeg nøkternt sett aldri skulle hatt sjanse på. Når jeg spør dem, har de sagt at det var nettopp det at jeg var pågående langt utover egne reflekser som gjorde at de fikk den første romantiske interessen. Jeg har rett som det er små flørter på gang, ofte flere samtidig. Der hvor det er åpenbart for alle at dette er flørter som ikke skal føre noen vei, tar jeg ikke noe initiativ utover at vi begge gir det bittelitt næring hver gang vi treffes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #32 Del Skrevet 15. februar Snok1 skrev (1 minutt siden): Dersom jeg er veldig forelsket tar jeg alltid alltid initiativ. Da er det mye som står på spill, og jeg er redd anledningen forsvinner. Jeg må overvinne mine mer tilbakeholdende reflekser, og det kan bli kleint. Likevel har det gitt meg sjansen på kvinner som jeg nøkternt sett aldri skulle hatt sjanse på. Når jeg spør dem, har de sagt at det var nettopp det at jeg var pågående langt utover egne reflekser som gjorde at de fikk den første romantiske interessen. Jeg har rett som det er små flørter på gang, ofte flere samtidig. Der hvor det er åpenbart for alle at dette er flørter som ikke skal føre noen vei, tar jeg ikke noe initiativ utover at vi begge gir det bittelitt næring hver gang vi treffes. Men om de visste den detaljen har de sikkert blitt skuffet om de ikke er av samme type. Eller ikke bryr seg. Å være pågående skaper en illusjon av at du virkelig liker dem, men du gjør jo ikke egentlig det. Du har bare en taktikk. Anonymkode: 83e1a...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 15. februar #33 Del Skrevet 15. februar (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men om de visste den detaljen har de sikkert blitt skuffet om de ikke er av samme type. Eller ikke bryr seg. Å være pågående skaper en illusjon av at du virkelig liker dem, men du gjør jo ikke egentlig det. Du har bare en taktikk. Anonymkode: 83e1a...651 Jeg er ikke sikker på hva du sikter til her. Hva er taktikken, og hvem er det jeg egentlig ikke liker? Er jeg pågående, så er det fordi jeg virkelig er veldig forelsket. Da liker jeg dem virkelig godt! Jeg vil heller kalle det en bevisst beslutning å være pågående heller enn en taktikk. Jeg er ikke veldig dreven. Jeg trodde det kom tydelig fram. Beklager det. Endret 15. februar av Snok1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #34 Del Skrevet 15. februar Snok1 skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke sikker på hva du sikter til her. Hva er taktikken, og hvem er det jeg egentlig ikke liker? Trodde du skrev du flørter med flere samtidig? Anonymkode: 83e1a...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #35 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trodde du skrev du flørter med flere samtidig? Anonymkode: 83e1a...651 Og har suksess fordi de finner deg pågående. Anonymkode: 83e1a...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #36 Del Skrevet 15. februar Som gutt og ung mann synes jeg det var skummelt å ta initiativ. Jeg gikk og ventet på at damene skulle gjøre det. Det verste var at jeg i ettertid har skjønt at flere prøvde det, men at jeg enten feiget ut eller skjønte det der og da. Til slutt fikk jeg en aha-opplevelse med at jeg måtte begynne å ta litt tak selv. For som mann kan man ikke sitte å vente på at kvinner gjør dette, da de fleste ikke vil gjøre det. Etter jeg begynte å ta initiativ selv ble det aldri noe problem. Man må bare være inneforstått med at man kan bli avvist, og det ikke er verdens undergang. Som oftest, når man har tolket kvinnen rett, så er hun jo interessert tilbake. Jeg tror nok det er mange potensielle forhold som aldri skjer fordi kvinner sitter og venter på menn som ikke tør. Oppfordringen bør vel være litt mer frempå, eventuelt gi han noen hint han ikke kan misforstå. Anonymkode: f0332...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 15. februar #37 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trodde du skrev du flørter med flere samtidig? Anonymkode: 83e1a...651 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og har suksess fordi de finner deg pågående. Anonymkode: 83e1a...651 Jeg fylte mer ut over for å unngå misforståelser. Jeg er pågående dersom jeg virkelig er forelsket. Småflørter skal ingensteder og skal ikke lede til noe. Her er jeg ikke pågående, jeg bare gir det bittelitt næring for å holde den gode stemningen vedlike. Det er ingenting hverken romantisk eller seksuelt i dette, det er bare hygge og et godt glimt i øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 15. februar #38 Del Skrevet 15. februar (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som gutt og ung mann synes jeg det var skummelt å ta initiativ. Jeg gikk og ventet på at damene skulle gjøre det. Det verste var at jeg i ettertid har skjønt at flere prøvde det, men at jeg enten feiget ut eller skjønte det der og da. Til slutt fikk jeg en aha-opplevelse med at jeg måtte begynne å ta litt tak selv. For som mann kan man ikke sitte å vente på at kvinner gjør dette, da de fleste ikke vil gjøre det. Etter jeg begynte å ta initiativ selv ble det aldri noe problem. Man må bare være inneforstått med at man kan bli avvist, og det ikke er verdens undergang. Som oftest, når man har tolket kvinnen rett, så er hun jo interessert tilbake. Jeg tror nok det er mange potensielle forhold som aldri skjer fordi kvinner sitter og venter på menn som ikke tør. Oppfordringen bør vel være litt mer frempå, eventuelt gi han noen hint han ikke kan misforstå. Anonymkode: f0332...c89 Du er en yngre versjon av meg. 🤟😊 Endret 15. februar av Snok1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #39 Del Skrevet 15. februar Snok1 skrev (1 minutt siden): Jeg fylte mer ut over for å unngå misforståelser. Jeg er pågående dersom jeg virkelig er forelsket. Småflørter skal ingensteder og skal ikke lede til noe. Her er jeg ikke pågående, jeg bare gir det bittelitt næring for å holde den gode stemningen vedlike. Det er ingenting hverken romantisk eller seksuelt i dette, det er bare hygge og et godt glimt i øyet. Aaah, godt å høre 😊 Beklager Anonymkode: 83e1a...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #40 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 8.39): Samme her. Jeg har ikke lyst til å virke innpåsliten, men hvis det er tydelig at han er interessert, så kan jeg finne på å ta initiativ. Anonymkode: 21484...5aa Jeg bare lurer. Hvilket initiativ er det da? Om det er ekstremt tydelig at han er interessert, så har han vel allerede vist mengder av initiativ. Mistenker at du sender ut et veldig tydelig signal om at du ikke er interessert generelt, og at mange interesserte menn gir deg opp Anonymkode: 99587...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå