Gå til innhold

Tar du initiativ hvis du er interessert i en mann eller venter du på at han tar initiativ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spørsmålet gjelder ikke dating apper.

Anonymkode: 53e67...3ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sistnevnte. Har aldri turt å ta initiativ.

Anonymkode: ddd18...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt ettersom hvor trygg jeg er på han,  hvor kjennt jeg er med han eller selvtilitten min i den perioden.

Har ikke en varig modus, har også tanker om å ønske at han kommer først. Varierer. Men det er ikke mange menn nei, nå høres det ut som det er 😅

Anonymkode: 83e1a...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er jeg interessert tar jeg initiativ. Ellers tror jeg man går glipp av mange sjanser. Noen menn mangler det gener. 😂 

Anonymkode: 3dcf1...526

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alt ettersom hvor trygg jeg er på han,  hvor kjennt jeg er med han eller selvtilitten min i den perioden.

Har ikke en varig modus, har også tanker om å ønske at han kommer først. Varierer. Men det er ikke mange menn nei, nå høres det ut som det er 😅

Menn har egentlig aldri prøvd seg så mye på meg, så det er også derfor.

De som er svært attraktive har jo muligheten til å lage seg en teori om at han prøver seg skal bety noe og at de skal få være ivaretatt. Som vanlig dødelig kan jeg ikke vente på det. Som nå når jeg er singel, jeg dør singel om jeg ikke møter meg opp å prøver å bli kjennt med menn en dag på eget initiativ. 

Men er ikke der at jeg går til fremmede å ber dem på date. Må ha kjennt dem. Å liker ikke å be på date, det sårer meg fordi ingen menn spørr. Komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tatt initiativ. Men alltid blitt avvist 😅 Så jeg vet ikke helt om jeg kommer til å gjøre det igjen 😝

Anonymkode: 360b3...e8b

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det ekstremt tydelig at han er interessert kan jeg ta initiativ, men som regel venter jeg på han... 

Anonymkode: 0ecbc...7bf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tar det som en selvfølge at ingen er interessert i meg, så jeg tar aldri initiativ. Prøvde tidligere, men ble bare avvist.

Anonymkode: 6fae0...e0a

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er hetero, men har aldri vært interessert i en mann. Så jeg vet ikke. Er vant til at de er så plagsomme og ikke lar meg være i fred. Gjemmer meg hjemme nå til jeg blir gammel.

Anonymkode: 1ae85...d28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Venter. Er ikke sikkert han er intressert i deg en gang. Kommer helt an på alder. Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 0777d...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det ekstremt tydelig at han er interessert kan jeg ta initiativ, men som regel venter jeg på han... 

Samme her.

Jeg har ikke lyst til å virke innpåsliten, men hvis det er tydelig at han er interessert, så kan jeg finne på å ta initiativ.

Anonymkode: 21484...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Venter. Er ikke sikkert han er intressert i deg en gang. 

Anonymkode: 0777d...dfd

Tror du ikke menn tenker det samme? Hvorfor er det alltid mannen som må ta initiativ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her, har ikke tatt initiativ siden russetiden. Men er faktisk en del kvinner som tar initiativ til videre kontakt, bli kjent osv. Noen er veldig rett på, men det synes jeg er fryktelig skummelt, så da fryser jeg og kan virke avvisende

Ikke at jeg har damer løpende etter meg altså, vært singel i to år. Er aldri rundt kvinner lenger, tror antall ganger man er med det motsatte kjønn er nøkkelen for å innlede forhold/dating

Men gå gjerne opp og snakk med en du tenker kan virke bra, det er alltid koselig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Ubulu skrev (1 time siden):

Men gå gjerne opp og snakk med en du tenker kan virke bra, det er alltid koselig

Alltid koselig? Langt ifra.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kapra verdens tregeste mann ved å ta litt iniativ. Han var tydelig interessert men litt treig og veldig sjenert. Jeg er også sjenert egentlig men ikke med en tlf 😅 så til slutt ba jeg han komme til meg siden han hintet til at han hadde lyst. Han kom å siden har vi vært sammen ❤️

Anonymkode: fecf3...852

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forsøker litt forsiktig å få kontakt, men stikker fort hodet ned i sanden igjen om jeg ikke oppfatter noen umiddelbar interesse. Har hatt et crush på en på på treningssenteret helt siden i sommer :p. Forsøkte å komme litt i kontakt med ham, snakket litt sammen et par ganger - men når jeg da ikke følte det var noe mer fra hans side, bare la jeg det fra meg igjen.

Anonymkode: aa038...bd3

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Spørsmålet gjelder ikke dating apper.

Selvfølgelig tar jeg initiativ om jeg er interessert.

Det var jeg som tok i initiativet med han som er min mann i dag.

Anonymkode: d8ff9...124

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 21.12):

Kan du gi eksempler på når du mener han er interessert? :)

Anonymkode: ee377...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tar gjerne initiativ hvis jeg er interessert i en mann. Jeg er tydelig nok til at mannen forstår det, men er ikke påtrengende. Da må mannen vise initiativ tilbake, hvis ikke trekker jeg meg tilbake.

Skal det fungere for meg må begge to være like mye "på", hvis ikke fungerer det ikke.

Anonymkode: bc22f...77a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan du gi eksempler på når du mener han er interessert? :)

Anonymkode: ee377...eb3

Dersom han tar initiativ til å prate, spør meg spørsmål om meg selv, ser på meg litt mer enn hva som er vanlig, smugtitter, holder blikket, smiler/ler svært ofte når vi er sammen, vil være rundt meg osv. Det må være tydelig, hvis ikke tør jeg ikke. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...